Tää on sulle R

Anonyymi-ap

Tää on sulle R - haluan sinua aivan valtavasti ja ikäväkin vain kovenee 🥹 kunpa näkisin sinut pian ♥️

20

515

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huomenta! Näyttäisi olevan hieno päivä tulossa. :)

(..sori että sekaannun ketjuusi, olen varmasti väärä, mutta kai silti voi toivottaa, ennen kuin muut heräävät ja ehtivät paikalle.. :) )

• Anonyymi00002

💕💕

• Anonyymi00003

Ei olla tosiaan nähty pitkään aikaan. Ihmettelen kyllä kuitenkin miten sun ikävä on kasvanut tuollaisiin mittasuhteisiin. On minullakin sinua vähän ikävä, mutta se on oikeastaan vain sellaista pienimuotoista epärealistista haavetta ja haikeutta.. 🔥

Uskon ja toivon että näemme kyllä kesällä ☺️

• Anonyymi00004

Ei ollut tämän aamun aloitukset minulta. Eilinen kyllä oli.

• Anonyymi00005

Mutta hyvä että vain vähän. 😊

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ollut tämän aamun aloitukset minulta. Eilinen kyllä oli.

No vähän olin jo huolissani että mitä sun päässä liikkuu, en minä nyt sentään noin valtavan ikävöinnin arvoinen ole :D ... Omia elämiämme eletään ja sitten joskus taas kohdataan, lämmin ajatus toisesta on kuitenkin olemassa aina :)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No vähän olin jo huolissani että mitä sun päässä liikkuu, en minä nyt sentään noin valtavan ikävöinnin arvoinen ole :D ... Omia elämiämme eletään ja sitten joskus taas kohdataan, lämmin ajatus toisesta on kuitenkin olemassa aina :)

On mulla häntä kova ikävä, mutta olihan se eilinen avaus hölmöä. Kiva ajatella, että hänelläkin saattaa olla edes vähän ikävä.

• Anonyymi00009

❤️🥳🥰🙄

• Anonyymi00010

Ihmettelen, miten ihmiset tunnistavat täällä toisensa, mutta hyvä että se onnistuu.

• Anonyymi00011

Tekoälyllä ei taaskaan oo muuta tekemistä kuin kirjoitella typeriä palstoille.

• Anonyymi00012
      UUSI

Tämä viesti meni miehelle. Olen mennyt aiemmin tähän lankaan. Rn

• Anonyymi00013
        UUSI

Noin minäkin luulen. Tyypillisesti, jos viestissä ei ole mainittu että naiselle, se on tarkoitettu miehelle.

• Anonyymi00017
        UUSI

Oletko Riikka?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oletko Riikka?

En ole. 🤭😀

• Anonyymi00014
      UUSI

Tää on kopsattu miun kommentista hymiöitä myöten tuolta yhdestä kaipausketjusta, että nice. Siis tämä aloitus meinaan.

• UUSI

No äläs nyt. Tää on kotikylän kioskille, niitä löytyy joka kylästä jokaiselle.

• Anonyymi00018
        UUSI

Kenelle se alkuperäinen meni?

• Anonyymi00015
      UUSI

Aloittaja on kopsari!

• Anonyymi00019
        UUSI

Se on kyllä kummaa, että lauantaina, heti aamukuudelta, jonkun pitää olla palstalla esittämässä jotakuta toista. 😂

• Anonyymi00021
      UUSI

R aloituksia heti aamusta täynnä. Koska se stalkannut jo pitkään niin tiedän kyllä miksi. Niin on kova tarve yrittää vaikuttaa toisten välisiin kanssakäymisiin, mutta se on turhaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3111
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2229
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2103
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1909
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1613
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      41
      1401
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1329
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1285
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1115
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1086
    Aihe