Sen takia on harkittava tarkkaan minkä ratkaisun tekee ja milloin ajoitus on oikea. Hän on joskus sanonut, että jos lähdet, niin takaisin ei ole asiaa enää. Muutosten ajat ovat lähellä. Sori, kun kerron tänne mutta asiat painaa eikä voi aamuyöllä häiritä ketään. Saa kommentoida.
Kun paperit on tehty, niin paluuta ei ole
26
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä mä varaan ajan jonnekin, missä voin puhua näistä luotettavalle ihmiselle. Tämä ei ole oikea paikka todellakaan.
- Anonyymi00002
Miten itse oletat että tämä päättyy?
- Anonyymi00003
Oletan, että päättyy hyvin. Nyt vasta tuli eka kerran mieleen, että mitä jos niin ei kävisikään. Vähän kylmäsi. Minulla on perusasiat siihen mennessä kunnossa. Saan tukea eräältä taholta niin paljon kuin tarvitsen. Lopulta vaikka miten hyvin valmistelen ja hoidan asiat, niin se hyppy mun on tehtävä ja vain luotettava että siivet kantaa. Jospa tömähdän jaloilleni vakaalle maankamaralle. Mulla on suunnitelmia siitä eteenpäin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletan, että päättyy hyvin. Nyt vasta tuli eka kerran mieleen, että mitä jos niin ei kävisikään. Vähän kylmäsi. Minulla on perusasiat siihen mennessä kunnossa. Saan tukea eräältä taholta niin paljon kuin tarvitsen. Lopulta vaikka miten hyvin valmistelen ja hoidan asiat, niin se hyppy mun on tehtävä ja vain luotettava että siivet kantaa. Jospa tömähdän jaloilleni vakaalle maankamaralle. Mulla on suunnitelmia siitä eteenpäin.
Tietyt paikat on sellaisia että kun niistä kerran hyppää niin ylös ei takaisin enää pääse. Toivottavasti siellä alhaalla sitten turvallisempi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tietyt paikat on sellaisia että kun niistä kerran hyppää niin ylös ei takaisin enää pääse. Toivottavasti siellä alhaalla sitten turvallisempi.
Tykkäät luoda uhkakuvia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole hyppäämässä alaspäin, vaan kuvainnollisesti rotkon yli. Tasamaalta tasamaalle. Siitä alkaa vaellus eteenpäin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos etsisin turvallisuutta, niin pysyisin paikoillani.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Turvallisuus saattaa olla kultaakin kalliimpaa. Seikkailemaan aina pääsee, mutta se voi johtaa tuhon tielle. Vaikka ei voi tietää toisen puolesta tietenkään.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tykkäät luoda uhkakuvia.
Ja sinä etsiä niitä vaivaannuttavalla tavalla vaivaannuttavissa guben performatiivisissa feikkidialogeissa ja hieman venyttää aihetta yli rajojen ns. TT
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on tundralla lähettävä etenemään kun myräkkää on tulossa😆
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on tundralla lähettävä etenemään kun myräkkää on tulossa😆
Kyllä näin on 😉
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Turvallisuus saattaa olla kultaakin kalliimpaa. Seikkailemaan aina pääsee, mutta se voi johtaa tuhon tielle. Vaikka ei voi tietää toisen puolesta tietenkään.
Vai seikkailemaan... voin kertoa, että olen ollut aina enemmän vanhapiikatyypinen kuin sinkkuseikkailija. Tuhon tietä ei tarvitse odottaa, vaan hyvin harkittu uusi alku uusissa ympyröissä. Mitään tyhmää en ole tekemässä. Turvallisuuden tunne täytyy löytää sisältään eikä ulkoisista puitteista. Tosin nekin ovat kunnossa.
- Anonyymi00008
Kyllä kannattaa miettiä tarkkaan.
- Anonyymi00009
Harkinta voi pettää itsekästä ajattelua
- Anonyymi00018UUSI
No onneks on puoli vuotta vielä aikaa pakittaa onko liian iso vaiva ja kukkarollekin käy. Rok rok uunot
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
No onneks on puoli vuotta vielä aikaa pakittaa onko liian iso vaiva ja kukkarollekin käy. Rok rok uunot
Missä lukee, että puoli vuotta on aikaa?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole liian iso vaiva, ei ollenkaan. Näen sen vaivan mielelläni.
- Anonyymi00010
Entinen muija teki jo virheen jatketaan
- Anonyymi00017UUSI
Jäikö heppu jtn kytemään sisällesi? Tämä avauksesi kertoo kai fiktiivisen pari suhteen päättymisestä. Osaatte kyllä lukea sen verran pikkuiset
- Anonyymi00011
Jos elämässä on tapahtunut jotain sellaista, ettet nyt ole oikein oma itsesi, kannattaa välttää tekemästä hätiköityjä päätöksiä! Ne voivat kaduttaa myöhemmin, kun ns. järki palailee päähän. Esim rakastumisen tunteet tai ikäkriisi voivat sekoittaa ihmisen joksikin aikaa ihan kuin olisi jossain psykoosissa lähes. Kun niistä selviää, ihmettelee mikä sekoaminen se oikein oli ja onneksi se meni ohi. Silloin voi onnitella itseään, jos ei ole tehnyt pöljiä päätöksiä hetken huumassa.
- Anonyymi00013UUSI
Vanhassa vara parempi, sanoo sananlasku
- Anonyymi00016UUSI
Idioottimainen sanalasku. Iso osa asioista on paremmin nykyään.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Idioottimainen sanalasku. Iso osa asioista on paremmin nykyään.
Joo ihmiset voi niin paljon paremmin nyt nettiaikana!
Ei ole mt-ongelmia eikä toivottomuutta. Nuorisollakaan ei mitään vaikeuksia. Ilmasto voi hyvin, ihmiset hyväksyy itsensä sellaisena kuin ovat eivätkä omista elämäänsä ulkonäkönsä korjailuun. On turvallinen työelämä, eläkevirat ja kaikki. Ihmisillä maalaisjärkeä ja sydämen sivistystä, ei loukkaannuta turhasta, ei haasteta riittaa. Eikä olla itsekkäitä omaan napaan tuijottelijoita. Kyllä hienoa aikaa eletään ja kyllä ennen oli kaikki huonommin!
- Anonyymi00022UUSI
On kokemusta avoliitosta eroamisesta. Ero saattaa tuottaa miehelle niin kovan tuskan ja se saattaa purkautua ulos väkivaltana. Haluan kertoa, koska naiset eivät välttämättä ymmärrä tätä tai eivät pelkää pahinta. Kaikista paras ero on, että on asunto hankittu. Nainen on aina väkivaltatilanteissa häviöllä.
- Anonyymi00026UUSI
Tiedätkös mitä. Mies on sairas päästään jos noin tapahtuu ja siitä varmasti on ollut viitteitä jo aikaisemmin. Sinun tapaus on promille muusta. Älä viitsi leimata miehiä, vailla anopalstalla ollaankin. Eri
- Anonyymi00025UUSI
Toivottavasti päädyt hyvään ratkaisuun ☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733