Mistä loimaalaiset ovat saaneet ajokortin. Muropaketista vai.
Kun ei ne osaa ajaa, toisilla ei ole korttia, toiset on kuumeessa ja toiset ajaa muuten vaan millään sattuu, niinku tänään kun toinen auto on pysähtynyt suojatien eteen. Niin toinen painaa viereistä kaistaa ohi.
Ajokortti loimaalaiseen tapaan
9
240
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu nähty on monesti ja kauhee tuuri ettei ole pahasti ole käynyt!
Ei taida poliisikaan suorittaa valvontaa eli kierrellä kaupungilla käytännössä yhtään. Ei kiinnosta ja jotain nepotismia korttelirallia ajavia kohtaan? Tännen muuten on kuulostanut, nyt ku vähän ollu jo ikkunat auki ja terassilla, että ralli on vähentynyt. Riittikö valitettavasti taas vasta jonkun kaverin tetraplegia(?) mielenmuutokseen.
lajijasuris - Anonyymi00002
Ei nää käytösongelmat lopu koskaan ellei rajoiteta syntyvyyttä ainakin näiltä: kaikki kevat, lievää pahemmat nepsyt ja perhäröt, vakavasti päihdeongelmaiset, älykkyys alle sovitun tason, esim. alle 100 eli suomalaisten normaalijakauma keskipiste.
Sitte mä kopipeistaan omani toisen aiheen mutta itse periaate sopii:
Ei niin kovin kauan sitten ollut noita nepsy- ja narsistipiirteisiä lapsia, teinejä, nuoria aikuisia läheskään samassa määrin ja silti niin voimallisesti perustellaan, että diagnostiikka parantunut ja se selittää ja että heitä pitää ymmärtää. Ettei vaan olisi kasvatettu laiskuuteen ja liikaan vapauteen sekä narsismiin ja kun tähän ympätään vetelä koulunkäynti ja övekrisi menny somen käyttö niin ihmekö tuo. Hyysätä heitä ei pidä, vaan säännöt, rajat, vastuut ja rangaistukset vaikka myöhemminkin.
Kun olin koulutuksessa vähän finanssikriisin jälkeen aikoinaan sotainvalideille rakennetussa erityisopitossa, mutta sittemmin tai ainakin silloin oli suurin osa käytös-, psyk- tai päihdeinvalideja.
Silti siellä oli yllättävänkin tiukat kiusaamisen vastaiset säännöt. Olitpa sitten keva, nepsy, pers.häir. ex-narkki, ex-juoppo, aivo- tai selkäydinvammainen tai psyk. sairas, niin herkästi joutui reksin puhutteluun ja herkästi uhattiin erottamisella mistä olis tullu tukikarenssia. Toimi helkutin hyvin! Kas, sairaat ja ja vammautuneet tai vammautettut noudattaa sääntöjä, kun on seuraukset. Ihmeellistä, eikö totta...!
Kaupungin ilmapiiri oli myös hyvä, itse kohtasin vtuilua vain yhden S-marketin vanhan akan ja yhden pizzerian vai mikä se nyt oli jonkun afrikaanon toimesta.
lajijasuris - Anonyymi00003
Varmaan demareita. Heillähän on tapana ajella kännissä ja bilettää jauhojengeissä. Puheista päätellen vihervasurit eivät ole koskaan selvinpäin.
- Anonyymi00004
Mää tilasin Latviasta, no tarkempaa osoitetta en kerro, tähän asti mennyt ihan täydestä siinä kuin passikin.
- Anonyymi00005UUSI
Persut ajelee traktoreilla peräpärrät pöristen väärää puolta katua kaljatölkit huurussa.
- Anonyymi00006UUSI
Eikä poliisia missään ja ne ei uskalla mitään edes tehdä vaikka näkisivätkin
- Anonyymi00007UUSI
Tiedän yhden jätkän joka Mellilässä ajelee ilman korttia. Ajaa niin lyhyitä matkoja hiekkateillä kauppaan ja takaisin ettei jää poliisin haaviin. Miten tällaisenkin käräytät? Soitat poliisille niin tyyppi jo kotona.
- Anonyymi00008UUSI
Mellilässä ajetaan muutenkin ilman korttia ja väärällä puolella tietä. Se on melliläläinen tuohivirsu kansanperinne.
- Anonyymi00009UUSI
Noita törttöjä on joka ikäluokassa. Nyt alkaa taas se loimaalaisten nuorten paras harrastus, ihmisten häiriköinti mopoilla yms. Vanhemmat tyytyväisiä kun ei tarvitse katsella lapsiaan kotona, antaa ajella vaan aamuun saakka. Poliisia tuntuu olevan turha näillä vaivata, montako kertaa olette nähneet poliisin tulleen paikalle kun soitettu 112?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719