On edelleen ikävä minun lapsuuden ystävää ja jouduin laittaa välit poikki, kun olin jotain 25 vuotias! Koska meillä oli valtava ikäero ja olimme erisukupuolisia keskenään! Anteeksi, että jouduin laittamaan välit poikki!! Olit ehdottomasti lapsuudessani paras ystäväni!!! Yhteiskunta EI hyväksynyt meidän ystävyyttä... En voinut silloin sinulle selittää syytä. Mutta se oli ainut keino pelastaa sinun elämäsi!!!
Hän oli lapsena minun paras ystäväni!! Meillä oli vain ikäeroa!! Minä olin vasta päiväkoti-ikäinen kun hän oli jo teini ja yläkoulussa!!! Tutustuin häneen, koska hänen sisar oli samassa ammattikoulussa kuin vanhempani oli. Hänestä tuli aluksi vanhempani ystävä ja ajan mittaan tuli minun ystäväksi!!
Niin kauan kun olin lapsi ja nuori. Me saatiin olla rauhassa ystäviä!! Mutta kun lopetin ammattikoulun niin aloin kuulemaan kaikkea saastaa hänen ja minun ystävyydestä!! Minulle tuputettiin Maijan tarina kirja luettavaksi!!
Maailma on sairas paikka
Anteeksi!! Olit paras ystäväni
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Selvä
- Anonyymi00002UUSI
On maailma sairas paikka, kun emme saaneet enää olla ystäviä kun olin yli 25 vuotias! Vaikka olin tutustunut kun olin päiväkoti-ikäinen ja hän oli teini-ikäinen ja yläkoulussa!!
Masilma luuli, että kun hänestä tuli aikuinen, että halusi minulta kiellettyjä asioita vain koska ikäero oli valtava ja olimme erisukupuolisia!!
Ei se aina tarkoita, että paljon vanhempi haluaa lapselta tai nuorelta kiellettyjä asioita vain koska on erisukupuolisia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172333Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031479Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61411Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791236Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.381214Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056