ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö olekin fiksua?
Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
117
2538
Vastaukset
- Anonyymi00001
Positiivista on se, että ymmärrät mistä johtuu.
Muuten mun on vähän vaikea kommentoida, koska osuu liikaa. - Anonyymi00002
Se sählääminen on inhimillistä ja söpöä ainakin mun silmissä.
- Anonyymi00030
Ei siinä ole mitään söpöä, kun pilaat mahdollisuutesi, leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa, tai et osaa kertoa kiinnostustasi. Usein uutta tilaisuutta ei tule. Näitä mokia kun sattuu useita, siitä muodostuu jo henkinen taakka, kun sitä oikeaa ei löytynytkään.
- Anonyymi00059
Ei mitään ihailtavaa pelata toisen tunteilla. Söpöä… vtut, kuvottavaa!
- Anonyymi00067
Tosi kaukana söpöstä ja inhimillisyydestä, tyhmää ja avutonta se on.
- Anonyymi00090
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään söpöä, kun pilaat mahdollisuutesi, leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa, tai et osaa kertoa kiinnostustasi. Usein uutta tilaisuutta ei tule. Näitä mokia kun sattuu useita, siitä muodostuu jo henkinen taakka, kun sitä oikeaa ei löytynytkään.
Kelle sää täällä niinku möykkäät ja mistä? Chillaa tyyppi ja veä vaikka nollaukset kosanderilla esim
- Anonyymi00091
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tosi kaukana söpöstä ja inhimillisyydestä, tyhmää ja avutonta se on.
Vaikutat elämän iloa pursuavalta seuralta
- Anonyymi00092
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei mitään ihailtavaa pelata toisen tunteilla. Söpöä… vtut, kuvottavaa!
Ehkä sää oot ihan itse olettu mies pelannu omalla päälläs trollipalstalla ota ittees niskasta kiinni
- Anonyymi00098
Anonyymi00091 kirjoitti:
Vaikutat elämän iloa pursuavalta seuralta
Sinä vaikutat passiivis-agressiiviselta ja tylsältä.
- Anonyymi00100
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään söpöä, kun pilaat mahdollisuutesi, leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa, tai et osaa kertoa kiinnostustasi. Usein uutta tilaisuutta ei tule. Näitä mokia kun sattuu useita, siitä muodostuu jo henkinen taakka, kun sitä oikeaa ei löytynytkään.
Älä huoli.Sählääminen on sallittua ja aika parantaa haavat ja se oikea kyllä löytyy ihan etsimättäkin.
- Anonyymi00103
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kelle sää täällä niinku möykkäät ja mistä? Chillaa tyyppi ja veä vaikka nollaukset kosanderilla esim
Olet nollanut aivosi muusiksi kossulla jo liian monta kertaa, älä turhaan yllytä muita samaan.
- Anonyymi00003
Kaikki on vielä mahdollista selvittää! Nyt laitat sitä viestiä! Tsemppiä!
- Anonyymi00005
Rakkaus tekee meistä hölmöjä.
- Anonyymi00006
Kuule, pitkässä juoksussa, siis elämän mittaisessa hölkässä mokailut ja sikailutkin unohtuu jossain vaiheessa.
- Anonyymi00008
Hyvin sanottu kiitos, antaa lohtua,
- Anonyymi00060
Unohtuu unohtuu vaan jos on korjattu asiat.
- Anonyymi00089
Jos se sinun toivo on tjsp. Voimia
- Anonyymi00096
Anonyymi00060 kirjoitti:
Unohtuu unohtuu vaan jos on korjattu asiat.
Kaikkee ei vaan pysty korjaan, ei ees teipillä eikä varsinkaan kaikella rakkaudella.
- Anonyymi00007
Mokailut on ok, mutta tahallinen satuttaminen voi olla vaikea juttu.
- Anonyymi00020
Se jos mikä on tahallista satuttamista on stalkkaaminen ja se tiedoksi, ettei nainen ole koskaan ollut kiinnostunut sinusta millääm tavalla!!
- Anonyymi00042
Ei tällaista voi ihastunut tehdä. Tahallisesti satuttaa. Ainakaan nainen. Kyllä kaikki kärsimys jos sellaista on, johtuu jostain muusta kuin halusta loukata.
- Anonyymi00061
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei tällaista voi ihastunut tehdä. Tahallisesti satuttaa. Ainakaan nainen. Kyllä kaikki kärsimys jos sellaista on, johtuu jostain muusta kuin halusta loukata.
Ihme jeesustelija?
- Anonyymi00086
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ihme jeesustelija?
Osasko äitis koskaan vastata sinun kysymyksiin mtn?
- Anonyymi00088
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se jos mikä on tahallista satuttamista on stalkkaaminen ja se tiedoksi, ettei nainen ole koskaan ollut kiinnostunut sinusta millääm tavalla!!
Sää latelet gubbe tällä herjahahmollas @WT aika itsestään selviä asioita. Tee Tee
- Anonyymi00097
Tahallista satuttamista on tutustua varattuna kertomatta olevan varattu.
- Anonyymi00101
Anonyymi00086 kirjoitti:
Osasko äitis koskaan vastata sinun kysymyksiin mtn?
Jep.Jopa tekniikan ihmeisiin ihmissuhteissakin.
- Anonyymi00009
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00012
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
Ohi
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ohi
Kyllä nämä meni ihan oikein. 😊 -ap
- Anonyymi00011
Tiedät varmaan itsekin, mitä sinun pitää tehdä, riippumatta lopputuloksesta.
- Anonyymi00047
Kyllä aloittaja nainen tietää.
- Anonyymi00085
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyllä aloittaja nainen tietää.
Ja kukas te tämä tällainen karahtääri sum päässäs on? Vinttivikaisten touhua tuollainen henkilöinti.
- Anonyymi00015
Kuiske liekö? Oikein kaunis se on ja rakkain.
- Anonyymi00016
Kaikkea sitä epävarmuudeksi nykyään nimetään.
- Anonyymi00017
Eikös tuo ole aika normaalia, jos rakastuu päätä pahkaa. Ihminen voi mennä vähän kuin psykoosiin, siis vaarattomalla tavalla kuitenkin. Vain aika korjaa tilanteen. Toki toivottavaa olisi, jos rakastuneet kohtaisivat niin, että voisivat kaikessa rauhassa jutella ja suunnitella tulevaa. Siis jos molemmat vapaita. Tsemppiä!
- Anonyymi00021
Mikään aika ei voi koskaan korjata tilannetta, koska nainen ei halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa koskaan!
- Anonyymi00051
Ei enää jaksa ajatella edesrookkuukovpässonänpääsyäbpiikkilanka-IdDd vIkka mennyt jobniin paljon aikaa tähän
- Anonyymi00084
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei enää jaksa ajatella edesrookkuukovpässonänpääsyäbpiikkilanka-IdDd vIkka mennyt jobniin paljon aikaa tähän
Gubella eli aapeella ollu maanantai nakit ja muusit
- Anonyymi00019
Ota yhteyttä ja pyydä anteeksi. Jutellaan.
- Anonyymi00083
Sulla ei jamppa taida olla kaikki ihan okkei?
- Anonyymi00022
Pyytäisin häneltä anteeksi epäluuloista äkkijyrkkyyttäni ja haluaisin jutella pöydän puhtaaksi.
- Anonyymi00028
moldet puhu?
- Anonyymi00082
Yks puolueeton todistaja ja dokumentaatio kts
- Anonyymi00023
En usko että oikeat jutut kaatuu epävarmuuteen. Ja jos se olis ollut sulle oikea, olisit luultavasti saanut varmuuden toimia. Niin se yleensä menee, joten turha syyttää liikaa itseään.
- Anonyymi00062
Syytä itseäsi jos toista loukkasit.
