Mistä loimaalaiset ovat saaneet ajokortin. Muropaketista vai.
Kun ei ne osaa ajaa, toisilla ei ole korttia, toiset on kuumeessa ja toiset ajaa muuten vaan millään sattuu, niinku tänään kun toinen auto on pysähtynyt suojatien eteen. Niin toinen painaa viereistä kaistaa ohi.
Ajokortti loimaalaiseen tapaan
26
586
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Juu nähty on monesti ja kauhee tuuri ettei ole pahasti ole käynyt!
Ei taida poliisikaan suorittaa valvontaa eli kierrellä kaupungilla käytännössä yhtään. Ei kiinnosta ja jotain nepotismia korttelirallia ajavia kohtaan? Tännen muuten on kuulostanut, nyt ku vähän ollu jo ikkunat auki ja terassilla, että ralli on vähentynyt. Riittikö valitettavasti taas vasta jonkun kaverin tetraplegia(?) mielenmuutokseen.
lajijasuris - Anonyymi00002
Ei nää käytösongelmat lopu koskaan ellei rajoiteta syntyvyyttä ainakin näiltä: kaikki kevat, lievää pahemmat nepsyt ja perhäröt, vakavasti päihdeongelmaiset, älykkyys alle sovitun tason, esim. alle 100 eli suomalaisten normaalijakauma keskipiste.
Sitte mä kopipeistaan omani toisen aiheen mutta itse periaate sopii:
Ei niin kovin kauan sitten ollut noita nepsy- ja narsistipiirteisiä lapsia, teinejä, nuoria aikuisia läheskään samassa määrin ja silti niin voimallisesti perustellaan, että diagnostiikka parantunut ja se selittää ja että heitä pitää ymmärtää. Ettei vaan olisi kasvatettu laiskuuteen ja liikaan vapauteen sekä narsismiin ja kun tähän ympätään vetelä koulunkäynti ja övekrisi menny somen käyttö niin ihmekö tuo. Hyysätä heitä ei pidä, vaan säännöt, rajat, vastuut ja rangaistukset vaikka myöhemminkin.
Kun olin koulutuksessa vähän finanssikriisin jälkeen aikoinaan sotainvalideille rakennetussa erityisopitossa, mutta sittemmin tai ainakin silloin oli suurin osa käytös-, psyk- tai päihdeinvalideja.
Silti siellä oli yllättävänkin tiukat kiusaamisen vastaiset säännöt. Olitpa sitten keva, nepsy, pers.häir. ex-narkki, ex-juoppo, aivo- tai selkäydinvammainen tai psyk. sairas, niin herkästi joutui reksin puhutteluun ja herkästi uhattiin erottamisella mistä olis tullu tukikarenssia. Toimi helkutin hyvin! Kas, sairaat ja ja vammautuneet tai vammautettut noudattaa sääntöjä, kun on seuraukset. Ihmeellistä, eikö totta...!
Kaupungin ilmapiiri oli myös hyvä, itse kohtasin vtuilua vain yhden S-marketin vanhan akan ja yhden pizzerian vai mikä se nyt oli jonkun afrikaanon toimesta.
lajijasuris - Anonyymi00003
Varmaan demareita. Heillähän on tapana ajella kännissä ja bilettää jauhojengeissä. Puheista päätellen vihervasurit eivät ole koskaan selvinpäin.
- Anonyymi00004
Mää tilasin Latviasta, no tarkempaa osoitetta en kerro, tähän asti mennyt ihan täydestä siinä kuin passikin.
- Anonyymi00005
Persut ajelee traktoreilla peräpärrät pöristen väärää puolta katua kaljatölkit huurussa.
- Anonyymi00006
Eikä poliisia missään ja ne ei uskalla mitään edes tehdä vaikka näkisivätkin
- Anonyymi00007
Tiedän yhden jätkän joka Mellilässä ajelee ilman korttia. Ajaa niin lyhyitä matkoja hiekkateillä kauppaan ja takaisin ettei jää poliisin haaviin. Miten tällaisenkin käräytät? Soitat poliisille niin tyyppi jo kotona.
- Anonyymi00008
Mellilässä ajetaan muutenkin ilman korttia ja väärällä puolella tietä. Se on melliläläinen tuohivirsu kansanperinne.
- Anonyymi00011
Onkohan se joka ajelee muuallakin ? ZOG ?
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mellilässä ajetaan muutenkin ilman korttia ja väärällä puolella tietä. Se on melliläläinen tuohivirsu kansanperinne.
Paskapuhetta mellilässä on laki ja järjästys jota loimaan poliisi pitää yllä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paskapuhetta mellilässä on laki ja järjästys jota loimaan poliisi pitää yllä.
Ahkerasti näyttäisivät pitävätkin. Kunnon rymysakki joen varressa ja kaupan vieressä. Eivät taida olla selvää päivää nähneet moneen vuosikymmeneen.
- Anonyymi00009
Noita törttöjä on joka ikäluokassa. Nyt alkaa taas se loimaalaisten nuorten paras harrastus, ihmisten häiriköinti mopoilla yms. Vanhemmat tyytyväisiä kun ei tarvitse katsella lapsiaan kotona, antaa ajella vaan aamuun saakka. Poliisia tuntuu olevan turha näillä vaivata, montako kertaa olette nähneet poliisin tulleen paikalle kun soitettu 112?
- Anonyymi00012
...selvyydeksi ettei tää ole ysille...
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa eli osuiko poliisilla vähän arkaan paikkaa vai mikä siinä muka oli poistamisen syy?
Vai taasko vpn ja tähän liittyvä bottiepäily, mutta kännykällä (lähetin kys. postauksen) se ei ole tuota tehnyt, kumma kyllä vaikka sama vpn.
Katsotaan...
Niinkai eikä vissiin haittaa tipantippaa miten koulut menee, vaaditaan ja uhataan kersoille feikki nepsy ja mt sekä keva diagnooseja mistä saadaan näennäispätevä syy huonolle käytökselle, oppimis- ja työllistymisvaikeuksille ja Kelasta helppoa rahaa (minulla laaja-alaisesti kehitysvammaisella oli aivan päinvastainen polku, eikä kukaan ole kertonut miksi😡). Lisäksi tulee kotoo tai isovanhemmilta rahaa kouraan sekä on tiedossa kiva perintöpotti tai useampikin. Onneksi on lisääntyvässä määrin heitä, jotka ovat tajunneet tollasten tuhlaavan kaiken hetkessä, ja esim. tehneet kaikessa hiljaisuudessa testamentin johonkin ihan muulle saajalle, joko kokonaan tai suurelta osin.
Taitaa olla poliisilla omia tai kavereiden lapsia noiden "harrastusten" parissa, pakko olla. Voithan soittaa tai postata Lounais-Suomen poliisipäällikölle tai ihan käydä Turussa Eerikinkadun (Linnakadun risteys?) keltatiilisellä poliitalolla. Voi myös ottaa yhteyttä Oikeusasiamiehen (Jari Råman) toimistoon.
lajijasuris - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa eli osuiko poliisilla vähän arkaan paikkaa vai mikä siinä muka oli poistamisen syy?
Vai taasko vpn ja tähän liittyvä bottiepäily, mutta kännykällä (lähetin kys. postauksen) se ei ole tuota tehnyt, kumma kyllä vaikka sama vpn.
Katsotaan...
Niinkai eikä vissiin haittaa tipantippaa miten koulut menee, vaaditaan ja uhataan kersoille feikki nepsy ja mt sekä keva diagnooseja mistä saadaan näennäispätevä syy huonolle käytökselle, oppimis- ja työllistymisvaikeuksille ja Kelasta helppoa rahaa (minulla laaja-alaisesti kehitysvammaisella oli aivan päinvastainen polku, eikä kukaan ole kertonut miksi😡). Lisäksi tulee kotoo tai isovanhemmilta rahaa kouraan sekä on tiedossa kiva perintöpotti tai useampikin. Onneksi on lisääntyvässä määrin heitä, jotka ovat tajunneet tollasten tuhlaavan kaiken hetkessä, ja esim. tehneet kaikessa hiljaisuudessa testamentin johonkin ihan muulle saajalle, joko kokonaan tai suurelta osin.
Taitaa olla poliisilla omia tai kavereiden lapsia noiden "harrastusten" parissa, pakko olla. Voithan soittaa tai postata Lounais-Suomen poliisipäällikölle tai ihan käydä Turussa Eerikinkadun (Linnakadun risteys?) keltatiilisellä poliitalolla. Voi myös ottaa yhteyttä Oikeusasiamiehen (Jari Råman) toimistoon.
lajijasuris...mutta eipä sillä, kyllä Kela-tukiin vielä tulee isot leikkurit ja just toivottavasti painottuen noihin perusterveisiin, koska loppuu rahat tällä menolla. Ja mitäs sitte kun perintöpotti on parissa vuodessa tuhlattu. Ei tule mitään kauheeta kasvua eikä tekoälyä mitkä yksistään korjaa ongelmat vaikka Orpo&co sitä hehkuttaa, vaaleja odotellessa.
lajijasurís - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Katsotaan...
lajijasuris...vielä selvennykseksi niille, joilla on lukivaikeutta ym että en tieteenkaan vammautettuna ja myös hieman sairaana tarkoita aidosti terveysongelmaisia vaan juuri sanaa "feikki".
