haluaisit kaivattusi kanssa asua?
Minkälaisessa asunnossa
51
808
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Omakotitalossa, että löytyy tilaa ja piha, kun molemmat olemme touhukkaita henkilöitä. Mieheltä.
- Anonyymi00049UUSI
Oma asunto, joka lähellä merta, jossa matalat ylläpitokulut.
- Anonyymi00002UUSI
haluaisin että asunto olisi tällä erää minun ja sanoisin rakkaalle miehelle että muuta tänne. mutta tämä on vain haaveilua
- Anonyymi00003UUSI
asunto olisi omistusasunto ja minun nimissä. ehkä rivarin pääty…..
- Anonyymi00004UUSI
Sellaisessa, missä kumpikin viihtyisi.
- Anonyymi00005UUSI
Savimajassa ja talvet iglussa. Sanonut tämän ennenkin.
- Anonyymi00011UUSI
Tai toisaalta, kyllä me mahduttaisiin ihan hyvin mun 2,5 neliön asuntoon 🤔
- Anonyymi00006UUSI
Mieluiten kerrostaloasunto, en ole pihatyöihmisiä. Kolmio parvekkeella voisi olla ihanneratkaisu. Joskus kyllä ajattelin, että molemmat pitäisivät omat asuntonsa ja saatan vieläkin olla sitä mieltä.
- Anonyymi00007UUSI
Vanhassa puutalossa
- Anonyymi00008UUSI
Kunhan on katto pään päällä.
- Anonyymi00009UUSI
Omakotitalossa.
- Anonyymi00010UUSI
Omakotitalossa voi pitää seksibileitä ilman, että naapurit liikaa häiriintyvät
- Anonyymi00045UUSI
Samoin🩷
No mulla ei oo nimettyä kaivattua. Mutta jossakin yhteisöllisessä asumuksessa. Sielä ois meillä oma huone. Ja ruoka aikaan ei tarvi kokkaamisesta murehtia. Mutta kannamme kortemme kekoon, mä kuorin ja sä peset perunat tai päin vastoin. Sitten valmiin aterian ääreen. Ja ruoan jälkeen mä tiskaan ja sä kuivaat tai päin vastoin. Helppoo elämää, eiks niin.
Eikä meidän sielä omassa huoneessa tarvi nyhjätä. Kun löytyy telkkarihuone, kangaspuut, puutyökoneet, hitsaus paja, kasvimaat. Se ois kuuule unelmie elämäää.- Anonyymi00013UUSI
Toi olis kivaa, jos työt ei haittaisi harrastuksia 😂
- Anonyymi00021UUSI
" tee minulle perunamuusia..."
- Anonyymi00012UUSI
Mukava rivitaloasunto varmasti riittäisi eille hyvin, en ole oikein omakotitalon ylläpidosta innostunut.
- Anonyymi00029UUSI
Kenet luulet ylläpitävän sitä rivitaloa? Pyhä henki? Kyllä asukkaat itse ylläpitää niitäkin.
- Anonyymi00014UUSI
Ei sillä ole niinkään väliä. Kunhan makuuhuoneessa kohtaisimme henkisellä ja fyysisellä tasolla eikä sen ulkopuolella tule kolmannen ihmisen mentäviä aukkoja välillemme.
Mutta.. fantasia tämä vain onkin.- Anonyymi00015UUSI
Vain makuuhuoneessa?
Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan? - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vain makuuhuoneessa?
Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?Ja sivusta aatana.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vain makuuhuoneessa?
Eikös se etenkin henkinen kohtaaminen pidä tapahtua, joka huoneessa ja joka puolella, vaikka ei kaikesta samaa mieltä olisikaan?Kyllä kaikkialla. Muakin vähän hirvittää siinä perunoota kuoriessa kun vieressä joku masterchef paistelee pihvejä. Että jäänkö siinä perunoineni toiseksi. Täytyy toivoo, että tää kaivattu, kunhan jostain ilmestyy, niin ois kasvissyöjä. Eikä juoksis kokkien perässä.
- Anonyymi00017UUSI
Tärkeintä on aina missä viihtyy. Samantekevää millä tavalla sen maksaa.
- Anonyymi00018UUSI
Rivitalon pääty tai tuo sama kuin jonkun muun vastaus yllä: kolmio parvekkeella. Itse asun tosi kivassa asunnossa, mutta se on vain kaksio. Isompi versio tästä olisi tosi kiva kahdelle. Omakotitaloa en jaksaisi hoitaa.
- Anonyymi00019UUSI
Yksiö, kerrosänky, puukamiina.
- Anonyymi00020UUSI
Rivitalossa.
- Anonyymi00022UUSI
Kukkiva tölli maaseudulla, mutta kuitenkin lähellä palveluita.
- Anonyymi00024UUSI
Tökkivä.....
- Anonyymi00023UUSI
En haluaisi asua yhdessä kaivattuni kanssa. Mutta lähempänä hän voisi asua.
- Anonyymi00025UUSI
Linnunpöntössä.
- Anonyymi00026UUSI
Sellainen olisi kyllä kiva 😍
- Anonyymi00027UUSI
🤣🤣🤭🐦❤️🐦
- Anonyymi00028UUSI
Modernissa uudessa omakotitalossa,jossa seinänkokoista ikkunapintaa.🌃
- Anonyymi00030UUSI
No esimerkiksi minun asuntoni kaltainen olisi mukava. On oma rauha, oma piha, noin 100 neliötä, tarpeeksi huoneita, hyvät kulkuyhteydet (myös julkisilla), palvelut kävelymatkan päässä, hyvät liikuntamahdollisuudet jne.
- Anonyymi00031UUSI
Kun minulla oli omakotitalo, ajattelin sen olevan iän ikuinen vaihtoehto numero yksi. Nyt en enää tiedä. Koti on siellä missä sydänkin on.
- Anonyymi00032UUSI
Asutaan vaikka isossa kengässä, muttei Piippulassa.
- Anonyymi00033UUSI
Sanotaan nyt näin että minä en halua muuttaa 😁
- Anonyymi00037UUSI
Alan pakata kamoja.
- Anonyymi00034UUSI
Kaksiossa Kalliossa!
- Anonyymi00035UUSI
Ullanlinnassa ja asunnon koolla ei väliä vain sijannilla!
- Anonyymi00036UUSI
Isossa asunnossa. Oma huone,oma vessa.
Keittiö ja olkkari voisi olla yhteisiä.- Anonyymi00041UUSI
todellakin omat veskit ja huoneet. mu huone mu paratiisi
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
todellakin omat veskit ja huoneet. mu huone mu paratiisi
siit tulee vtun värikäs ja kultasta kaikki
- Anonyymi00038UUSI
Kulosaaressa!! Ehdottomasti. Pienessä asunnossa
- Anonyymi00039UUSI
Kaivopuistossa kaksioissa!! Alue on tärkein. Ei asunnon koko!
- Anonyymi00040UUSI
Maalla kaukana ihmisistä. Maatila vain sukulaiset ja ihmisiä kaupassa näkisimme!
- Anonyymi00043UUSI
Pohjois- Savossa! Ihana vanhanaikainen talo.
- Anonyymi00044UUSI
Metsässä
- Anonyymi00046UUSI
Iglussa.
- Anonyymi00047UUSI
Joskus pitää kyllää käydä 😍❤️ mutta ihan asumaan niin.. 😂
- Anonyymi00048UUSI
Ulkomailla lämmössä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A91787Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671719Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191643Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.501634Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell951583Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521116