- Anonyymi00081
Anonyymi00062 kirjoitti:
Syytä itseäsi jos toista loukkasit.
Yea sure, i talk with my ministry.
- Anonyymi00024
Aito rakkaus ei tuollaiseen kaadu. Hän ei ollut sulle se oikea. Muuten olisitte saaneet asian selvitettyä. Seuraava on ihan yhtä ihmeellinen.
- Anonyymi00034
Näin itsekin ajattelen, ei ollut oikea jos meni kuten meni.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Näin itsekin ajattelen, ei ollut oikea jos meni kuten meni.
Niimpä. Tuskimpa edes rakkautta oli.
- Anonyymi00063
Ja varmasti hän mies tekee samat pska temput.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ja varmasti hän mies tekee samat pska temput.
Tuskimpa toinen mokasi alle vuodessa. Toisella 16 vuosi menossa.
- Anonyymi00080
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niimpä. Tuskimpa edes rakkautta oli.
Sää oot täällä palstalla tällainen ns yksinäinen yleiskiistäjä. -TT
- Anonyymi00026
Mikään ei kaadu, jos haluat selvittää jonkin asia.
Sanonta, kun pitkittyy, mutkistuu.
Opettele ottamaan itseäsi niskasta kiinni.- Anonyymi00040
Miten
- Anonyymi00029
Itse ehkä pilasin omien epävarmuuksien vuoksi, mutta toisaalta se toi naisesta hänen todellisen luonnon esiin, mikä oli hyvä juttu 👍
- Anonyymi00031
Ja luonto oli kuin…?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja luonto oli kuin…?
Luonto oli kuin Unelma.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja luonto oli kuin…?
Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.
No miten?
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
No miten?
Hyvin, huonosti.
- Anonyymi00049
Anonyymi00032 kirjoitti:
Luonto oli kuin Unelma.
Ja ilma kuin morsian.
- Anonyymi00050
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.
Riehui ja haukkui? Vai käyttäytyikö juuri päinvastoin, ja sekös vasta suututtaa?
- Anonyymi00054
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.
Taisi saada vaan tarpeekseen sinusta ja kyllästyi.
- Anonyymi00055
Juuri näin ☝️narsisti kääntää omat heikkoudet ja epävarmuudet toisen syyksi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Juuri näin ☝️narsisti kääntää omat heikkoudet ja epävarmuudet toisen syyksi.
Aloittaja ei syytä toista tästä millään tavalla. Päinvastoin.
- Anonyymi00064
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sanotaanko ettei voi kehua miten asiat hoiti.
Samat sanat miehelle.
- Anonyymi00066
Ei kannata tuomita liian äkkiä, jos itse näytit epävarmuuksia myös. Kuulostaa peilaamiselta.
- Anonyymi00078
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ja ilma kuin morsian.
Kaunis on päivä niin on
- Anonyymi00079
Anonyymi00054 kirjoitti:
Taisi saada vaan tarpeekseen sinusta ja kyllästyi.
Aika runsasta proosaa sulla sivullinen lisättävänä tähän guben varjoteatteriin
- Anonyymi00099
No sittenhän sinulla on kaikki hyvin, ei tarvii täällä vikistä 😆
- Anonyymi00033
Menitkö sanomaan että et ole kiinnostunut?
- Anonyymi00036
Jos tämä pashan jauhaminen ei lopu,niin se lopetetaan,samate toi stalkkaaminen ja seuraaminen!.Tuo on hyvin sairasta touhua!
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos tämä pashan jauhaminen ei lopu,niin se lopetetaan,samate toi stalkkaaminen ja seuraaminen!.Tuo on hyvin sairasta touhua!
Ainoastaan sairas ihminen rakentelee noita toisen ihmisen näköisiä naamareita ja pelleilee niiden kanssa!
- Anonyymi00068
Eihän noi uusavuttomat osaa mitään sanoa suoraan.