Paljon ollut puhetta miten medikalisoidaan liian lieviä mt-oireita, jotka kuuluu tavalliseen elämään. Minä olen lukenut jonkin nepsy-kirjankin (en muista nimeä enkä tekijää), jonka kirjoittaja (nepsy-valmentaja: yli-opistotut. ja kenties neur.psyk.) ihmetteli tätä määrän valtavaa kasvua. Sitä miksi tarttee kaljotella vaikkei tutkimuksissa hyötynäyttöä (eli vissiin psyykkistä tai esim. kitinää luovista aivoista- mikä on rikkaus: ei ne nerotkaan valittanut kaiken aikaa). Kolmanneksi miten ollaan varmoja jankkaamaan mikä on autismia, adhd ym. ja mikä ei ole tai syyt, kun tutkimukset ja etiologia on vielä hyvin varhaisvaiheessa ja on ilmaistu prosentteina 85% olevan epäselvää.
Kyllä sen arvaa ketkä puolustaa ja miksi ja sitä suuremmalla syyllä jos ja ilmeisesti kun perinnöllisyys on vahva. Siispä malignit nepsyt mars mars sterilisoitavaksi, niin kaikki voittaa. Minä olen kuullut suoraan eräältä: En aio hankkia lapsia, kun on suvussa niin suuri syöpäriski. Miettikääpä!
lajijasuris - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
...vielä selvennykseksi niille, joilla on lukivaikeutta ym että en tieteenkaan vammautettuna ja myös hieman sairaana tarkoita aidosti terveysongelmaisia vaan juuri sanaa "feikki".
Paljon ollut puhetta miten medikalisoidaan liian lieviä mt-oireita, jotka kuuluu tavalliseen elämään. Minä olen lukenut jonkin nepsy-kirjankin (en muista nimeä enkä tekijää), jonka kirjoittaja (nepsy-valmentaja: yli-opistotut. ja kenties neur.psyk.) ihmetteli tätä määrän valtavaa kasvua. Sitä miksi tarttee kaljotella vaikkei tutkimuksissa hyötynäyttöä (eli vissiin psyykkistä tai esim. kitinää luovista aivoista- mikä on rikkaus: ei ne nerotkaan valittanut kaiken aikaa). Kolmanneksi miten ollaan varmoja jankkaamaan mikä on autismia, adhd ym. ja mikä ei ole tai syyt, kun tutkimukset ja etiologia on vielä hyvin varhaisvaiheessa ja on ilmaistu prosentteina 85% olevan epäselvää.
Kyllä sen arvaa ketkä puolustaa ja miksi ja sitä suuremmalla syyllä jos ja ilmeisesti kun perinnöllisyys on vahva. Siispä malignit nepsyt mars mars sterilisoitavaksi, niin kaikki voittaa. Minä olen kuullut suoraan eräältä: En aio hankkia lapsia, kun on suvussa niin suuri syöpäriski. Miettikääpä!
lajijasurisNiin mä en ole suinkaan noiden jonkusten mielestä suorastaan muka harhaisten ajatusten kanssa ja tässä pätkä murha.infosta; liedossa sattunut matkustaja vs. bussikuski -konflikti:
"Niin. Tai sitten vanhempien tehtävä on olla siinä määrin kartalla, ettei laita kakaraa yksin bussiin jos ei käytös ole sillä tasolla, että matkanteko onnistuu. Ei voida ajatella aina niin, että koko helvetin maailma on polvillaan saman tien, jos joku ihminen tuntee itsensä erityiseksi, ei voi hyvin tai kokee jotain muuta.
