Isoja vai pieniä.
Minkä kokosta otatte pehvaan
Anonyymi-ap
441528
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 44
Vanhimmat
20/5 dildo on kiva
Hyh hyi mees nyt porsas muualle röhkii.
Katos tuo määkivä papupukaija onki sitten röhkivä porsas. Mitäs olet hehehee.
Lapsi liittynyt keskusteluun.
Hyvä tietää, katoit peiliin
Lapsi pahoitti mielensä, onneksi koulut taas alkaa niin on muuta tekemistä kun häiritä keskusteluja.
En osaa sanoa kun olen vielä koskematon sieltä. M59
Lapsi kommentoi.
Jaa olet siis enemmän se "panomies-toppi" vai kuinka? Kyllä sinun tyyppisiä tarvitaan älä rupee pers' huoraamaan!
Mutta missä kaikki kunnon miehet ovat? Aikuisella ikää aikuiseen makuun!?
kyllä pienellä on hyvä aloittaa , ei sinne kannata löylykauhaa tunkea , vaikka tuo yksi älykääpiö sitä esittääkin 😅
Kurkku sohvatyynyjen väliin.sillä on hyvä harjotella ottaan kyrpää sisään .mahtava runkata samalla
vaimon mielestä kaverillamme liian suuri niinpä minä otin vaimo katseli ihastuneena vieressä kyllä 22cm tuntuu ja liukuu ihanasti eestaas
hyvin samaa mieltä
Exllä on 19 cm, halusi usein naida minua peppuun kuulemma tuntui kuin olisi renkaat terskan ympärillä. Aluksi jännitin, parin kerran jälkeen opin rentoutumaan. Meillä oli haaveina saisin tuplaa. Eron myötä jäi haaveeksi.
Mä fantasioin myös tuplasta. Lelujen kanssa oon testannut. On mahtava tunne. Toki mulla on anaalissa vielä aika pieni tappi, ettei voi verrata aitoon munaan. Mutta omakivaa tehdessä on ihana fantasioida.
14cm oon peppuun saanu. Aluksi oli vähän vaikeaa rentoutua,mut ku harjoitteli niin alkoi sujua. Nyt kelpaisi vähän isompikin. Mielellään pilluun ja perseeseen vuorotellen.
Ohut 15 cm ottaisin eka kertaa pyllyyni(Satakunta)
niin suurta kun löytyy
Minulla ei ole väliä minkä kokoinen se kalu on. Uskoisin että voin ottaa kaiken kokoisia kalua joita miehillä nyt yleensä on. Kaikki tuntuu hyviltä.
Paljalla ohutta kullia mulle eka kertaa.M70 02
Dildoja sekä tappeja käytän säännöllisesti , isoimmat anaalitapit ovat noin 11 cm halkaisija mikä antaa täyteläinen nautinto. Kyllä tuntuu hyvältä kun ratsastaa isolla dildolla tai tapailla, isoimmat kotioloissa käytössä , ja välillä on sellainen 6 cm halkaisija oleva tappi pepussa kun käyn kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa. Tiukat stringit tai valjaat pitämässä tappi paikoillaan.
M 64 CD 💃
Mä oon vasta löytänyt tuplanainnit tapilla ja dildolla. Viimeksi tänään oli vaikeuksia saada tappi pysymään paikoillaan. Ajattelin, että se johtuu siitä et tappi on liian pieni ja siksi se pullahtaa helposti ulos. Pitääpä jatkossa testata tollasia valjaita.
Kyllä sinne kaiken kokoiset on mahtunut. Joskus teininä kun kokeilin ekoja kertoja niin silloisella poikaystävällä oli aika pieni ja sillä tuli harjoiteltua. Nykyään ei ole koko rajoituksia, osaan rentouttaa hyvin. N30
6cm halkaisija, voi jospa saisi oikeaa näin paksua. Pirkanmaa M 60v.
Pieni peppuun. Iso suuhun.
Vain pieniä ja mielummin ohutta, paras on tyveen paksuneva malli, joka hitaasti venyyttää rectumin.
Olis pientä, mut on tuota ikää ei taida enään kelvata, 14/3,5
Mistä päin olet 14/3.5
Oulusta.
Tulis joku panee mua,iso tai pieni!
Iso on aina parempi, vaikka vähän sattuisi
Vaimoni on trans ja on upea imeä hänen yli 20cm penistään ja ottaa sitä sisään. Hän tykkää itse pienemmistä, joten pääsen tottakai häntä nuolemaan ja panemaan. On myös maailman kaunein nainen. Nautiskelkaa elämästä!
Haluisin eka kertaa kullia pyllyyn 😉 Satakunta
Kuusi senttiä halkaisija on tarpeeksi paksu.
Olis ihana viedä jonkun naisen peppuneitsyys.
Ja yhtälailla muutenkin panna halukasta neitoa peppuun.
M44 Satakunta
Valikoimassa on isoja ja pieniä. Tosi isoja ei ole, mutta isoin on 6 cm paksu. Tulipa harrastettua eilen; isoimmat oli käytössä molemmilla ja tuollaisen ison jälkeen mahtuu koko käsi.
olen mies etsin aina vaan suurempaa
Noin reilun viisi vuotta hurahdin täysin peppuseksiin. Kerrassaan mahtavia orgasmeja saanut tappien ja dildojen kanssa.
Kerran on naiseni pannut minua strap-onilla, ja toivon saavani lisää. Iso kaluista miestä haluaisin koettaa myös kaikessa rauhassa. Lemppariksi on muodostuneet noin 25-35cm pitkät ja 5-6,5cm paksut dildot. Minulla niitä on erikokoisia ja eri materiaalia kun tykkään kokeilla ja hieman haastaa itseäni.
Tuntuu ihanalta kun upottaa vaikkapa 28cm pitkän koko pituudeltaan ja pääsee liukumaan hitaasti ulos ja sisään. Välillä menee pari tuntia leikkiä lelujen kanssa ja minulla on panokone jolla lopuksi panna oikein kunnolla, jotta spermat vaan roiskuaa sykkivästä kullista.
Pienemmät on parhait, 13cm ja varsi tyveen paksuneva, isot yäk!
Mulla neitsyt peppu, pientä tai ohutta kullia vois kokeilla BIM60LAMMI
Paksuudella ei niin ole väljä kuhan ei yli 5cm paksuinen. Pituuta ei kuitenkaan mielellään yli 16cm.
Isoa pitää olla.
Kaiken kokoiset käy. Kun vaan sais;)
Kookkaammat miehet kaiiinpuolin kiinnostavempia!
Kerro ja vihjaa jos löytyy muita 'vapaana'!?