Kotiin tultua

Anonyymi-ap

itkin taas, koska yhä oli sitä todella vastenmielistä ja ahdistavaa kautta rantain esitystä! Ja voi hel..tti, miksi yhä kerrotte, vaikka olen ymmärtänyt kaiken jo monia vuosia sitten! Asettakaapa itsenne vastaavaan tilanteeseen, niin ehkä sitten ymmärrätte miksi olen voinut kauan huonosti! Se, että olin ikäänkuin mukana leikissä oli minun ainoa tapa selvitä kaikesta siitä pas...ta! Toistan tämän taas, ties monennattako kertaa. että en ole koskaan halunnut uutta ystävää aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen ja kun taas kuulin lapsen suusta sanan äiti. teki ´mieli huutaa täysillä, olkaa jo vihdoinkin ihan HILJAA!

3

340

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toistan tämänkin vielä, etten ole koskaan halunnut mitään muuta kuin saada tehdä itselle todella mieluisaa työtä ja kodinhoitotyöt eivät niitä ole koskaan! Loppuelämäni ajan tulen muistamaan kaikki ne vuodet, jolloin minua kiusattiin joka ikinen päivä! Muut yrittivät pakottaa minut johonkin sellaiseen mitä en koskaan halunnut tehdä! Minulla on jo elämässäni ne ihmiset, joiden kanssa haluan aikaani viettää ja yhtään uutta ihmistä ei elämääni tule koskaan!

• Anonyymi00002

Projektin aloittajien pitäisi ymmärtää se, että ne kysymyksest olisi pitänyt kysyä jo ennen kuin projekti aloitettiin! En usko yhdenkään projektin aloittavan haluavan itse joutua yhtä piinaavaan ja haastavaan projektiin! Lähes puolet ajasta tuntui siltä, että selviänkö enää hengissä kaikesta kokemastani! Ei enää minkäänlaista esitystä missään! Pysykään/ kaukana minusta, koska maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä johon haluaisin tutustua!

• Anonyymi00004

Tämä on varmaan nyt se minua ohjeistettu "peli".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe