Ja todella kipeät jalat on.
Tästä tuli uneton yö
15
249
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voi ei, mikä jalkoja vaivaa? Itse valvon sydänsuruissani.
- Anonyymi00002UUSI
Aina kun mua jännittää, mun jalat kipeytyy. Laitoin iltapäivällä viestiä tykkäämälleni henkilölle. Hän ei ole vastannut mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aina kun mua jännittää, mun jalat kipeytyy. Laitoin iltapäivällä viestiä tykkäämälleni henkilölle. Hän ei ole vastannut mitään.
Tuo on kyllä jännä tilanne. Toivotaan, että hän vastaa pian.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minne laitoit viestiä hänelle? Haluaisitko kertoa jotain enemmän jos tunnistaisi hän vaikka?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuo on kyllä jännä tilanne. Toivotaan, että hän vastaa pian.
Toivon että ei jätä vastaamatta, mun sydän särkyisi vielä pahemmin mitä se jo on.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minne laitoit viestiä hänelle? Haluaisitko kertoa jotain enemmän jos tunnistaisi hän vaikka?
Instassa laitoin.
- Anonyymi00008UUSI
Tuskin
Sivusta - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Instassa laitoin.
Et sitten halunnut kertoa enempää?
Harmi jos itelleni olisi enkä pääse katsomaan. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et sitten halunnut kertoa enempää?
Harmi jos itelleni olisi enkä pääse katsomaan.Miksi et pääsisi katsomaan? Ja mitä väliä, siellä se viesti odottaa. Jaksa täällä jauhaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi et pääsisi katsomaan? Ja mitä väliä, siellä se viesti odottaa. Jaksa täällä jauhaa.
Turhaan siinä äksyilet kun kysyin asiasta.
Siellä sitten se odottelee ehkä kunnes insta kaatuu. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Turhaan siinä äksyilet kun kysyin asiasta.
Siellä sitten se odottelee ehkä kunnes insta kaatuu.Ja höpöhöpö. Hän näki muutenkin viestin. Ei ole vain vastannut siihen mitään.
- Anonyymi00003UUSI
Ei ihme ettei Suomella ole mihinkään varaa jos tällaiseen pskaan tuhlataan varoja 24/7.
- Anonyymi00012UUSI
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 Kaikki, ovat Rakkaassa Suomessa, tärkeitä, & Ei, ketään, ole vähempi,arvoinen, & jokainen ei todellakaan ole laulun arvoinen, ja, silti ideaali,maailmassa ja unelma,maailmassa jokainen on laulun arvoinen,
jokainen erittäin sairas, on laulun arvoinen, ja, 24 karaatin kullan arvoinen,
Rakkaan Jeesus Kristuksen silmissä,
ja, sen vuoksi, juuri, nimenomaan Maailman yli, 8 miljardista, ihmisestä juuri,
Jeesus Kristus oli Jumalan, valitsema ja Jumalan voideltu,
sillä, todellakin, todellakin, hän rakasti jokaista,
N - Anonyymi00013UUSI
Hojohohohoo
- Anonyymi00014UUSI
Ei ollut viestiä tullut 😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122409Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.822309Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062034Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126