Treenaamaan ja jumppaamaan ihan urakalla. Kyllä se mun sydän kestää vaikka sydän lyö ja hiki tulloo, mutta niin sen pitääkin. Yksi treeniväline hitsata lisäksi tukemaan fysiikkaa. Vaikeinta tulee olemaan se jatkuva pyykkäys ja pesulla käynti, mutta kyllä se siitä... ja Buranaa varata koska sitä tulee menemään... leuan takia.
😎🌞
Kaipa mun pitää alkaa
15
251
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Lisää infoa tulee myöhemmin. 😎🌞🤍❤️
- Anonyymi00002UUSI
Voi että
- Anonyymi00003UUSI
Pahinta tulee olemaan pyykkien ripustaminen narulle. Olen nähnyt siitä untakin..
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pahinta tulee olemaan pyykkien ripustaminen narulle. Olen nähnyt siitä untakin..
Minäpäs olen. Ja en ikinä muista unia.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minäpäs olen. Ja en ikinä muista unia.
Magnesiumia ja B-complex suosittelen. Auttaa huomattavasti unen laatuun, ja uniin. 😎🌞
- Anonyymi00010UUSI
Mun kysymykset poistettiin.
Mikä sydämessä, mitä hitsata, mikä leuassa?- Anonyymi00011UUSI
Juu, huomasin.
Lyhyesti: Tapahtui jotain hirvittävää, mutta olen ihan komea mies. Vaikuttaa siis leukaan ja sitä kautta sydämeen. Rasituksesta tulee raskas kipu, siihen Buranaa syönyt.
Treeniväline on raska "keila". Monipuolinen ja erittäin raskas väline kokonaisvaltaiseen harjoitteluun. (~100kg)
😎🌞
- Anonyymi00012UUSI
h iki liikkuja
- Anonyymi00013UUSI
Haluaisin juosta paljonkin, mutta haisen niin törkeelle että naapurin tädeille tulee yhtäkkiä asiaa. Ja en pidä siitä huomiosta. 😎🌞
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluaisin juosta paljonkin, mutta haisen niin törkeelle että naapurin tädeille tulee yhtäkkiä asiaa. Ja en pidä siitä huomiosta. 😎🌞
kantsii suihkis jotain pärfyymiä piälle ota esim pöksyihisi ja suihki pitkin reittiä
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
kantsii suihkis jotain pärfyymiä piälle ota esim pöksyihisi ja suihki pitkin reittiä
Haluan liikkua vaan rauhassa. Hajusteet ja hajut pilaavat rauhani. Matkaa 13km, mutta onneksi on metsää ja mäkiä missä rauhassa saa treenata. 😎🌞
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haluan liikkua vaan rauhassa. Hajusteet ja hajut pilaavat rauhani. Matkaa 13km, mutta onneksi on metsää ja mäkiä missä rauhassa saa treenata. 😎🌞
oi. minä voisin mennä motivaatiomontulle lämmittelemään kunhan sillepäälle satun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122399Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062024Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126