Hallitus julkaisee Tiitisen listan. Mikä on Palstan vallankumousneuvoston käsitys siitä, kuka kiteeläinen on listalla?
Suomen hallitus julkaisee Tiitisen listan
16
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
On monta syytä seurata päättäjien ja julkisten toimijoiden etiikkaa, korruptiota ja eturistiriitoja. Hyvä että lista tulee vihdoin julki. Jotkut sanovat, että siellä ovat Tuomioja, Halonen ja Veijo Puhjo.
- Anonyymi00002
Tällaisia ei tavan kansalaisille tarvitsisi julkaista, sillä tiedolla ei tavan tallaaja tee yhtikäs mitään.
- Anonyymi00004
Kuka näistä on kiteeläinen ?
- Anonyymi00003
Kato, orava! Äläkä mieti näitä työttömyyksiä ja valtionvelkoja ja sitä miksi niille ei oo tehty mitään.
- Anonyymi00005
Olen vastavallankumouksellinen ja mielestäni Tiistisen lista on jo aikakin julkaista! 👺
Muutenkin siitä on jo sen verran erilaista puhetta ja kirjoituksia olut, niin tulee sitten nekin asiat selville.- Anonyymi00006
Minä olen kommunisti
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä olen kommunisti
Sinä mikään kommunisti ole, vaan ihan paikallinen nisti!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä mikään kommunisti ole, vaan ihan paikallinen nisti!
Homo
- Anonyymi00008
Milloin julkaistaan paikallinen maanpettureiden lista?
- Anonyymi00010
Helppo homma, lähes kaikki Teboililla istuvat jotka patriotisoivat sitä paikkaa. Jokainen yhtään suoraselkäisempi kansalainen on tankannut, kahvitellut ja käynyt lounaalla muualla.
- Anonyymi00011
Tiiti sen on lista pikkuinen. Listalta ei löydy kiteeläistä laisinkaan.
- Anonyymi00013UUSI
On tiiti sen kovin pikkuinen. Ja Orpo on olo, kun julkaisee sen.
Vielä saattaa riikka purra, päästä tiitin pikku palasen.
Loppu toki arvatkaa, sitä kerro enää en. - Anonyymi00014UUSI
Pukki vanhanen hässi kaikki kepun matamit.
- Anonyymi00015UUSI
Höpö hö..hö.. höpöö ! Olitko jalakoo pitämässä ?
- Anonyymi00016UUSI
Olen entinen kepu ja näin käytännössä tapahtumat.
- Anonyymi00017UUSI
Eli olit jalakoo pitämässä ja jäit iliman.
Harmittaahan se perus suomalaista !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354236Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.482225Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471375- 851210
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865