Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pidemmälle ja nyt mä olen sulle " ilmaa" tätäkö halusit ?
Mua ahdistaa
21
705
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Et sä ole mulle ilmaa tai olet, koska ilman sitä ei voi elää. Yritin järkeistää asioita. Oikeasti olen hulluna sinuun.
- Anonyymi00002UUSI
Annat ymmärtää muuta, mutta niin olen minäkin sinuun vaikka tilanne on mitä on -ap-
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Annat ymmärtää muuta, mutta niin olen minäkin sinuun vaikka tilanne on mitä on -ap-
Tilanne on toinen puolen vuoden kuluttua.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tilanne on toinen puolen vuoden kuluttua.
Mikä se sitten on.? Voitko avata asiaa -ap-
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä se sitten on.? Voitko avata asiaa -ap-
Tuskin olen se sinun hän, mutta voin vähän avata. Olen silloin omillani. Tai niillä main.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuskin olen se sinun hän, mutta voin vähän avata. Olen silloin omillani. Tai niillä main.
Oletko vankilassa?🧱
- Anonyymi00003UUSI
En ymmärtänyt aloituksesta mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Varattuja tai varattu ilmeisesti.
- Anonyymi00009UUSI
No kummallista on. Nainen on torjunut miehen mutta mies kuvitellut tästä huolimatta ett nainen on kiinnostunu?? 🙄 Ja nyt ap huutelee täällä naisen perään? Onks tää ny joku trolli vai mikä? Outo juttu.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No kummallista on. Nainen on torjunut miehen mutta mies kuvitellut tästä huolimatta ett nainen on kiinnostunu?? 🙄 Ja nyt ap huutelee täällä naisen perään? Onks tää ny joku trolli vai mikä? Outo juttu.
No, eipä olisi eka kerta. Ihmisen mieli on tunteiden vallassa jotenkin sairas. Ja se sattuu kovin. sivus
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No, eipä olisi eka kerta. Ihmisen mieli on tunteiden vallassa jotenkin sairas. Ja se sattuu kovin. sivus
Höpö höpö. Omituinen tuo väitteesi. Jos joku ihminen kiinnostaa niin Se KIINNOSTAA niin että varmasti panostusta suhteeseen löytyy ja kun tämä on molemminpuolista niin suhteeseen myös päädytään.
Tällaine aloitus missä toinen on vältellyt ja torjuu yritykset niin ei kyse ole sen toisen kiinnostuksesta. Tämä nyt päivän selvä juttu. Ap trollaa!! - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Höpö höpö. Omituinen tuo väitteesi. Jos joku ihminen kiinnostaa niin Se KIINNOSTAA niin että varmasti panostusta suhteeseen löytyy ja kun tämä on molemminpuolista niin suhteeseen myös päädytään.
Tällaine aloitus missä toinen on vältellyt ja torjuu yritykset niin ei kyse ole sen toisen kiinnostuksesta. Tämä nyt päivän selvä juttu. Ap trollaa!!Onkohan luetun ymmärtämisessäsi jotain vikaa? Edellinen kirjoitti miehen edelleen luulevan, että nainen on kiinnostunut, vaikka torjui. Minä kirjoitan, ettei olisi ensimmäinen kerta. Torjunta, kun yleensä tarkoittaa sitä, ettei ole kiinnostunut tai on varattu tai muuta vastaavaa. Tunteiden vallassa oleva mieli myös voi itse kehittää niitä kiinnostuksen merkkejä toisessa. Ei olisi eka kerta sekään. sivus
- Anonyymi00005UUSI
Eli oot saanu joltain vastaukseksi "ei", joko viestissä, puhelussa tai jutellessa. Ja niin ei olisi saanut tehdä, vaikka omastakin mielestäs jutun ei tarvinnut johtaa pidemmälle. Kuulostaa erikoiselta.
- Anonyymi00016UUSI
Minäkin ihmettelin, että onpa ristiriitainen aloitus. Yhdenyön jutunko ap halusi vai mitä.
- Anonyymi00012UUSI
Kirjoitat varmaan varatulle. Minä toivon teille hänen kanssaan antoisia hetkiä yhdessä.
- Anonyymi00014UUSI
Olit poistanut messengerin. Viestini ei mennyt perille. Poistin sen sitten. 😥
- Anonyymi00017UUSI
Höpö höpö
- Anonyymi00018UUSI
Jos toinen on torjunut sinut se on selvä merkki. Ja täällä palstalla olet käynyt keskustelua palstavakkarin kanssa. Anna hänen jatkaa matkaa, jatka sinäkin. Ei ole mitään minkä pohjalle voisitte jotain rakentaa.
- Anonyymi00019UUSI
Olet yksi harvoista rohkeista täällä, olet koittanut ja antanut itsestäsi sen mitä olet voinut. Kiität vielä itseäsi myöhemmin vaikki nyt varmasti tuntuukin pahalta ja huonolta.
Terveisin: myös torjunnan saanut ja vahvasti elossa.
Sulle on varmasti vielä joku jonka kanssa tunteet käy yksiin ja menet kohti parempaa.- Anonyymi00021UUSI
Kiitos
- Anonyymi00022UUSI
Voisin tehdä saman aloituksen miehelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233091Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712073Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076