Olisi mielenkiintoista tietää, montako kertaa sille likalle on rämpyttelystä sanottu. Itse muistan lapsuudestani, että kun jotain perheili ja aikuinen huomautti asiasta /kuka tahansa aikuinen) niin hävetti ihan helvetisti. Nykyerityiset lumihiutaleet kuitenkin suhtautuvat kilahtamalla välittömästi siitä, että heitä kielettiin, puhuttiin väärin, ei otettu huomioon ja sitten vanhemmat useimmiten vielä lähtevät tukemaan tätä ajatusta.
kasvatuksessa on tapahtunut ihan järkyttävä muutos. Omassa lapsuudessani (ja samaa olen omilleni opettanut) pidettiin tärkeimpana kasvatusohjeena sitä, että lapsi osaa toimia ryhmässä, ottaa muut huomioon ja ajatella asioita myös siltä kantilta, miltä toisista tuntuu.
Nykyään sen sijaan kasvatetaan niin, että joka lapsi on erityinen, tärkeintä on voida itse hyvin, puolusta itseään aina ja mihinkään ei ole pakko ryhtyä, jos se ei tunnu hyvältä. Aikuisia ei tarvitse totella jos ne ovat ilkeitä tai lapsesta tuntuu, että hänen oikeuksiaan tässä ei nyt huomioida. Lisäksi hoetaan, että "sinusta voi tulla mitän vaan!" No ei voi. kehitysvammaisesta autistista ei voi tulla mitä vaan. Mutta kun tätä hoetaan kaikkialla ja todellisuus alkaa pikkuhiljaa iskeä asia kerrallaan, soditaan kaikessa kaikkia vastaan. Koska lapsi on niin ihmeellinen ja ainutlaatuinen, vian on oltava aina ympäröivässä maailmassa, ei koskaan lapsen omassa käytöksessä. KOulujen, työpaikkojen, järjestelmien ja nyt jo joukkoliikenteenkin pitää muuttua erikseen jokaisen yksilön tarpeita vastaavaksi.
Jos kaikki ovat erityisiä, kukaan ei ole. Eikö?"
Entä miten valtavasti nuo syö rahaa ja resursseja oikeastaan turhaan, kun käytäs koulut kunnolla niin pää pelaa eikä tarvi ongelmia hoitaa heti kaljalla, mennä nillittää lekuriin, turhaan hölmöillä!
lajijasuris
- Anonyymi00014
Orphan uskoo vielä uudelleenkin tulevansa pääministeriksi joten leikkuria riittää
- Anonyymi00024
Varmaan tuleekin. Ollaan jo miljardiveloissa eikä olisi varaa loikoiluttaa lisää ihmisiä jouten. Sosialistit ja vasemmisto prinsessoineen kun jakavat pelkkiä oikeuksia, kohta kukaan ei käy töissä.
- Anonyymi00025
Lindtman sanoi leikkansa maataloutukia tuottamattomilta tiloilta. Nuoret tuottajat ostavat tilan sisaruksiltaan ja panostavat tuotantotiloihin. Korot nousseet ja tuotteiden hinnat pysyneet samana. Huono yhtälö.
Miksi ei samalla puhunut työttömyystukien leikkamiseta valtion osalta. He tuottavat vielä vähemmän kuin maataloustuottajat eli eivät mitään. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Lindtman sanoi leikkansa maataloutukia tuottamattomilta tiloilta. Nuoret tuottajat ostavat tilan sisaruksiltaan ja panostavat tuotantotiloihin. Korot nousseet ja tuotteiden hinnat pysyneet samana. Huono yhtälö.
Miksi ei samalla puhunut työttömyystukien leikkamiseta valtion osalta. He tuottavat vielä vähemmän kuin maataloustuottajat eli eivät mitään.Tekeehän ne.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tekeehän ne.
Eihänhän ne sitten voi olla työttöminä.
- Anonyymi00016
Loimaan perämie..eiku persut käy netissä bensamaurin ajokoulun maksaa euron kuten maurin bensakin.
- Anonyymi00021
Tulevaisuudessa varmaankin muropaketista, eikö se inssiajo lopu Loimaalla
- Anonyymi00022
Niin. Tossa ajelee sellainen mies tummalla autolla ihan kolhitulla ja olen kuullut että hänellä ei olis korttia asuu vesitorninkujalla
- Anonyymi00023
Se sama pk , on saatu :)
- Anonyymi00031
Ei ole mikään loimaalainen ilmiö. Ulkomailla on enemmän normi kuin poikkeus, että ajetaan ilman vakuutusta/korttia/tiekuntoista ajopeliä, ja ajo tapahtuu omilla säännöillä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781279
- 721174
- 771024
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256815- 49767
- 29729
- 55683
- 72669
- 44602