Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Minkä kokosta otatte pehvaan

Isoja vai pieniä.
441528
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 44

Vanhimmat

20/5 dildo on kiva

2Äänestä
  • Hyh hyi mees nyt porsas muualle röhkii.

Äänestä

• Katos tuo määkivä papupukaija onki sitten röhkivä porsas. Mitäs olet hehehee.

Äänestä

• Lapsi liittynyt keskusteluun.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Lapsi liittynyt keskusteluun.

Hyvä tietää, katoit peiliin

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Hyvä tietää, katoit peiliin

Lapsi pahoitti mielensä, onneksi koulut taas alkaa niin on muuta tekemistä kun häiritä keskusteluja.

Äänestä

En osaa sanoa kun olen vielä koskematon sieltä. M59

Äänestä
  • Lapsi kommentoi.

Äänestä

• Jaa olet siis enemmän se "panomies-toppi" vai kuinka? Kyllä sinun tyyppisiä tarvitaan älä rupee pers' huoraamaan!

Mutta missä kaikki kunnon miehet ovat? Aikuisella ikää aikuiseen makuun!?

Äänestä

kyllä pienellä on hyvä aloittaa , ei sinne kannata löylykauhaa tunkea , vaikka tuo yksi älykääpiö sitä esittääkin 😅

Äänestä
  • Kurkku sohvatyynyjen väliin.sillä on hyvä harjotella ottaan kyrpää sisään .mahtava runkata samalla

1Äänestä

vaimon mielestä kaverillamme liian suuri niinpä minä otin vaimo katseli ihastuneena vieressä kyllä 22cm tuntuu ja liukuu ihanasti eestaas

1Äänestä
  • hyvin samaa mieltä

Äänestä

Exllä on 19 cm, halusi usein naida minua peppuun kuulemma tuntui kuin olisi renkaat terskan ympärillä. Aluksi jännitin, parin kerran jälkeen opin rentoutumaan. Meillä oli haaveina saisin tuplaa. Eron myötä jäi haaveeksi.

1Äänestä
  • Mä fantasioin myös tuplasta. Lelujen kanssa oon testannut. On mahtava tunne. Toki mulla on anaalissa vielä aika pieni tappi, ettei voi verrata aitoon munaan. Mutta omakivaa tehdessä on ihana fantasioida.

Äänestä

14cm oon peppuun saanu. Aluksi oli vähän vaikeaa rentoutua,mut ku harjoitteli niin alkoi sujua. Nyt kelpaisi vähän isompikin. Mielellään pilluun ja perseeseen vuorotellen.

Äänestä

Ohut 15 cm ottaisin eka kertaa pyllyyni(Satakunta)

1Äänestä

niin suurta kun löytyy

2Äänestä

Minulla ei ole väliä minkä kokoinen se kalu on. Uskoisin että voin ottaa kaiken kokoisia kalua joita miehillä nyt yleensä on. Kaikki tuntuu hyviltä.

1Äänestä

Paljalla ohutta kullia mulle eka kertaa.M70 02

Äänestä

Dildoja sekä tappeja käytän säännöllisesti , isoimmat anaalitapit ovat noin 11 cm halkaisija mikä antaa täyteläinen nautinto. Kyllä tuntuu hyvältä kun ratsastaa isolla dildolla tai tapailla, isoimmat kotioloissa käytössä , ja välillä on sellainen 6 cm halkaisija oleva tappi pepussa kun käyn kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa. Tiukat stringit tai valjaat pitämässä tappi paikoillaan.
M 64 CD 💃

Äänestä
  • Mä oon vasta löytänyt tuplanainnit tapilla ja dildolla. Viimeksi tänään oli vaikeuksia saada tappi pysymään paikoillaan. Ajattelin, että se johtuu siitä et tappi on liian pieni ja siksi se pullahtaa helposti ulos. Pitääpä jatkossa testata tollasia valjaita.

1Äänestä

Kyllä sinne kaiken kokoiset on mahtunut. Joskus teininä kun kokeilin ekoja kertoja niin silloisella poikaystävällä oli aika pieni ja sillä tuli harjoiteltua. Nykyään ei ole koko rajoituksia, osaan rentouttaa hyvin. N30

2Äänestä

6cm halkaisija, voi jospa saisi oikeaa näin paksua. Pirkanmaa M 60v.

1Äänestä

Pieni peppuun. Iso suuhun.

Äänestä

Vain pieniä ja mielummin ohutta, paras on tyveen paksuneva malli, joka hitaasti venyyttää rectumin.

Äänestä

Olis pientä, mut on tuota ikää ei taida enään kelvata, 14/3,5

Äänestä
  • Mistä päin olet 14/3.5

Äänestä

• Oulusta.

Äänestä

Tulis joku panee mua,iso tai pieni!

2Äänestä

Iso on aina parempi, vaikka vähän sattuisi

1Äänestä

Vaimoni on trans ja on upea imeä hänen yli 20cm penistään ja ottaa sitä sisään. Hän tykkää itse pienemmistä, joten pääsen tottakai häntä nuolemaan ja panemaan. On myös maailman kaunein nainen. Nautiskelkaa elämästä!

1Äänestä

Haluisin eka kertaa kullia pyllyyn 😉 Satakunta

1Äänestä

Kuusi senttiä halkaisija on tarpeeksi paksu.

Äänestä

Olis ihana viedä jonkun naisen peppuneitsyys.
Ja yhtälailla muutenkin panna halukasta neitoa peppuun.
M44 Satakunta

1Äänestä

Valikoimassa on isoja ja pieniä. Tosi isoja ei ole, mutta isoin on 6 cm paksu. Tulipa harrastettua eilen; isoimmat oli käytössä molemmilla ja tuollaisen ison jälkeen mahtuu koko käsi.

Äänestä

olen mies etsin aina vaan suurempaa

Äänestä

Noin reilun viisi vuotta hurahdin täysin peppuseksiin. Kerrassaan mahtavia orgasmeja saanut tappien ja dildojen kanssa.
Kerran on naiseni pannut minua strap-onilla, ja toivon saavani lisää. Iso kaluista miestä haluaisin koettaa myös kaikessa rauhassa. Lemppariksi on muodostuneet noin 25-35cm pitkät ja 5-6,5cm paksut dildot. Minulla niitä on erikokoisia ja eri materiaalia kun tykkään kokeilla ja hieman haastaa itseäni.
Tuntuu ihanalta kun upottaa vaikkapa 28cm pitkän koko pituudeltaan ja pääsee liukumaan hitaasti ulos ja sisään. Välillä menee pari tuntia leikkiä lelujen kanssa ja minulla on panokone jolla lopuksi panna oikein kunnolla, jotta spermat vaan roiskuaa sykkivästä kullista.

1Äänestä

Pienemmät on parhait, 13cm ja varsi tyveen paksuneva, isot yäk!

Äänestä

Mulla neitsyt peppu, pientä tai ohutta kullia vois kokeilla BIM60LAMMI

Äänestä

Paksuudella ei niin ole väljä kuhan ei yli 5cm paksuinen. Pituuta ei kuitenkaan mielellään yli 16cm.

Äänestä

Isoa pitää olla.

Äänestä

Kaiken kokoiset käy. Kun vaan sais;)

Äänestä

Kookkaammat miehet kaiiinpuolin kiinnostavempia!
Kerro ja vihjaa jos löytyy muita 'vapaana'!?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Isoja vai pieniä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu