Ei?
Loppuuko meidän suhde vai
16
392
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitenhän on
- Anonyymi00002UUSI
Vastaatko vai et?
- Anonyymi00003UUSI
Kysykää kasvotuksin,koska ette laita kenen suhde!
- Anonyymi00004UUSI
Luottaa intuitioon.
- Anonyymi00005UUSI
Mitä se intuitio sanoo?
- Anonyymi00006UUSI
Käytännössä loppunut,mutta jatkuu stratosfäärissä.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi ei troposfäärissä?
- Anonyymi00007UUSI
Ehkä seuraavassa elämässä. Olet tehnyt kantasi selväksi.
- Anonyymi00009UUSI
Älä nyt viitsi
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä nyt viitsi
Näin on. Odotin sulta lohdutusta. (ei mitään s*ksuaalista, kun täällä taas vääräleuat irvailevat) Olisin myös pyytänyt sulta anteeksi, jos olen loukannut. Mutta unohda. Ei tarvitse enää.
- Anonyymi00010UUSI
Opetelkaa naiset kommunikoimaan ja kysymään kasvotusten, ei anonyymipalstoilla, tai horoskooppeja tutkimalla.
- Anonyymi00012UUSI
Ei teidän miesten kanssa pysty puhumaan. Olette ilkeitä.
- Anonyymi00013UUSI
Opetelkaa te miehet enin olemaan suoria ja johdonmukaisia 😉 niin heti kysellään kyllä.
- Anonyymi00014UUSI
Et tule yhtåän vastaan eli loppuu.
- Anonyymi00015UUSI
Mikä ihmeen suhde meillä on, ja kauanko se on kestänyt?
- Anonyymi00016UUSI
Joskus vuorokauden aikana on hetkiä kun et ole läsnä ajatuksissani. Yleensä olet. Ja varsinkin kun jotain merkittävää tapahtuu niin tiedän,että sinä ymmärtäisit.
Mielestäni tämä on vähän kummallinen asia.
En ole levoton ja rauha on elämisessä. Mutta tiedän,että sinun läheisyytesi puuttuu.
En voi pyytää sinua itselleni. Niinkuin en koskaan ole voinut. En laita tunnisteita,koska tiedän,että siitä seuraa vaan huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A91787Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671719Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191643Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.501634Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell951583Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521116