Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

Anonyymi-ap

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö olekin fiksua?

117

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Positiivista on se, että ymmärrät mistä johtuu.
      Muuten mun on vähän vaikea kommentoida, koska osuu liikaa.

    • Anonyymi00002

      Se sählääminen on inhimillistä ja söpöä ainakin mun silmissä.

      • Anonyymi00030

        Ei siinä ole mitään söpöä, kun pilaat mahdollisuutesi, leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa, tai et osaa kertoa kiinnostustasi. Usein uutta tilaisuutta ei tule. Näitä mokia kun sattuu useita, siitä muodostuu jo henkinen taakka, kun sitä oikeaa ei löytynytkään.


      • Anonyymi00059

        Ei mitään ihailtavaa pelata toisen tunteilla. Söpöä… vtut, kuvottavaa!


      • Anonyymi00067

        Tosi kaukana söpöstä ja inhimillisyydestä, tyhmää ja avutonta se on.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään söpöä, kun pilaat mahdollisuutesi, leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa, tai et osaa kertoa kiinnostustasi. Usein uutta tilaisuutta ei tule. Näitä mokia kun sattuu useita, siitä muodostuu jo henkinen taakka, kun sitä oikeaa ei löytynytkään.

        Kelle sää täällä niinku möykkäät ja mistä? Chillaa tyyppi ja veä vaikka nollaukset kosanderilla esim


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Tosi kaukana söpöstä ja inhimillisyydestä, tyhmää ja avutonta se on.

        Vaikutat elämän iloa pursuavalta seuralta


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ei mitään ihailtavaa pelata toisen tunteilla. Söpöä… vtut, kuvottavaa!

        Ehkä sää oot ihan itse olettu mies pelannu omalla päälläs trollipalstalla ota ittees niskasta kiinni


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Vaikutat elämän iloa pursuavalta seuralta

        Sinä vaikutat passiivis-agressiiviselta ja tylsältä.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään söpöä, kun pilaat mahdollisuutesi, leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa, tai et osaa kertoa kiinnostustasi. Usein uutta tilaisuutta ei tule. Näitä mokia kun sattuu useita, siitä muodostuu jo henkinen taakka, kun sitä oikeaa ei löytynytkään.

        Älä huoli.Sählääminen on sallittua ja aika parantaa haavat ja se oikea kyllä löytyy ihan etsimättäkin.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Kelle sää täällä niinku möykkäät ja mistä? Chillaa tyyppi ja veä vaikka nollaukset kosanderilla esim

        Olet nollanut aivosi muusiksi kossulla jo liian monta kertaa, älä turhaan yllytä muita samaan.


    • Anonyymi00003

      Kaikki on vielä mahdollista selvittää! Nyt laitat sitä viestiä! Tsemppiä!

    • Anonyymi00005

      Rakkaus tekee meistä hölmöjä.

    • Anonyymi00006

      Kuule, pitkässä juoksussa, siis elämän mittaisessa hölkässä mokailut ja sikailutkin unohtuu jossain vaiheessa.

      • Anonyymi00008

        Hyvin sanottu kiitos, antaa lohtua,


      • Anonyymi00013

      • Anonyymi00060

        Unohtuu unohtuu vaan jos on korjattu asiat.


      • Anonyymi00089

        Jos se sinun toivo on tjsp. Voimia


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Unohtuu unohtuu vaan jos on korjattu asiat.

        Kaikkee ei vaan pysty korjaan, ei ees teipillä eikä varsinkaan kaikella rakkaudella.


    • Anonyymi00007

      Mokailut on ok, mutta tahallinen satuttaminen voi olla vaikea juttu.

      • Anonyymi00020

        Se jos mikä on tahallista satuttamista on stalkkaaminen ja se tiedoksi, ettei nainen ole koskaan ollut kiinnostunut sinusta millääm tavalla!!


      • Anonyymi00042

        Ei tällaista voi ihastunut tehdä. Tahallisesti satuttaa. Ainakaan nainen. Kyllä kaikki kärsimys jos sellaista on, johtuu jostain muusta kuin halusta loukata.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Ei tällaista voi ihastunut tehdä. Tahallisesti satuttaa. Ainakaan nainen. Kyllä kaikki kärsimys jos sellaista on, johtuu jostain muusta kuin halusta loukata.

        Ihme jeesustelija?


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Ihme jeesustelija?

        Osasko äitis koskaan vastata sinun kysymyksiin mtn?


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Se jos mikä on tahallista satuttamista on stalkkaaminen ja se tiedoksi, ettei nainen ole koskaan ollut kiinnostunut sinusta millääm tavalla!!

        Sää latelet gubbe tällä herjahahmollas @WT aika itsestään selviä asioita. Tee Tee


      • Anonyymi00097

        Tahallista satuttamista on tutustua varattuna kertomatta olevan varattu.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Osasko äitis koskaan vastata sinun kysymyksiin mtn?

        Jep.Jopa tekniikan ihmeisiin ihmissuhteissakin.


    • Anonyymi00009

      ❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi00012

        ❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️

        Ohi


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ohi

        Kyllä nämä meni ihan oikein. 😊 -ap


    • Anonyymi00011

      Tiedät varmaan itsekin, mitä sinun pitää tehdä, riippumatta lopputuloksesta.

      • Anonyymi00047

        Kyllä aloittaja nainen tietää.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Kyllä aloittaja nainen tietää.

        Ja kukas te tämä tällainen karahtääri sum päässäs on? Vinttivikaisten touhua tuollainen henkilöinti.


    • Anonyymi00015

      Kuiske liekö? Oikein kaunis se on ja rakkain.

    • Anonyymi00016

      Kaikkea sitä epävarmuudeksi nykyään nimetään.

    • Anonyymi00017

      Eikös tuo ole aika normaalia, jos rakastuu päätä pahkaa. Ihminen voi mennä vähän kuin psykoosiin, siis vaarattomalla tavalla kuitenkin. Vain aika korjaa tilanteen. Toki toivottavaa olisi, jos rakastuneet kohtaisivat niin, että voisivat kaikessa rauhassa jutella ja suunnitella tulevaa. Siis jos molemmat vapaita. Tsemppiä!

      • Anonyymi00021

        Mikään aika ei voi koskaan korjata tilannetta, koska nainen ei halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa koskaan!


      • Anonyymi00051

        Ei enää jaksa ajatella edesrookkuukovpässonänpääsyäbpiikkilanka-IdDd vIkka mennyt jobniin paljon aikaa tähän


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ei enää jaksa ajatella edesrookkuukovpässonänpääsyäbpiikkilanka-IdDd vIkka mennyt jobniin paljon aikaa tähän

        Gubella eli aapeella ollu maanantai nakit ja muusit


    • Anonyymi00019

      Ota yhteyttä ja pyydä anteeksi. Jutellaan.

      • Anonyymi00083

        Sulla ei jamppa taida olla kaikki ihan okkei?


    • Anonyymi00022

      Pyytäisin häneltä anteeksi epäluuloista äkkijyrkkyyttäni ja haluaisin jutella pöydän puhtaaksi.

      • Anonyymi00028

        moldet puhu?


      • Anonyymi00082

        Yks puolueeton todistaja ja dokumentaatio kts


    • Anonyymi00023

      En usko että oikeat jutut kaatuu epävarmuuteen. Ja jos se olis ollut sulle oikea, olisit luultavasti saanut varmuuden toimia. Niin se yleensä menee, joten turha syyttää liikaa itseään.

      • Anonyymi00062

        Syytä itseäsi jos toista loukkasit.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Syytä itseäsi jos toista loukkasit.

        Yea sure, i talk with my ministry.


    • Anonyymi00024

      Aito rakkaus ei tuollaiseen kaadu. Hän ei ollut sulle se oikea. Muuten olisitte saaneet asian selvitettyä. Seuraava on ihan yhtä ihmeellinen.

      • Anonyymi00034

        Näin itsekin ajattelen, ei ollut oikea jos meni kuten meni.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Näin itsekin ajattelen, ei ollut oikea jos meni kuten meni.

        Niimpä. Tuskimpa edes rakkautta oli.


      • Anonyymi00063

        Ja varmasti hän mies tekee samat pska temput.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Ja varmasti hän mies tekee samat pska temput.

        Tuskimpa toinen mokasi alle vuodessa. Toisella 16 vuosi menossa.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Niimpä. Tuskimpa edes rakkautta oli.

        Sää oot täällä palstalla tällainen ns yksinäinen yleiskiistäjä. -TT


    • Anonyymi00026

      Mikään ei kaadu, jos haluat selvittää jonkin asia.
      Sanonta, kun pitkittyy, mutkistuu.
      Opettele ottamaan itseäsi niskasta kiinni.

      • Anonyymi00040

        Miten


    • Anonyymi00029

      Itse ehkä pilasin omien epävarmuuksien vuoksi, mutta toisaalta se toi naisesta hänen todellisen luonnon esiin, mikä oli hyvä juttu 👍

      • Anonyymi00031

        Ja luonto oli kuin…?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ja luonto oli kuin…?

        Luonto oli kuin Unelma.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ja luonto oli kuin…?

        Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.

        No miten?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        No miten?

        Hyvin, huonosti.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Luonto oli kuin Unelma.

        Ja ilma kuin morsian.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.

        Riehui ja haukkui? Vai käyttäytyikö juuri päinvastoin, ja sekös vasta suututtaa?


