Polyamoria, mitä ajatuksia herättää?

Anonyymi-ap

Herättääkö kiinnostusta vai onko täydellinen turn off?

18

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Älä jaksa

• Anonyymi00002
      UUSI

Jännä miten nykyajassa keksitään uusia sanoja muokatakseen todellisuutta. Oman valtion propaganda on valkoista propagandaa, sodat nimetään hyökkäyssodaksi jos niitä käy valtiot joita vastaan halutaan olla, vaikka liittolaiset tekee samaa, ja köyhien kyykyttäminen on kannustamista. Ihan vaan viimeisimpien vuosikymmenten esimerkkejä. Niitä kyllä riittää.

Mutta tämä menee samaan kategoriaan. Ei haluta sitoutua suhteeseen, niin puhutaan polyamoriasta. Miksi sitten ei voi vaan tyytyä siihen ettei seurustele vakavasti? Miksi pitää keksi joku uusi termi asialle?

• Anonyymi00003
      UUSI

Kiitos, ei kiitos.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ihastuin varattuna mieheen, jonka kuulin (häneltä itseltään vihjaillen ja muilta suoraan) elävän polyamorisessa suhteessa. Ajattelin, että se kuulosti jännittävältä ja että meidän välille voisi ehkä sen takia kehkeytyä jotain. Ajattelin, että onneksi hän on polyamorinen, muutenhan meidän välillä ei voisi olla mitään, koska minä en voi erota. No, ei se mennyt niin. En tiedä oikein miksi, mutta juuri sen polyamorian takia kaikki meni solmuun. Ehkä hänellä on jotkut muut polyamoriset kuviot, joihin minä en mahdu.

• Anonyymi00005
      UUSI

No, siitä miehestä riittäisi useammallekin, enkä ole koskaan ollut kovin kilpailuhenkinen. 💁🏻‍♀️

• Anonyymi00006
        UUSI

Pidä pyöräs😄 kyllä nainen kaipaa vähän luxusta mutta hei miten vaan jos piiloleikit on mieleen , mikä sen mukavampaa kun mennä kultsin kanssa yhdessä kauppaan ostaa iltapalaa ehkä leffaan, ulkomaille aih😍 sit lapset yhdessä mökille avoimesti pus teille😋

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pidä pyöräs😄 kyllä nainen kaipaa vähän luxusta mutta hei miten vaan jos piiloleikit on mieleen , mikä sen mukavampaa kun mennä kultsin kanssa yhdessä kauppaan ostaa iltapalaa ehkä leffaan, ulkomaille aih😍 sit lapset yhdessä mökille avoimesti pus teille😋

Voitaisiin olla sulassa sovussa kaikki minun puolesta 🍒🍆🍑
        Ei kai sitä tarviis piilotella.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei oo mun juttu yhtään!

• Anonyymi00008
      UUSI

Ikuisesti turn off. Yäks.

• Anonyymi00010
      UUSI

Turn off. Sitä harrastavat pääosin tunnekylmät/lukossa olevat, nepsyt ja mt-haasteiset sekä ahneet/löyhämoraaliset biit. Jos analysoitiin kaikki polyt, suurin osa asettuisi tuohon joukkoon. Nuo ovat kaikki haasteellisia piirteitä ihmisessä ja varsinkin parisuhdemielessä. En menetä mitään heissä.🫡😏 kiinnostus lopahtaa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Saitko apurahaa tuon tutkimuksen tekemiseen paljonkin?

• Anonyymi00012
      UUSI

Poikamaiset/miehekkäät/androgyynit naiset on ehdoton 100% turn off. Oksennan.

• Anonyymi00013
        UUSI

”Kiitos” tästä mielipiteestä joku ei liittynyt aloitukseen. Meni varmaan väärään ketjuun vahingossa.

• Anonyymi00014
      UUSI

Vaikka mulla onkin mt-haasteita ja AuDHD niiin en siltikään ikinä ole kiinnostunut polyamoriasta enkä tule kiinnostumaan. Olen hetero nainen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Heterona miehenä näen muut miehet niin ilman seksuaalista energiaa ja seksuaalisuutta, jos joku mies puhuu toisen miehen kanssa seksiaktista, minulla tulee mieleen vain raiskaus.

• Anonyymi00016
        UUSI

Amoria tarkoittaa rakkautta. Ei pelkkää seksiaktia.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Amoria tarkoittaa rakkautta. Ei pelkkää seksiaktia.

En ole ikinä tavannut mielenkiintoista miestä. Olen nähnyt miehet niin tavallisina, yllätyksettöminä, usein epäitsenäisinä miesroolittajina. Jos arvostaisin enemmän älykkyyttä, silloin voisin saada jotain yhteistä miehen kanssa. Olen kuitenkin voimakkaasti tunneihminen, sielullis-henkinen, tilanteen mukaan hyvinkin herkkä tunteen ilmaisija. Herkkyys ei ole kuitenkaan homo-herkkyyttä vaan aitoa heteromiehen herkkyyttä, joka on varmaankin hyvin harvinaista. Siksipä koen muiden miesten olevan yleensä henkisesti kaukana minusta.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ei herätä itsessä kiinnostusta, mutta kaikki saa elää miten haluaa. En lähde tuomitsemaan ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3986
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1041
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      914
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe