Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamielisellä liikennöitsijälle!! WOI YYVÄNEN AIKA on tämä wiikko ollut yhtä KESTETTÄWÖÄ!! Wiimepäiwät on uutisoitu kuinka KÄPYLÄSSÄ on roihunut eikä silloin juttu tosiaan koskettanut MINUA, waikka kuumana tuon tuosta KÄYNKKN!! En kotona tai YLISTETYN kuljettajan kyyditettäwänä!! Toista oli ennen kun sai olla kowasti PAUNUTETTAWANA!! Oli iloa matkata PAUNUN PENKEILLÄ!! Roihuista tulikin mieleen kuinka taannoin sain matkata LAUTTAKYLÄN AUTOLLA joka oli muuttunut itse SAVUPALVAAMOKSI kun huittislaiset sikatilalliset porsaspojat matkasiwat RÖÖKI KÄRYTEN JA ITSEÄÄN PALWATEN!! Kaikkea sitä näkee ja joutyu KOKEE!! En WOINUT koskea kinkkuun kuukausiin!!! Maku meni ja paha olo tuli!! Yst. terv. Käpylän Kaarina PS. Nyt koitti ikuinen kesä !! Nyt ihania eläkeläisneitokaisia pyörittämään ja näiden kellohelmat heiluttamaan!! Allekirjoittaneen helmat heilahtavat matkastessaan BUSSIN kyydillä koto-Suomen ihanille TANSSILAWOILLE!
ROIHUT JA TOUHUT PENKEILLÄ
3
134
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Walitettawasti Paunu on suon pohjassa!
- Anonyymi00003UUSI
OB tamponi pyrki keskellä Helsinkiä graniitin läpi ja jäi tyhjän päälle. Niin uutisissa kerrottiin Onnibukselle käyneen, että jäi tyhjän päälle. Ja pointtini on, että on sitä ennenkin soilla käyty. Väinämöinen voi vielä palata suolta, mutta kallion läpi pyrkivä on tuomittu epäonnistumaan.
- Anonyymi00002UUSI
Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamieliselle LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Onneksi SUOMEN SUOT owat todellinen aarreaitta!! Sieltä woi poimia lakkoja, karpaloita, paunun busseja ja hywin paunutwttuja eläkeläisneitokaisia nauttimassa suon antimista!! Nyt kaikki LINJA-AUTOILLA nauttimaan SUOMEN SOIDEN IHMEELLISESTÄ YMPÄRISTÖSTÄ!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166