Katkeruudestasi, ”mies”. Katso peiliin. Voit valita että haluatko lopun elämää täällä kirjoittaa kakkakikkarejuttuja vaiko valita lempeys ja kiltteys. Naiset arvostavat hyviä miehiä. Opettele olemaan sellainen niin ehkä löydät viimein onnen. Se on valinta kirjoitella täällä joka päivä haukkumaviestejä. On täysin oma syysi että olet onneton. Se ei ole kenenkään muun vika.
Yritä pääst yli
13
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kinkkua!!!!!!!
- Anonyymi00002UUSI
Miten jaksat riidellä täällä jokapäivä, jonkun veeranpupun bunnyn kanssa ja kuvitella häntä kaivatuksesi? Olet pöpi.
- Anonyymi00008UUSI
Nämä kaikki palstahahmot on sun tekosia. Kaikki. Hanki hoitoa.
- Anonyymi00003UUSI
Kene näihin nimettömiin oksennuksiin oikein kuvittelet. Kertooko se enemmän ajatuksien kohteesta, vai sinusta.
- Anonyymi00006UUSI
Palsta on täynnä oksennusta mutta tämä on asiallinen ja totuudellinen viesti. Itse taidat oksennella juttujasi.
- Anonyymi00004UUSI
haluisin että hän tulis mun lähelle ja sanois rakastan sua mutta ei hän on kylmä ja pässi ja kaiken pilasi
- Anonyymi00005UUSI
Mä en lainkaan usko että kukaan muu olisi pilannut mitään. Se olet sinä itse joka olet pilannut kaiken. Lakkaa sytyttelemästä muita. Sulla on ollu tilaisuus mutta oot ite kussut sen. Unohda jo ja astu eteenpäin ja kohtaa omat paskasi mitä kylvät.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä en lainkaan usko että kukaan muu olisi pilannut mitään. Se olet sinä itse joka olet pilannut kaiken. Lakkaa sytyttelemästä muita. Sulla on ollu tilaisuus mutta oot ite kussut sen. Unohda jo ja astu eteenpäin ja kohtaa omat paskasi mitä kylvät.
hän todellakin pilasi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
hän todellakin pilasi.
Paskat oo mitään pilannu. Sinä olet pilannut kaiken. Mieti ny vähä mitä suustasi päästät. Minä tiedän totuuden.
- Anonyymi00010UUSI
Aina rakastan
- Anonyymi00011UUSI
Aivan kuin viestisi viittaisi siihen, että minulla on vaikeuksia löytää naista itselleni. Heheeh hehe.. ;-))
- Anonyymi00012UUSI
Eiköhän me kaikki löydettäisi mies tai nainen jos sattuu sellaista haluamaan. Itse en tahdo miehiä tällä hetkellä elämääni. Siksi sellaista ei ole.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eiköhän me kaikki löydettäisi mies tai nainen jos sattuu sellaista haluamaan. Itse en tahdo miehiä tällä hetkellä elämääni. Siksi sellaista ei ole.
Näin minäkin olen toiminut, olet hieno ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122409Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.822309Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062034Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126