Tää on sulle R - haluan sinua aivan valtavasti ja ikäväkin vain kovenee 🥹 kunpa näkisin sinut pian ♥️
Tää on sulle R
20
515
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomenta! Näyttäisi olevan hieno päivä tulossa. :)
(..sori että sekaannun ketjuusi, olen varmasti väärä, mutta kai silti voi toivottaa, ennen kuin muut heräävät ja ehtivät paikalle.. :) ) - Anonyymi00002
💕💕
- Anonyymi00003
Ei olla tosiaan nähty pitkään aikaan. Ihmettelen kyllä kuitenkin miten sun ikävä on kasvanut tuollaisiin mittasuhteisiin. On minullakin sinua vähän ikävä, mutta se on oikeastaan vain sellaista pienimuotoista epärealistista haavetta ja haikeutta.. 🔥
Uskon ja toivon että näemme kyllä kesällä ☺️- Anonyymi00004
Ei ollut tämän aamun aloitukset minulta. Eilinen kyllä oli.
- Anonyymi00005
Mutta hyvä että vain vähän. 😊
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ollut tämän aamun aloitukset minulta. Eilinen kyllä oli.
No vähän olin jo huolissani että mitä sun päässä liikkuu, en minä nyt sentään noin valtavan ikävöinnin arvoinen ole :D ... Omia elämiämme eletään ja sitten joskus taas kohdataan, lämmin ajatus toisesta on kuitenkin olemassa aina :)
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No vähän olin jo huolissani että mitä sun päässä liikkuu, en minä nyt sentään noin valtavan ikävöinnin arvoinen ole :D ... Omia elämiämme eletään ja sitten joskus taas kohdataan, lämmin ajatus toisesta on kuitenkin olemassa aina :)
On mulla häntä kova ikävä, mutta olihan se eilinen avaus hölmöä. Kiva ajatella, että hänelläkin saattaa olla edes vähän ikävä.
- Anonyymi00009
❤️🥳🥰🙄
- Anonyymi00010
Ihmettelen, miten ihmiset tunnistavat täällä toisensa, mutta hyvä että se onnistuu.
- Anonyymi00011
Tekoälyllä ei taaskaan oo muuta tekemistä kuin kirjoitella typeriä palstoille.
- Anonyymi00012UUSI
Tämä viesti meni miehelle. Olen mennyt aiemmin tähän lankaan. Rn
- Anonyymi00013UUSI
Noin minäkin luulen. Tyypillisesti, jos viestissä ei ole mainittu että naiselle, se on tarkoitettu miehelle.
- Anonyymi00017UUSI
Oletko Riikka?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko Riikka?
En ole. 🤭😀
- Anonyymi00014UUSI
Tää on kopsattu miun kommentista hymiöitä myöten tuolta yhdestä kaipausketjusta, että nice. Siis tämä aloitus meinaan.
- Anonyymi00018UUSI
Kenelle se alkuperäinen meni?
- Anonyymi00015UUSI
Aloittaja on kopsari!
- Anonyymi00019UUSI
Se on kyllä kummaa, että lauantaina, heti aamukuudelta, jonkun pitää olla palstalla esittämässä jotakuta toista. 😂
- Anonyymi00021UUSI
R aloituksia heti aamusta täynnä. Koska se stalkannut jo pitkään niin tiedän kyllä miksi. Niin on kova tarve yrittää vaikuttaa toisten välisiin kanssakäymisiin, mutta se on turhaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122229Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712103Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051909Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411401Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151329Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086