Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
Ei tämä enää tervettä oo
22
884
Vastaukset
- Anonyymi00001
No laita nyt ihmeessä, mitä pelkäät? 🤔
- Anonyymi00002
Sinua miten suhtaudut.
ap - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinua miten suhtaudut.
apOta jotain rauhoittavaa välillä, niin helpottaa tärinät? Muuten voi pumppu pettää?
- Anonyymi00003
🫂 Tärkeät asiat aina jännittää, niin sen kuuluu olla!
- Anonyymi00004
Ei kai hän vaan suutu?
ap - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kai hän vaan suutu?
apEi sellaisesta voi kukaan normaali ihminen suuttua.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kai hän vaan suutu?
apMiksi hän suuttuisi ?
- Anonyymi00006
Paina lähetä nyt
- Anonyymi00007
H naista siis kaipaan...
ap- Anonyymi00009
Ajattele, jos saatkin ilahtuneen vastauksen ja kohta ootte jossain pussailemassa ja halailemassa. Mä en niin kestä, kun jotkut saa rakkautta 😍
- Anonyymi00010
Laita rohkeasti! Tiedät että odotan sun viestiä! Oonhan mä tehnyt aiemmin jotain mistä sun pitäis tajuta... saat varmasti myönteisen vastauksen. Joko pian tavataan? T. Eräs H
- Anonyymi00008
Voi laittaisitpa! Olisin maailman onnellisin nainen. Ottaisin avosylin vastaan. Kyllä sä tiedät että odotan sun viestiä!
- Anonyymi00011UUSI
Tuut sit kertomaan, kuinka kävi 🙂!
Hyvin se menee💪 - Anonyymi00013UUSI
Aina voi kysyä miten menee. Ei tarvii olla mitään suurta rakkauden tunnustusta. Siitä se lähtee pikku hiljaa
- Anonyymi00014UUSI
No miksi et lähetä 🙂
- Anonyymi00015UUSI
Oletko Hilkka?
ap - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko Hilkka?
apNo en
- Anonyymi00016UUSI
Laita se viesti . Mä odotan ❤️ -H nainen-
- Anonyymi00018UUSI
Täällä monta H-naista odottelee. Kukahan saa viestin?
- Anonyymi00020UUSI
Minulla oli tämä sama. Heilutin sormea painikkeen yläpuolella miettien, että lähetänkö viestin, vai olisiko parempi olla lähettämättä. Lopulta kävi niin, että vahingossa sormi osui painikkeeseen ja viesti meni perille.
Sydän pamppaili ihan kamalasti sen jälkeen. Mutta lopulta olin aika iloinen tästä "vahingosta".
Vaikka eipä se saanut asiaa etenemään mihinkään. - Anonyymi00021UUSI
Ikävää on, että monta H naista ehkä alkaa toivoa jotain ja odottaa. Tästä H kirjain jutusta on tullut jokin palstajuttu, jossa vähän semmoista höveliä H naista yritetään ilmeisesti " vetää nenästä". Nämä on vähän tämmöisiä, onko annettu turhia lupauksia vai ei...sehän voi olla Hilma, Helmi, Henna jne...eli tavallaan, joka siitä jotain toivoa ottaa, itseään kiusaa sillä. Kuitenkin, kun ihmisten pitäisi päästä eteenpäin, vaikka se omalla vastuulla olisikin...ja tällä palstalla kirjoittaminenkin tavallaan voi olla sitä ettei pääse eteenpäin elämässä ja ylitse siitä...
Hyvää kesää palstailijoille. Kyllä se aurinko ehkå jonakin päivänä sinne risukasaan paistaa.
Ps. Jos aloittaja on oikealla asialla, eikå vain leiki muiden tunteilla, laita sille ihmisellesi se viesti, mitä kauheaa siinä voisi käydä?
LS - Anonyymi00022UUSI
Et sä uskalla lähettää mitään viestiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096