Isoja vai pieniä.
Minkä kokosta otatte pehvaan
21
885
Vastaukset
20/5 dildo on kiva
- Anonyymi00005
Hyh hyi mees nyt porsas muualle röhkii.
- Anonyymi00011
Katos tuo määkivä papupukaija onki sitten röhkivä porsas. Mitäs olet hehehee.
- Anonyymi00013
Lapsi liittynyt keskusteluun.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lapsi liittynyt keskusteluun.
Hyvä tietää, katoit peiliin
- Anonyymi00001
En osaa sanoa kun olen vielä koskematon sieltä. M59
- Anonyymi00014
Lapsi kommentoi.
kyllä pienellä on hyvä aloittaa , ei sinne kannata löylykauhaa tunkea , vaikka tuo yksi älykääpiö sitä esittääkin 😅
- Anonyymi00023
Kurkku sohvatyynyjen väliin.sillä on hyvä harjotella ottaan kyrpää sisään .mahtava runkata samalla
- Anonyymi00017
vaimon mielestä kaverillamme liian suuri niinpä minä otin vaimo katseli ihastuneena vieressä kyllä 22cm tuntuu ja liukuu ihanasti eestaas
- Anonyymi00019
Exllä on 19 cm, halusi usein naida minua peppuun kuulemma tuntui kuin olisi renkaat terskan ympärillä. Aluksi jännitin, parin kerran jälkeen opin rentoutumaan. Meillä oli haaveina saisin tuplaa. Eron myötä jäi haaveeksi.
- Anonyymi00020
14cm oon peppuun saanu. Aluksi oli vähän vaikeaa rentoutua,mut ku harjoitteli niin alkoi sujua. Nyt kelpaisi vähän isompikin. Mielellään pilluun ja perseeseen vuorotellen.
- Anonyymi00021
Ohut 15 cm ottaisin eka kertaa pyllyyni(Satakunta)
- Anonyymi00024
niin suurta kun löytyy
- Anonyymi00025
Minulla ei ole väliä minkä kokoinen se kalu on. Uskoisin että voin ottaa kaiken kokoisia kalua joita miehillä nyt yleensä on. Kaikki tuntuu hyviltä.
- Anonyymi00026
Paljalla ohutta kullia mulle eka kertaa.M70 02
- Anonyymi00027
Dildoja sekä tappeja käytän säännöllisesti , isoimmat anaalitapit ovat noin 11 cm halkaisija mikä antaa täyteläinen nautinto. Kyllä tuntuu hyvältä kun ratsastaa isolla dildolla tai tapailla, isoimmat kotioloissa käytössä , ja välillä on sellainen 6 cm halkaisija oleva tappi pepussa kun käyn kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa. Tiukat stringit tai valjaat pitämässä tappi paikoillaan.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00028
Kyllä sinne kaiken kokoiset on mahtunut. Joskus teininä kun kokeilin ekoja kertoja niin silloisella poikaystävällä oli aika pieni ja sillä tuli harjoiteltua. Nykyään ei ole koko rajoituksia, osaan rentouttaa hyvin. N30
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5922048- 1011023
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18967Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4827Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65553