- Anonyymi00074
Anonyymi00068 kirjoitti:
Eihän noi uusavuttomat osaa mitään sanoa suoraan.
No, heidän on syytä toivoa, että pystyvät viestimään sanattomasti joukkopaheksuen
- Anonyymi00076
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ainoastaan sairas ihminen rakentelee noita toisen ihmisen näköisiä naamareita ja pelleilee niiden kanssa!
Sää et sitten gubbe ookkaa se joku uudemmaan pelle?
- Anonyymi00077
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos tämä pashan jauhaminen ei lopu,niin se lopetetaan,samate toi stalkkaaminen ja seuraaminen!.Tuo on hyvin sairasta touhua!
Ajattele heidät gubbe toteemieläiminä tjn, legittejä ne sun kohallas on
- Anonyymi00038
Ei ehkä fiksua. Se voi luoda epävarmuutta kun ei päässyt jutteleen niin että ikäasiaa ei mahdollisesti tullut esille.. ikäero tai ikä vaikka olisikin ikäisekseni nuoremman oloinen/näköinen. Keskusteleminenhan selventää asioita jos on molemminpuolista.
- Anonyymi00071
Joka kerta ne järkyttyvät vieläkin
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Joka kerta ne järkyttyvät vieläkin
Tietenkin sitä taustaa vasten ymmärrän assosiaatiovaikeudet mm aikuisen lapsen kohdalla, mutta c’moon heittääkö aikalinjat tänä päivänä vähän liikaakin häränpeetä
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tietenkin sitä taustaa vasten ymmärrän assosiaatiovaikeudet mm aikuisen lapsen kohdalla, mutta c’moon heittääkö aikalinjat tänä päivänä vähän liikaakin häränpeetä
No hop lop for me again
- Anonyymi00044
Ei olla pilattu mitään 😘🫂
Vai ollaanko?- Anonyymi00045
Toivottavasti ei... Ei ainkaan minun kannalta. Hyvin voimakkaat on tunteet... ❤️ -ap
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Toivottavasti ei... Ei ainkaan minun kannalta. Hyvin voimakkaat on tunteet... ❤️ -ap
Sama täällä ❤️
- Anonyymi00046
Haluatko avata miksi olet epävarma? Oletko tehnyt jotain ja rakkauden kohteesi ei ole reagoinut haluamalla tavalla?
- Anonyymi00070
Oh you rampant maniac
- Anonyymi00052
Tämä sama vanha juttu, että jos joku pitää tuntuu kuin olisi huijannut mukaan, eikä voi luottaa siihen. Sotke sen jotenkin että välttyisi paljastumiselta.
- Anonyymi00053
Elämä ei toimi niin että tapahtuisi haluamallasi tavalla. Joku saattaa käväistä elämässäsi ja saat siitä jotain parasta itseäsi ajatellen. Ja jos on onnekas, ehkä jotkut palaavat vaikka luuli menettäneensä jo lopullisesti.
- Anonyymi00056
Toivottavasti olen sitten tuossa onnekkaiden kastissa?
Hyvää yötä sinulle...
- Anonyymi00058
Aivan kuin universumi johdattaisi johonkin eeppiseen, ja sitten kaikki vaan loppuu. Vain vähän realistisempana saisi vaivattomasti niin paljon enemmän irti elämästä. Ilman luottamista. Silti, nykiminen rinnassa, ja kuin tuntemisen pakko. Aina joskus yhä kaikki niin huomionarvoista. Ja oma avuttomuus tehdä sillä mitään saa tappelemaan itsensä kanssa.
- Anonyymi00069
No sinä mies otat tästä itsereflektiontyngästä tms eväitä elämään tjn😆 enhän mää tahallaan näitä palopuheita kato väärinymmärrä
- Anonyymi00075
Puhutko ap. nyt itsestäsi vai jostain muusta, kun käytät tuota ”sä-kieltä?”
- Anonyymi00094
Itsestäni puhuin.
