ROIHUT JA TOUHUT PENKEILLÄ

Anonyymi-ap

Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamielisellä liikennöitsijälle!! WOI YYVÄNEN AIKA on tämä wiikko ollut yhtä KESTETTÄWÖÄ!! Wiimepäiwät on uutisoitu kuinka KÄPYLÄSSÄ on roihunut eikä silloin juttu tosiaan koskettanut MINUA, waikka kuumana tuon tuosta KÄYNKKN!! En kotona tai YLISTETYN kuljettajan kyyditettäwänä!! Toista oli ennen kun sai olla kowasti PAUNUTETTAWANA!! Oli iloa matkata PAUNUN PENKEILLÄ!! Roihuista tulikin mieleen kuinka taannoin sain matkata LAUTTAKYLÄN AUTOLLA joka oli muuttunut itse SAVUPALVAAMOKSI kun huittislaiset sikatilalliset porsaspojat matkasiwat RÖÖKI KÄRYTEN JA ITSEÄÄN PALWATEN!! Kaikkea sitä näkee ja joutyu KOKEE!! En WOINUT koskea kinkkuun kuukausiin!!! Maku meni ja paha olo tuli!! Yst. terv. Käpylän Kaarina PS. Nyt koitti ikuinen kesä !! Nyt ihania eläkeläisneitokaisia pyörittämään ja näiden kellohelmat heiluttamaan!! Allekirjoittaneen helmat heilahtavat matkastessaan BUSSIN kyydillä koto-Suomen ihanille TANSSILAWOILLE!

5

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Walitettawasti Paunu on suon pohjassa!

• Anonyymi00003

OB tamponi pyrki keskellä Helsinkiä graniitin läpi ja jäi tyhjän päälle. Niin uutisissa kerrottiin Onnibukselle käyneen, että jäi tyhjän päälle. Ja pointtini on, että on sitä ennenkin soilla käyty. Väinämöinen voi vielä palata suolta, mutta kallion läpi pyrkivä on tuomittu epäonnistumaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

OB tamponi pyrki keskellä Helsinkiä graniitin läpi ja jäi tyhjän päälle. Niin uutisissa kerrottiin Onnibukselle käyneen, että jäi tyhjän päälle. Ja pointtini on, että on sitä ennenkin soilla käyty. Väinämöinen voi vielä palata suolta, mutta kallion läpi pyrkivä on tuomittu epäonnistumaan.

Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS ASIANMUKAISELLE KOMMENTILLESI!! Sinä olet TÄYSIN OIKEASSA JA OLET OIKEAMIELINEN!! Wielä suolta ponnistaa MENESTYS! Antabusille ei ole reitti ONNEEN JA MENESTYKSEEN! Yst. terv. Käpylän Kaarina

• Anonyymi00007

VL on kovaa vauhtia matkalla sinne myös! Huomenna kuulemma lopettavat V130 reitin.

• Anonyymi00002

Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamieliselle LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Onneksi SUOMEN SUOT owat todellinen aarreaitta!! Sieltä woi poimia lakkoja, karpaloita, paunun busseja ja hywin paunutwttuja eläkeläisneitokaisia nauttimassa suon antimista!! Nyt kaikki LINJA-AUTOILLA nauttimaan SUOMEN SOIDEN IHMEELLISESTÄ YMPÄRISTÖSTÄ!! Yst. terv. Käpylän Kaarina

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      599
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe