Skoda tuo automaailman hiirulainen

Anonyymi-ap

Skoda – nimi, joka herättää monissa automiehissä välittömän huvittuneisuuden ja myötähäpeän. Vuosikymmenten varrella merkki on yrittänyt peseytyä maineestaan ”itälänkkärinä”, mutta tiettyjä stereotypioita on mahdoton karistaa, vaikka kuinka yrittäisi brändätä itseään ”simply clever” -sloganeilla.

​Vaikka Skoda ratsastaa emoyhtiö Volkswagenin tekniikalla, monien kokemus on, että lopputulos on halvempi, meluisampi ja herkempi hajoamaan. Listat DSG-vaihteistojen oireilusta, sähkövioista ja alustan väljyydestä ovat legendoja, jotka elävät vahvoina. Käyttäjien keskuudessa puhutaan usein "skodailmiöstä": autosta, joka on täynnä muovisia kiliseviä osia, ja jonka sisätilat alkavat haista ummehtuneelta ja halvalta muovilta heti, kun takuu on umpeutunut. Onko se hinta-laatusuhde todella kohdallaan, vai oletko vain ostanut kalliin Volkswagenin, josta on karsittu kaikki mukavuus?

Skoda-kuski ajaa usein tasanopeudella – oli rajoitus mikä tahansa – ja pysyy tiukasti keskellä kaistaa. Ohittaminen on heille vieras käsite, ja heidän tehtävänsä tuntuu olevan jonon muodostaminen taakseen.
​Skoda on automaailman vastaus pakastepizzalle: se täyttää vatsan, mutta jättää mielen kaipaamaan jotain aitoa ja alkuperäistä. Sen ylivoimainen yleisyys tekee siitä näkymättömän massatuotteen, joka ei herätä intohimoa, vaan ainoastaan kysymyksen: "Miksi ihmeessä päädyit juuri tuohon?"

-Jarkko

13

314

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toyotan omapojalla on taas kuukautiset hieman etuajassa. Rekisteröintiluvut julkaistaan vasta 4. päivä ja jo nyt hänen on pakko runoilla ja kirjoitella tuollaista lapsellista ja typerää juttua.

• Anonyymi00002

Minä olen ajanut Skodalla v.1999 asti .Tätä parasta länsiautomerkkiä en tule koskaan vaihtamaan .Nyt alla Superb Combi 4x4 TDI kaikilla herkuilla. NAM!

• Anonyymi00003

Paras voittaa....Siis SKODA!

• Anonyymi00004

Minulle kelpaa VAIN PARAS ,siksi LÄNSISKODA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00005

NAM! NAM! 27/7/365!

• Anonyymi00007

Vi träffas i Sibbos rastplats igen! Tack! Palle

• Anonyymi00008
      • Anonyymi00011

Onko tuo Scout joku erikoismalli partisaaneille?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onko tuo Scout joku erikoismalli partisaaneille?

Homojen imurimalli. Saki saki ten dora.

• Anonyymi00009

Hulum omapoika Narsu Sekophiä Pietarin trolli!

• Anonyymi00010

27/7/365

• Anonyymi00014

TROOL! !! TROOL! TRÖÖÖÖLL! VAROKAA!

• Anonyymi00015

🚑🚑🦸‍♂️🏥

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      579
      1390
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      743
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    5. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      519
    6. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      474
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      467
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      149
      434
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      412
    Aihe