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.

        Taisi saada vaan tarpeekseen sinusta ja kyllästyi.


      • Anonyymi00055

        Juuri näin ☝️narsisti kääntää omat heikkoudet ja epävarmuudet toisen syyksi.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Juuri näin ☝️narsisti kääntää omat heikkoudet ja epävarmuudet toisen syyksi.

        Aloittaja ei syytä toista tästä millään tavalla. Päinvastoin.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.

        Samat sanat miehelle.


      • Anonyymi00066

        Ei kannata tuomita liian äkkiä, jos itse näytit epävarmuuksia myös. Kuulostaa peilaamiselta.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ja ilma kuin morsian.

        Kaunis on päivä niin on


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Taisi saada vaan tarpeekseen sinusta ja kyllästyi.

        Aika runsasta proosaa sulla sivullinen lisättävänä tähän guben varjoteatteriin


      • Anonyymi00099

        No sittenhän sinulla on kaikki hyvin, ei tarvii täällä vikistä 😆


    • Anonyymi00033

      Menitkö sanomaan että et ole kiinnostunut?

      • Anonyymi00036

        Jos tämä pashan jauhaminen ei lopu,niin se lopetetaan,samate toi stalkkaaminen ja seuraaminen!.Tuo on hyvin sairasta touhua!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Jos tämä pashan jauhaminen ei lopu,niin se lopetetaan,samate toi stalkkaaminen ja seuraaminen!.Tuo on hyvin sairasta touhua!

        Ainoastaan sairas ihminen rakentelee noita toisen ihmisen näköisiä naamareita ja pelleilee niiden kanssa!


      • Anonyymi00068

        Eihän noi uusavuttomat osaa mitään sanoa suoraan.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Eihän noi uusavuttomat osaa mitään sanoa suoraan.

        No, heidän on syytä toivoa, että pystyvät viestimään sanattomasti joukkopaheksuen


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ainoastaan sairas ihminen rakentelee noita toisen ihmisen näköisiä naamareita ja pelleilee niiden kanssa!

        Sää et sitten gubbe ookkaa se joku uudemmaan pelle?


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Jos tämä pashan jauhaminen ei lopu,niin se lopetetaan,samate toi stalkkaaminen ja seuraaminen!.Tuo on hyvin sairasta touhua!

        Ajattele heidät gubbe toteemieläiminä tjn, legittejä ne sun kohallas on


    • Anonyymi00038

      Ei ehkä fiksua. Se voi luoda epävarmuutta kun ei päässyt jutteleen niin että ikäasiaa ei mahdollisesti tullut esille.. ikäero tai ikä vaikka olisikin ikäisekseni nuoremman oloinen/näköinen. Keskusteleminenhan selventää asioita jos on molemminpuolista.

      • Anonyymi00071

        Joka kerta ne järkyttyvät vieläkin


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Joka kerta ne järkyttyvät vieläkin

        Tietenkin sitä taustaa vasten ymmärrän assosiaatiovaikeudet mm aikuisen lapsen kohdalla, mutta c’moon heittääkö aikalinjat tänä päivänä vähän liikaakin häränpeetä


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Tietenkin sitä taustaa vasten ymmärrän assosiaatiovaikeudet mm aikuisen lapsen kohdalla, mutta c’moon heittääkö aikalinjat tänä päivänä vähän liikaakin häränpeetä

        No hop lop for me again


    • Anonyymi00044

      Ei olla pilattu mitään 😘🫂
      Vai ollaanko?

      • Anonyymi00045

        Toivottavasti ei... Ei ainkaan minun kannalta. Hyvin voimakkaat on tunteet... ❤️ -ap


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Toivottavasti ei... Ei ainkaan minun kannalta. Hyvin voimakkaat on tunteet... ❤️ -ap

        Sama täällä ❤️


    • Anonyymi00046

      Haluatko avata miksi olet epävarma? Oletko tehnyt jotain ja rakkauden kohteesi ei ole reagoinut haluamalla tavalla?

      • Anonyymi00070

        Oh you rampant maniac


    • Anonyymi00052

      Tämä sama vanha juttu, että jos joku pitää tuntuu kuin olisi huijannut mukaan, eikä voi luottaa siihen. Sotke sen jotenkin että välttyisi paljastumiselta.

    • Anonyymi00053

      Elämä ei toimi niin että tapahtuisi haluamallasi tavalla. Joku saattaa käväistä elämässäsi ja saat siitä jotain parasta itseäsi ajatellen. Ja jos on onnekas, ehkä jotkut palaavat vaikka luuli menettäneensä jo lopullisesti.

      • Anonyymi00056

        Toivottavasti olen sitten tuossa onnekkaiden kastissa?

