Minkä kokosta otatte pehvaan

Anonyymi-ap

Isoja vai pieniä.

41

1315

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20/5 dildo on kiva

• Anonyymi00005

Hyh hyi mees nyt porsas muualle röhkii.

• Anonyymi00011

Katos tuo määkivä papupukaija onki sitten röhkivä porsas. Mitäs olet hehehee.

• Anonyymi00013

Lapsi liittynyt keskusteluun.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lapsi liittynyt keskusteluun.

Hyvä tietää, katoit peiliin

• Anonyymi00001

En osaa sanoa kun olen vielä koskematon sieltä. M59

• Anonyymi00014

Lapsi kommentoi.

• Anonyymi00041

Jaa olet siis enemmän se "panomies-toppi" vai kuinka? Kyllä sinun tyyppisiä tarvitaan älä rupee pers' huoraamaan!

Mutta missä kaikki kunnon miehet ovat? Aikuisella ikää aikuiseen makuun!?

• kyllä pienellä on hyvä aloittaa , ei sinne kannata löylykauhaa tunkea , vaikka tuo yksi älykääpiö sitä esittääkin 😅

• Anonyymi00023

Kurkku sohvatyynyjen väliin.sillä on hyvä harjotella ottaan kyrpää sisään .mahtava runkata samalla

• Anonyymi00017

vaimon mielestä kaverillamme liian suuri niinpä minä otin vaimo katseli ihastuneena vieressä kyllä 22cm tuntuu ja liukuu ihanasti eestaas

• Anonyymi00046

hyvin samaa mieltä

• Anonyymi00019

Exllä on 19 cm, halusi usein naida minua peppuun kuulemma tuntui kuin olisi renkaat terskan ympärillä. Aluksi jännitin, parin kerran jälkeen opin rentoutumaan. Meillä oli haaveina saisin tuplaa. Eron myötä jäi haaveeksi.

• Anonyymi00035

Mä fantasioin myös tuplasta. Lelujen kanssa oon testannut. On mahtava tunne. Toki mulla on anaalissa vielä aika pieni tappi, ettei voi verrata aitoon munaan. Mutta omakivaa tehdessä on ihana fantasioida.

• Anonyymi00020

14cm oon peppuun saanu. Aluksi oli vähän vaikeaa rentoutua,mut ku harjoitteli niin alkoi sujua. Nyt kelpaisi vähän isompikin. Mielellään pilluun ja perseeseen vuorotellen.

• Anonyymi00021

Ohut 15 cm ottaisin eka kertaa pyllyyni(Satakunta)

• Anonyymi00024

niin suurta kun löytyy

• Anonyymi00025

Minulla ei ole väliä minkä kokoinen se kalu on. Uskoisin että voin ottaa kaiken kokoisia kalua joita miehillä nyt yleensä on. Kaikki tuntuu hyviltä.

• Anonyymi00026

Paljalla ohutta kullia mulle eka kertaa.M70 02

• Anonyymi00027

Dildoja sekä tappeja käytän säännöllisesti , isoimmat anaalitapit ovat noin 11 cm halkaisija mikä antaa täyteläinen nautinto. Kyllä tuntuu hyvältä kun ratsastaa isolla dildolla tai tapailla, isoimmat kotioloissa käytössä , ja välillä on sellainen 6 cm halkaisija oleva tappi pepussa kun käyn kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa. Tiukat stringit tai valjaat pitämässä tappi paikoillaan.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00037

Mä oon vasta löytänyt tuplanainnit tapilla ja dildolla. Viimeksi tänään oli vaikeuksia saada tappi pysymään paikoillaan. Ajattelin, että se johtuu siitä et tappi on liian pieni ja siksi se pullahtaa helposti ulos. Pitääpä jatkossa testata tollasia valjaita.

• Anonyymi00028

Kyllä sinne kaiken kokoiset on mahtunut. Joskus teininä kun kokeilin ekoja kertoja niin silloisella poikaystävällä oli aika pieni ja sillä tuli harjoiteltua. Nykyään ei ole koko rajoituksia, osaan rentouttaa hyvin. N30

• Anonyymi00029

6cm halkaisija, voi jospa saisi oikeaa näin paksua. Pirkanmaa M 60v.

• Anonyymi00030

Pieni peppuun. Iso suuhun.

• Anonyymi00031

Vain pieniä ja mielummin ohutta, paras on tyveen paksuneva malli, joka hitaasti venyyttää rectumin.

• Anonyymi00032

Olis pientä, mut on tuota ikää ei taida enään kelvata, 14/3,5

• Anonyymi00034

Mistä päin olet 14/3.5

• Anonyymi00044

Oulusta.

• Anonyymi00033

Tulis joku panee mua,iso tai pieni!

• Anonyymi00036

Iso on aina parempi, vaikka vähän sattuisi

• Anonyymi00038

Vaimoni on trans ja on upea imeä hänen yli 20cm penistään ja ottaa sitä sisään. Hän tykkää itse pienemmistä, joten pääsen tottakai häntä nuolemaan ja panemaan. On myös maailman kaunein nainen. Nautiskelkaa elämästä!

• Anonyymi00039

Haluisin eka kertaa kullia pyllyyn 😉 Satakunta

• Anonyymi00040

Kuusi senttiä halkaisija on tarpeeksi paksu.

• Anonyymi00042

Olis ihana viedä jonkun naisen peppuneitsyys.
      Ja yhtälailla muutenkin panna halukasta neitoa peppuun.
      M44 Satakunta

• Anonyymi00043

Valikoimassa on isoja ja pieniä. Tosi isoja ei ole, mutta isoin on 6 cm paksu. Tulipa harrastettua eilen; isoimmat oli käytössä molemmilla ja tuollaisen ison jälkeen mahtuu koko käsi.

• Anonyymi00045

olen mies etsin aina vaan suurempaa

• Anonyymi00047

Noin reilun viisi vuotta hurahdin täysin peppuseksiin. Kerrassaan mahtavia orgasmeja saanut tappien ja dildojen kanssa.
      Kerran on naiseni pannut minua strap-onilla, ja toivon saavani lisää. Iso kaluista miestä haluaisin koettaa myös kaikessa rauhassa. Lemppariksi on muodostuneet noin 25-35cm pitkät ja 5-6,5cm paksut dildot. Minulla niitä on erikokoisia ja eri materiaalia kun tykkään kokeilla ja hieman haastaa itseäni.
      Tuntuu ihanalta kun upottaa vaikkapa 28cm pitkän koko pituudeltaan ja pääsee liukumaan hitaasti ulos ja sisään. Välillä menee pari tuntia leikkiä lelujen kanssa ja minulla on panokone jolla lopuksi panna oikein kunnolla, jotta spermat vaan roiskuaa sykkivästä kullista.

• Anonyymi00048

Pienemmät on parhait, 13cm ja varsi tyveen paksuneva, isot yäk!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      782
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    10. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      105
      521
    Aihe