Sinut nähdä.
Olis niin ihana
10
442
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo.
- Anonyymi00002
Vaikka ne näyttää
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vaikka ne näyttää
Saanko suuhuni edes toisen?
- Anonyymi00003
Ketä?
- Anonyymi00004
kerro ensin itsestäsi jotain ja sitten hänestä kenet toivot tavata/nähdä eli onko jotain yhteistä sul ja häl, mikä olisi vain teidän molempien tiedossa...
- Anonyymi00005
Nähdään sitten. Rakas
- Anonyymi00006
Sinun pitää haluta kovemmin. Minä yritin kontaktia sen suhteen. Sinä et.
- Anonyymi00010UUSI
Ai s*ksin suhteen. Just tuon takia minä en halunnut edistää asiaa, kun haluat vain ”sitä”. Minä en pysty harasstamaan s*ksiä, jos en ole rakastunut tai ei ole tunteita mukana. Mene hakemaan tunteetonta s*ksiä maksullisista. Minun arvot on eri kuin sinulla. Haluan säilyttää itsekunnioituksen. Sinä et käytä minua kuin jotain esinettä.
Mieheltä - Naiselle
- Anonyymi00009UUSI
Itse haluan tavata sellaisia ihmisiä jotka oikeasti haluaa ja tavata ja tekee sen asian eteen jotakin eikä vaan totea että olisi tai jos. Mutta omapa on asia, joku päivä voi olla jo liian myöhäistä kun haluaakin sitten oikeasti tavata/ nähdä. Se on sitten voi voi.
- Anonyymi00011UUSI
Niinhän se olis. Jospa parin viikon kuluttua osuttais samoihin iltamiin? Tai sitten myöhemmin kesällä..
Tai sitten vasta seuraavana kesänä... :( Tai ei enää koskaan ikinä.. :( :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1162550Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1082195Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156