Oletko hieman vainoharhaisuuteen/ epäluuloisuuteen taipuvainen?
Mies, saako kysyä
17
274
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi haluat tietää?
- Anonyymi00002UUSI
Ihmettelen vaan joitain juttuja joskus mitä täällä on lukenut. Esim. Jotain että stalkataan tai kuvia otetaan ilman lupaa netistä jne jne.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi sinusta ei saa tietää mitään? Koliseeko luurangot kaapissa?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ihmettelen vaan joitain juttuja joskus mitä täällä on lukenut. Esim. Jotain että stalkataan tai kuvia otetaan ilman lupaa netistä jne jne.
No en ainakaan mainitsemallasi tavalla ole.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Naiset harhautuu naisten aloituksiin kuin lukisivat miesten kirjoituksia, eli naisilla helpommin kun tippaleipäaivot..hehhe niin mieli rakentaa kaaosta järkeviinkin asioihin.
sivu-uuno - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sinusta ei saa tietää mitään? Koliseeko luurangot kaapissa?
Yksinäisyys sen teki. Sen että kadotin ymmärrykseni itsestäni sosiaalisessa kuplassa. Ja huonoja kokemuksia somesta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nuohan ovat selkeästi naisen tekemiä aloituksia.
- Anonyymi00005UUSI
Voi minussa sellaisiakin piirteitä olla mutta monta kertaa olen ollut edellämainittujen asioiden takia oikeassa. Tietysti olen myös ollut väärässä.
- Anonyymi00006UUSI
minä olen mieleltäni kieroutunut sen todella tunnistan eikä siitä sen enempää tällä erää
- Anonyymi00009UUSI
Joo olen.
T, miäs - Anonyymi00010UUSI
En todellakaan ole. Tiedän tarkalleen mihin tähtään ja tiedän mihin tikkani heitän... napa kymppiin. Se mitä vihjaat on sinun mielikuvituksesi tuottamaa harhaa joka ei koskaan toteudu. On henkilöitä jotka ei sivustahuutajia hyväksy eikä heidän kommenteistaan välitä... suhteet on suhteita joihin ei sivulliset voi mitään... se Rakkaus kestää sotket väliin mitä haluat
- Anonyymi00012UUSI
Helpompi myöntää oma persekäyttäytyminen, kuin alkaa mentaaliakrobatioimaan että mies on vainoharhainen. Naiset pitää miehiä jotenkin tyhminä aika usein. Sekoittavat kärsivällisyyden tyhmyyteen.
- Anonyymi00013UUSI
Ei mene omalla kohdalla kyllä noin. Ennemminkin monesti pidän ihmisiä fiksumpana kuin ovat ja selittelen asioita mielessäni parhain päin, tunnen liikaa empatiaa jne. Jne.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei mene omalla kohdalla kyllä noin. Ennemminkin monesti pidän ihmisiä fiksumpana kuin ovat ja selittelen asioita mielessäni parhain päin, tunnen liikaa empatiaa jne. Jne.
Jaa a... Sivusta siis.
- Anonyymi00015UUSI
epäuskoinen erityis tiikeri
- Anonyymi00016UUSI
Ehkä. Olen äärimmäisen skeptinen siitä, onko mikään viesti täällä minulle.
- Anonyymi00018UUSI
No se on erittäin tervettä. Huolissaan pitäisi olla jos kuvittelisit anonyymipalstan viestien olevan juuri sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122629Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112251Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥491619Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166