Haisi äsken? Miksi viime kuussa palatessani viikonloppureissulta ulko-oveni oli auki vaikka pakko-oireisuuttani triplatsekkasin sen olevan lukossa? Miksi melko kauan kadoksissa ollut vara-avaimeni löytyi yhtäkkiä sieltä mistä olin jo useamman kerran katsonut?
Mitä tämä on?
Miksi sen hajuvesi
18
284
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Siel on kummitus 👻
- Anonyymi00003UUSI
On vissiin joku poltergeist ja se yks riiviö liityy siihen varmaankin.
- Anonyymi00007UUSI
Ei väliä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei väliä.
Entäs, jos sillä nimenomaan on väliä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Entäs, jos sillä nimenomaan on väliä?
No minkä sinä sille voit? Demoni mikä demoni.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
On vissiin joku poltergeist ja se yks riiviö liityy siihen varmaankin.
Lapset
- Anonyymi00002UUSI
Synestesiaa ja hajamielisyyttä. Kaikelle on normaali selitys.
- Anonyymi00005UUSI
Ei mene mulle läpi koska tiedän jo muutenkin että kaikelle ei ole luonnollista selitystä.
Tuo ovijuttukin oli täysin mahdoton. Tarkistin sen niin monta kertaa että se on varmasti lukossa koska mulla on pakko-oireita. Muistan sen selvästi. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei mene mulle läpi koska tiedän jo muutenkin että kaikelle ei ole luonnollista selitystä.
Tuo ovijuttukin oli täysin mahdoton. Tarkistin sen niin monta kertaa että se on varmasti lukossa koska mulla on pakko-oireita. Muistan sen selvästi.Lukko petti jostain syystä. Normal normal normal
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lukko petti jostain syystä. Normal normal normal
Ei ole voinut pettää. Aivan uusi lukko.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole voinut pettää. Aivan uusi lukko.
Sinä kämmäsit uuden lukon kanssa. Normal normal
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä kämmäsit uuden lukon kanssa. Normal normal
Miten sen kanssa voi kämmätä? Se oli lukossa se ovi. Piste. Minä en olisi pystynyt lähtemään jos en olisi ollut aivan varma asiasta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten sen kanssa voi kämmätä? Se oli lukossa se ovi. Piste. Minä en olisi pystynyt lähtemään jos en olisi ollut aivan varma asiasta.
Ajattele yksinkertaisesti. KISS
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ymmärrä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ymmärrä.
Todennäköisin vaihtoehto on oikea vastaus.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja tuleeko etuliite The?
- Anonyymi00018UUSI
Toiveajattelua tsi luulosairautta☝️
- Anonyymi00019UUSI
Kuka tällaista toivoisi? Hyi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222908Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A102022Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.571879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom681802Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell981758Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211694Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761523Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141252Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311208