juttuja 🤣🤣🤣🤣🤣
Onneksi kuulin susta
13
426
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä juttuja?
- Anonyymi00008UUSI
Eikö sulla itsrllä oo hajuaistia 😁🤣
- Anonyymi00010UUSI
Se on entinen minä. Nykyään en haise koskaan. Peseydyn päivittäin. Sinusta on paljastunut tuo palstailkkuja. Olet tehnyt tuota jo kauan. Se on niin huono piirre, että se tappaa kaikki tunteet. Löydän minua arvostavaa seuraa, joten jatka valisemallasi tiellä.
- Anonyymi00002UUSI
Ihme juoruämmä oot vaikka ootkin "mies"
- Anonyymi00003UUSI
Olet 100% oikeassa ja kohde on mies. Minkähänlaista rakkautta ja ikävöintiä voisi olla 🤔
- Anonyymi00004UUSI
Ihan sama vihaajat vihaa 😅
- Anonyymi00005UUSI
Mies panee jokaista joka vastaan tulee!!
- Anonyymi00006UUSI
🤣🤣🤣🤣
🤝🤝🤝🤝 - Anonyymi00009UUSI
tule tänne nyt jo niin annan sulle
- Anonyymi00011UUSI
Siinähän juoruilet..
- Anonyymi00012UUSI
Ihan sama. Ei väliä.
- Anonyymi00013UUSI
Barbara hoitaa kyllä kaikki kylän miehet. Tai on hoitanut.
- Anonyymi00014UUSI
Baaritäti juottaa ja hoitaa ja nii on pullanaamana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233041Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122119Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001833Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761563Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1111065
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151046