Että en tuu koskaan antaa sulle anteeksi sun tekoja ja sitä miten oot mun elämää pilannu jo aivan liian kauan. En ikinä tuu haluaa sua takaisin enkä mitään suhun liittyvää. Jätä rauhaan ja unohda mut jo! Oot sairas pakkomielteinen.
Tajua jo mies
14
505
Vastaukset
- Anonyymi00002
Hohhoijaa! Et edes tiedä kenelle juttelet täällä ja syytät siitä kaivattuasi! Pimeätä touhua! Sakeata porukkaa!
- Anonyymi00004
Ei kai se kaivattu tosin ole, jos haluaa päästä eroon. Samaa mieltä silti, outoa toimintaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kai se kaivattu tosin ole, jos haluaa päästä eroon. Samaa mieltä silti, outoa toimintaa.
Ex-kaivattu ennemminkin? Seurustelusuhde ilmeisesti päättynyt, kun ei halua enää takaisin? Sivusta.
- Anonyymi00003
Kenelle kirjoitat ettei se pakkomielle olisi jäänyt omaan päähäsi nyt kuitenkin
- Anonyymi00005
Aloittaja puhuu itsestään, joten jokainen voi miettiä itekseen, miksi.
- Anonyymi00006
Kerro hänen etunimensä tai vaikene iäksi!
- Anonyymi00007
Nyt joku tekemätön mies ottaa tästä aloituksesta vaarin ja miettii mielessä että nyt ei ainakaan tarvii tehdä mitään kun on hyvä syy ja sanottu täällä
kovat ukaasit. - Anonyymi00008
Luojan kiitos en laittanu viestiä. Oot tuuliviiri.
- Anonyymi00010
Aloittaja on mies ja kohde on mies. Aloittaja kertoo itsestään.
- Anonyymi00009
Luojan kiitos kuulin susta juttuja 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Sitten varmaan ymmärrät mihin sekoihin juttuihin ihmiset kykenevät, vieläpä tuntemattomia kohtaan. Eikö olekin tervettä 🤔
- Anonyymi00012
En ikinä tuu haluu sua, ”mies”. Joten anna jo olla! T. Ap
- Anonyymi00013
Kerro vielä nimikirjain tai nimi.
- Anonyymi00015
Tais sammua valot ympäriltä ja sulaa jää jalkojen alta, vaikka ei siitä paljon pitäis haittaa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354330Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492293Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481412- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899