        Hyvää yötä sinulle...


    • Anonyymi00058

      Aivan kuin universumi johdattaisi johonkin eeppiseen, ja sitten kaikki vaan loppuu. Vain vähän realistisempana saisi vaivattomasti niin paljon enemmän irti elämästä. Ilman luottamista. Silti, nykiminen rinnassa, ja kuin tuntemisen pakko. Aina joskus yhä kaikki niin huomionarvoista. Ja oma avuttomuus tehdä sillä mitään saa tappelemaan itsensä kanssa.

    • Anonyymi00069

      No sinä mies otat tästä itsereflektiontyngästä tms eväitä elämään tjn😆 enhän mää tahallaan näitä palopuheita kato väärinymmärrä

    • Anonyymi00075

      Puhutko ap. nyt itsestäsi vai jostain muusta, kun käytät tuota ”sä-kieltä?”

      • Anonyymi00094

        Itsestäni puhuin.


    • Anonyymi00093

      Ihmiset tekee virheitä. Me ei kumpikaan pystytty tähän, ei tämä ole kummankaan syy. Nyt kohti uusia seikkailuita. Hymyillään, kun tavataan. ❤️

    • Anonyymi00095

      Ei tämä nyt tähän kaadu. Kaikki on mahdollista söpöseni 🌞🫂

    • Anonyymi00102
    • Anonyymi00104

      minä rakastan häntä aina vaikka mitä tulisi väliin ja elämä menisi eteenpäin. hän on rakas henkilö. en koskaan toivo hänelle pahaa.

      • Anonyymi00105

        Kukapa ei tällaista haluaisi kuulla.


    • Anonyymi00106

      Sählääjät on kakkapäiden kakkapäitä.

    • Anonyymi00107

      Been there done that, ehkä seuraavan kanssa fiksummin sitten, oppi talteen.

      • Anonyymi00108

        Mites siinä niin pääsi käymään?


      • Anonyymi00109

        Seuraavan? Vaikea kuvitella seuraavaa. Ehkä joskus, mistäs sitä tietää. -ap


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Seuraavan? Vaikea kuvitella seuraavaa. Ehkä joskus, mistäs sitä tietää. -ap

        Eipä oikein ole vaihtoehtoja 🤷🏻‍♂️


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Mites siinä niin pääsi käymään?

        Jaa-a, asiat vaan tapahtuu ja siinä sitten ollaan.


    • Anonyymi00112

      Ei ole myöhäistä vieläkään, pyydä häneltä anteeksi tai selitä tilanne. Jos on oma aito itsensä, moni arvostaa sitä. Ehkä toinen kokee samalla tavalla. Iso tunteet ovat yllättäviä, harva sellaiseen on varautunut.

      • Anonyymi00113

        Harva arvostaa.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        Harva arvostaa.

        No se kertoo ihmisestä paljon ja silloin on myös helpompi jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi00115

        Jep. Minä sulaisin sillä sekunnilla, jos tietäisin hänen pitävän minusta, kun oletan jotain aivan muuta.


      • Anonyymi00116

        Yritin. Hiljaisuus tekee varovaiseksi. Tänään en pysty muuhun, melko rankka päivä. Koitan saada unta.. Kiitos vinkistä, arvostan enemmän kuin tämä viesti ehkä antaa ymmärtää. Olo on kuin hyökyaallon jäljiltä, miten sellaiseen osaa varautua? Hyvät yöt. <3


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Yritin. Hiljaisuus tekee varovaiseksi. Tänään en pysty muuhun, melko rankka päivä. Koitan saada unta.. Kiitos vinkistä, arvostan enemmän kuin tämä viesti ehkä antaa ymmärtää. Olo on kuin hyökyaallon jäljiltä, miten sellaiseen osaa varautua? Hyvät yöt. <3

        Lisätään, että hän, joka mielessä tämän kirjoitin on kohtaamisestamme saakka ollut ihminen, jonka sydemeni valitsi.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

        Lisätään, että hän, joka mielessä tämän kirjoitin on kohtaamisestamme saakka ollut ihminen, jonka sydemeni valitsi.

        *sydämeni


    • Nykyihminen ei halua hyvinvointia eikä rakkautta. Siksi kaikki on niin kestämättömällä pohjalla ihmissuhteissa.

      • Anonyymi00121

        Tämä sopii hyvin häirikköön ja muihin sellaisiin ihmisiin, jotka haluavat vain hetken nautintoa!


    • Anonyymi00117

      Sä et osaa olla muuta kuin pelle mietis käyttäytymisiä ja mitä olet viimeksi joka kerta sanonut kun llen häipynyt

    • Anonyymi00120

      Menneet ovat aina menneitä. Turha niitä miettiä enää!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      113
      4382
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3186
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      856
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe