Taisi tämän puljun rehtori ampua itseään nilkkaan määrätessään ryhmärangaistuksen jonkun megismarssin takia??!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kun pitää näyttää ja käyttää valtaansa.Pikkusieluinen äijä.
- Anonyymi00005
Järjetöntä ylireagointia. Toivottavasti tämä lapsille mahtaileva saa itse jonkunlaisen rangaistuksen. Ero virasta olisi kohtuullinen seuraus.
- Anonyymi00002
Onkohan tässäkin asiassa L-liikkeellä näppinsä pelissä...
- Anonyymi00003
Eiköhän tässä ole kyseessä vain rehtorin tiukkapipoisuus.
Oppilaat menevät yhden kerran käymään kaupassa niin heiltä viedään pois tärkein juhla.Epäreilu rangaistus.
- Anonyymi00004
Aikamoinen kiihkoilija tämä Hettula.
- Anonyymi00011
Ei varmasti itse ole ollut koskaan nuori. Vihan määrä ei vaikuta missään määrin terveeltä suhteessa oppilaiden tekoon.
- Anonyymi00006
Hyvin käyttäytyvät iloiset nuoret energiajuomineen kävelivät vastaan vanhan Euromarketin nurkilla. En silloin vielä tiennyt mistä on kyse. Hei, rehtori! Nyt sinä mokasit pahasti! He ovat ysejä ja yksi etappi elämässä takana, joten sallitaan pieniä vapauksia jo yhteisöllisyyden nimissä. Hyvä nuoret ja hauskaa kesää teille! 😁🌞
- Anonyymi00007
Opettajana olen ollut ja toukokuussa on toisinna hyvin väsynyt ja pinna tiukalla, niin niitä ylilyöntejä voi tulla,ymmärrän asian.
- Anonyymi00008
Kaikki me joskus väsyneitä ja kärttyisiä ollaan, mutta silti ei sorruta tuollaisiin ylilyönteihin. Toivottavasti kesä rauhoittaa. 🌞
- Anonyymi00009
Ymmärsikö aloittaja, että koulupäivän aikana ei poistuta koulun alueelta, vakuutus ei korvaa tuommosten penikoitten ääliömäistä käyttäytymistä.
Tais olla lestapentuja. - Anonyymi00010
Tai sitten se Reksi on Lesta. Koska eihän tää pelkästään Oululaisten juttu. Vaan jokakesäinen tiktok ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559