Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tämä hyvä, ellei erinomainen! JussiTV osaa paljoin muutakin.
- Anonyymi00002
Sairaaksi on tullut tämäkin maa, voi hyvänen aika sentään!
"Suvivirsi-keskustelu alkoi uudestaan, kun lautakunta asetti Espoon kaupungille 10 000 euron uhkasakon ja suositteli maksamaan espoolaiselle oppilaalle hyvityksenä 2 500 euroa ja tämän vanhemmalle Lauri Ojalalle 750 euroa.
Syrjintä tapahtui, kun oppilas osallistui ala- ja yläkoulun juhliin, joissa laulettiin suvivirsi ja Varpunen jouluaamuna. Espoo ei ollut varoittanut oppilasta eikä hänen vanhempiaan uskonnollisesta sisällöstä, eikä heille oltu annettu mahdollisuutta poistua tilaisuudesta."
https://yle.fi/a/74-20228378
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522