Yritä pääst yli

Anonyymi-ap

Katkeruudestasi, ”mies”. Katso peiliin. Voit valita että haluatko lopun elämää täällä kirjoittaa kakkakikkarejuttuja vaiko valita lempeys ja kiltteys. Naiset arvostavat hyviä miehiä. Opettele olemaan sellainen niin ehkä löydät viimein onnen. Se on valinta kirjoitella täällä joka päivä haukkumaviestejä. On täysin oma syysi että olet onneton. Se ei ole kenenkään muun vika.

13

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

kinkkua!!!!!!!

• Anonyymi00002
      UUSI

Miten jaksat riidellä täällä jokapäivä, jonkun veeranpupun bunnyn kanssa ja kuvitella häntä kaivatuksesi? Olet pöpi.

• Anonyymi00008
        UUSI

Nämä kaikki palstahahmot on sun tekosia. Kaikki. Hanki hoitoa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kene näihin nimettömiin oksennuksiin oikein kuvittelet. Kertooko se enemmän ajatuksien kohteesta, vai sinusta.

• Anonyymi00006
        UUSI

Palsta on täynnä oksennusta mutta tämä on asiallinen ja totuudellinen viesti. Itse taidat oksennella juttujasi.

• Anonyymi00004
      UUSI

haluisin että hän tulis mun lähelle ja sanois rakastan sua mutta ei hän on kylmä ja pässi ja kaiken pilasi

• Anonyymi00005
        UUSI

Mä en lainkaan usko että kukaan muu olisi pilannut mitään. Se olet sinä itse joka olet pilannut kaiken. Lakkaa sytyttelemästä muita. Sulla on ollu tilaisuus mutta oot ite kussut sen. Unohda jo ja astu eteenpäin ja kohtaa omat paskasi mitä kylvät.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mä en lainkaan usko että kukaan muu olisi pilannut mitään. Se olet sinä itse joka olet pilannut kaiken. Lakkaa sytyttelemästä muita. Sulla on ollu tilaisuus mutta oot ite kussut sen. Unohda jo ja astu eteenpäin ja kohtaa omat paskasi mitä kylvät.

hän todellakin pilasi.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

hän todellakin pilasi.

Paskat oo mitään pilannu. Sinä olet pilannut kaiken. Mieti ny vähä mitä suustasi päästät. Minä tiedän totuuden.

• Anonyymi00010
        UUSI

Aina rakastan

• Anonyymi00011
      UUSI

Aivan kuin viestisi viittaisi siihen, että minulla on vaikeuksia löytää naista itselleni. Heheeh hehe.. ;-))

• Anonyymi00012
        UUSI

Eiköhän me kaikki löydettäisi mies tai nainen jos sattuu sellaista haluamaan. Itse en tahdo miehiä tällä hetkellä elämääni. Siksi sellaista ei ole.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eiköhän me kaikki löydettäisi mies tai nainen jos sattuu sellaista haluamaan. Itse en tahdo miehiä tällä hetkellä elämääni. Siksi sellaista ei ole.

Näin minäkin olen toiminut, olet hieno ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3234
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2409
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      82
      2309
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2034
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1653
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      46
      1518
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1427
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      121
      1176
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1126
    Aihe