- Anonyymi00093
Ihmiset tekee virheitä. Me ei kumpikaan pystytty tähän, ei tämä ole kummankaan syy. Nyt kohti uusia seikkailuita. Hymyillään, kun tavataan. ❤️
- Anonyymi00095
Ei tämä nyt tähän kaadu. Kaikki on mahdollista söpöseni 🌞🫂
- Anonyymi00102
Jos se tapahtuu asiantuntijan kanssa varo
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14208065/s-asuntorahasto#comment-142734307 - Anonyymi00104
minä rakastan häntä aina vaikka mitä tulisi väliin ja elämä menisi eteenpäin. hän on rakas henkilö. en koskaan toivo hänelle pahaa.
- Anonyymi00105
Kukapa ei tällaista haluaisi kuulla.
- Anonyymi00106
Sählääjät on kakkapäiden kakkapäitä.
- Anonyymi00107
Been there done that, ehkä seuraavan kanssa fiksummin sitten, oppi talteen.
- Anonyymi00108
Mites siinä niin pääsi käymään?
- Anonyymi00109
Seuraavan? Vaikea kuvitella seuraavaa. Ehkä joskus, mistäs sitä tietää. -ap
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Seuraavan? Vaikea kuvitella seuraavaa. Ehkä joskus, mistäs sitä tietää. -ap
Eipä oikein ole vaihtoehtoja 🤷🏻♂️
- Anonyymi00111
Anonyymi00108 kirjoitti:
Mites siinä niin pääsi käymään?
Jaa-a, asiat vaan tapahtuu ja siinä sitten ollaan.
- Anonyymi00112
Ei ole myöhäistä vieläkään, pyydä häneltä anteeksi tai selitä tilanne. Jos on oma aito itsensä, moni arvostaa sitä. Ehkä toinen kokee samalla tavalla. Iso tunteet ovat yllättäviä, harva sellaiseen on varautunut.
- Anonyymi00113
Harva arvostaa.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Harva arvostaa.
No se kertoo ihmisestä paljon ja silloin on myös helpompi jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi00115
Jep. Minä sulaisin sillä sekunnilla, jos tietäisin hänen pitävän minusta, kun oletan jotain aivan muuta.
- Anonyymi00116
Yritin. Hiljaisuus tekee varovaiseksi. Tänään en pysty muuhun, melko rankka päivä. Koitan saada unta.. Kiitos vinkistä, arvostan enemmän kuin tämä viesti ehkä antaa ymmärtää. Olo on kuin hyökyaallon jäljiltä, miten sellaiseen osaa varautua? Hyvät yöt. <3
- Anonyymi00118
Anonyymi00116 kirjoitti:
Yritin. Hiljaisuus tekee varovaiseksi. Tänään en pysty muuhun, melko rankka päivä. Koitan saada unta.. Kiitos vinkistä, arvostan enemmän kuin tämä viesti ehkä antaa ymmärtää. Olo on kuin hyökyaallon jäljiltä, miten sellaiseen osaa varautua? Hyvät yöt. <3
Lisätään, että hän, joka mielessä tämän kirjoitin on kohtaamisestamme saakka ollut ihminen, jonka sydemeni valitsi.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Lisätään, että hän, joka mielessä tämän kirjoitin on kohtaamisestamme saakka ollut ihminen, jonka sydemeni valitsi.
*sydämeni
Nykyihminen ei halua hyvinvointia eikä rakkautta. Siksi kaikki on niin kestämättömällä pohjalla ihmissuhteissa.
- Anonyymi00121
Tämä sopii hyvin häirikköön ja muihin sellaisiin ihmisiin, jotka haluavat vain hetken nautintoa!
- Anonyymi00117
Sä et osaa olla muuta kuin pelle mietis käyttäytymisiä ja mitä olet viimeksi joka kerta sanonut kun llen häipynyt
- Anonyymi00120
Menneet ovat aina menneitä. Turha niitä miettiä enää!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1134382Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773186- 991444
- 861306
- 91856
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639