kuka myy

en varma

Kuka myy shettis tamman tai ruunan s. pitäis olla n. 120 - 135 cm. Ei tartte olla käyny kilpailuis. Sais olla koulutettu. ja olla n. 6-9 v.en ole kuitenkaa varma ostanko. Hinta sais olla 990-1200 ekee.

5

457

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kannattaisi kipaista kirjastoon lukemaan hevoskirjoja ennen ponin ostoa, sillä shetun säkä on ALLE 107 cm! 135 cm säkäinen shetu????l Äly hoi!!

• en varma

vastaappa tähä si senkin öh... miksi sitte www.hevosnetti.fi:ssä oli että myydään 100 cm säkä korkuinen shettis
        niin että vastaa§

• ponisti
        en varma kirjoitti:

vastaappa tähä si senkin öh... miksi sitte www.hevosnetti.fi:ssä oli että myydään 100 cm säkä korkuinen shettis
        niin että vastaa§

shetun säkä on ALLE 107 cm! eli ei se voi olla 135cm säkäinen!!!!!! joku new forest on ton kokonen!

• Minttu

kuinkahan vanhoja te olette, tai ylipäätään nää jotka tänne kirjoittelee...=D
      Katselkaa tietoa joiltain hieman asiantuntevimmilta palstoilta, toisin kuin täältä jossa keski-ikä on 10v.Älkää ottako todesta kaikkea mitä luette...

• romyh

Itse olen nähnyt yhden 136cm shettistamman myytävänä,eli näitäkin voi olla,jos arvon ystävät tiedätte,shettiksiä voi olla isojakin,tosin yli 120cm harvempia,mutta juuri tässä kesällä ratsastelin 116cm ruunalla.

Tuo 107cm on vain sellainen luku,eli silloni se ei saa kilpailla poniraveissa A-kategoriassa,mutta B-kategoriassa saa,mikäli alle 130cm.

Ja kantakirjata et kait voi yli 107cm ponia.

Herrajumala ku ihmiset osaa ola tyhmiä.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe