Tiesittekö, että neloskopan Octavian takaluukun Skoda-merkki on kiinnitetty itse luukkuun kolmipisteisesti? Näillä pisteillä on symbolinen merkitys, sillä myös Neuvostoliiton lipussa on kolme objektia - sirppi, vasara ja tähti. Merkin ylin kiinnityspiste symboloi tähteä ja alempana kaksi samassa tasossa olevaa symboloivat sirppiä ja vasaraa. Kiitos! Ter0
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Miksikään tästä on vaiettu? Tämähän on tosi tärkeä tieto Suomen historian kannalta. Voi muuttaa monta käsitystä aivan toiseksi.
- Anonyymi00002
Symboliikka on piilotettava kapitalisteilta, jotka tätä maata johtavat. Sirolan kasvattama älymystö tietää asiat. Taisto
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Symboliikka on piilotettava kapitalisteilta, jotka tätä maata johtavat. Sirolan kasvattama älymystö tietää asiat. Taisto
Tieto lisää tuskaa joten sensuurin nyörit on syytä pitää tiukalla päättävissä elimissä. Voiko sivistys ja aivan uusi historian katsomusmalli levitä kansan keskuuteen näiden sivujen kautta? Voisiko tämä uusi tieto olla jopa myyntivaltti Suomessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608