Tuut kosketuksellasi sulattamaan mut "syväjäästä" 😍❤️🔥 vaikka siis periaatteessa teitkin sen jo, mut sillain kunnolla 💋🤗
Vaihdan sen vasta kun
33
451
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minkä vaihdat?
- Anonyymi00002UUSI
Sun pitää tulla käymään sitten. Luitko mun yhden tarinan täältä? Se olisi mukava toteuttaa. Siitä lähtisi uusi sivu elämässä, tarina jonka me kirjoittaisimme.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä oon tarinoita lukenut 👍🤭🙃
- Anonyymi00004UUSI
Mitähän tarinaa tarkoitat 🤔😉
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitähän tarinaa tarkoitat 🤔😉
Se mikä meidän olisi tässä vaiheessa helpoin toteuttaa ❤️. Söpöimmälle 💋
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se mikä meidän olisi tässä vaiheessa helpoin toteuttaa ❤️. Söpöimmälle 💋
Niin joo, taidan muistaa ♥️💋
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin joo, taidan muistaa ♥️💋
Yleensä mun tarinoissa on aika paljon tosi maailmassa tapahtuneita tilanteita. Muutaman sellaisen tarinan mitä toivoisin tapahtuvan oon kirjoittanut.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yleensä mun tarinoissa on aika paljon tosi maailmassa tapahtuneita tilanteita. Muutaman sellaisen tarinan mitä toivoisin tapahtuvan oon kirjoittanut.
Ootko kirjoittanut nyt äskettäin? Miekin jotain tapahtumia omissa kirjoituksissa kelannut täällä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ootko kirjoittanut nyt äskettäin? Miekin jotain tapahtumia omissa kirjoituksissa kelannut täällä.
Aamulla laitoin aloituksen ja muutaman tällä viikolla.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aamulla laitoin aloituksen ja muutaman tällä viikolla.
Ja vastasin tohon yhteen ketjun viimisen tunnin sisällä.
- Anonyymi00005UUSI
Viikko sitten oli ainakin aikamoista tarinoita 😉
- Anonyymi00006UUSI
Ne jäi mieleen. En oo varma oliko sun kirjoittamia 😉🤔
- Anonyymi00016UUSI
Kuinka tunnistan sinut?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuinka tunnistan sinut?
Ootko edes Etelä-Savosta? Et? Villi veikkaus vaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuinka tunnistan sinut?
Tarkoitatko ap vai tarinoiden kirjoittajaa?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aha. Eri tyyppi. No ihan olis kiva tietää kyllä molemmat! Missäpäin vaikuttavat.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ap tarkoitan
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ap tarkoitan
Okei...
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aha. Eri tyyppi. No ihan olis kiva tietää kyllä molemmat! Missäpäin vaikuttavat.
Tarinan kirjoittaja on Varsinais-Suomesta ja toivoo että Ap ei ole tällä hetkellä Suomessa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pohjoisnapa ja sen toinen ääripää
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ap tarkoitan
Tiiätkö nyt ap mitä teet tämmöisellä muka niin kiltille tyttölapselle? On vähän tuhma olo. Onko se väärin?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pohjoisnapa ja sen toinen ääripää
Etelänapa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tarinan kirjoittaja on Varsinais-Suomesta ja toivoo että Ap ei ole tällä hetkellä Suomessa.
Ymmärrän tuon.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ymmärrän tuon.
Näit minun aloituksen tänään?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Näit minun aloituksen tänään?
Valitettavasti en tainnut nähdä:/ yritin kelata sitä äsken, mut en löytänyt.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Valitettavasti en tainnut nähdä:/ yritin kelata sitä äsken, mut en löytänyt.
Hmm joku oli antanut yläveneen aloitukseen siinä. Oon ajatellu että kaivattuni laittaa niitä kun näkee ne, mut ei sitä koskaan voi tietää. Vastadit tollain, niin ootko lomareissulla?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hmm joku oli antanut yläveneen aloitukseen siinä. Oon ajatellu että kaivattuni laittaa niitä kun näkee ne, mut ei sitä koskaan voi tietää. Vastadit tollain, niin ootko lomareissulla?
Ai yksin lomareissulla? Ei kuule, himmailen kotona. Jos olis rakas, niin paremmin voisi johonkin lähteäkin :) vaikka viimesillä rovoillaan :D
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ai yksin lomareissulla? Ei kuule, himmailen kotona. Jos olis rakas, niin paremmin voisi johonkin lähteäkin :) vaikka viimesillä rovoillaan :D
No se on harmi ja kans se et menee ohi nyt ☹️.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No se on harmi ja kans se et menee ohi nyt ☹️.
No sano muuta :/ elämä on.
- Anonyymi00010UUSI
lampun? kerkesin vaihtaa itse
- Anonyymi00012UUSI
Sitte seuraavaksi mielellään yhteiskuva meistä 💕😚
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitte seuraavaksi mielellään yhteiskuva meistä 💕😚
Kuulostaa tosi kivalta 😚💕
- Anonyymi00030UUSI
Ai sukat? Vai alkkarit??🤢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096