Niinpä...Otsikko kysyy enemmän kuin tuhat sanaa...Green Day...Ottakaa siitä vinkki!!
Miksi niin?
13
648
Vastaukset
- Laydee-J
Thäh? :S
- brlll
Vihreä päivä on. Hmmmh.
Mitä tässä nyt kysyttiin?- American idiot
Pitäiskö kysyä, mitä mieltä Green Daystä, miksi muka niin paras????OTTAKAA SIITÄ VINKKI!
- Laydee-J
American idiot kirjoitti:
Pitäiskö kysyä, mitä mieltä Green Daystä, miksi muka niin paras????OTTAKAA SIITÄ VINKKI!
Miksikö GD on paras? En minä pidä sitä parhaana. Se on yksi hyvistä. Koska niillä on hyvää musiikkia, tykkään lyriikasta ja mielestäni lyriikka sopii hyvin itse musiikkiin. Jätkillä on hyvä asenne soittamiseen ja musiikkiinsa.
- American idiot
Eikö osata vastata miks Green Day on hyvä, tai jotain???
- Laydee-J
Eikö osata vastata miks Green Day on hyvä, tai jotain???
Juurihan mä vastasin.
- ei ymmärrä
Laydee-J kirjoitti:
Juurihan mä vastasin.
miksi sitä pitäisi ylipäätään perustella? joko tykkää tai ei. that's it.
- American idiot
ei ymmärrä kirjoitti:
miksi sitä pitäisi ylipäätään perustella? joko tykkää tai ei. that's it.
No mutta se nyt on selvää, et joku bändi on paras, eikä siihen VÄLTTÄMÄTTÄ tarvi perusteluja!
Mutta jos joku haluaa kertoa... - Laydee-J
No mutta se nyt on selvää, et joku bändi on paras, eikä siihen VÄLTTÄMÄTTÄ tarvi perusteluja!
Mutta jos joku haluaa kertoa...Minusta se ei tosiaankaan ole selvää. Minä pidän muutamista bändeistä, mutta en tosiaan osaa sanoa yhtä parasta. GD, Nightwish, The Offspring, RHCP, Klamydia, Oasis, The Ramones, Sonata, Queen.. noissa ei ole edes mitään yhteistä. Ja silti minä pidän niistä kaikista. Enkä kuitenkaan voi sanoa että yksi noista olisi paras.
- American idiot
Laydee-J kirjoitti:
Minusta se ei tosiaankaan ole selvää. Minä pidän muutamista bändeistä, mutta en tosiaan osaa sanoa yhtä parasta. GD, Nightwish, The Offspring, RHCP, Klamydia, Oasis, The Ramones, Sonata, Queen.. noissa ei ole edes mitään yhteistä. Ja silti minä pidän niistä kaikista. Enkä kuitenkaan voi sanoa että yksi noista olisi paras.
Mä tykkään Offspringistä,Gd:stä,Sex Pistolsista..
Mutta silti Green Day on paras, ja se on mun oma mielipide, ja mitä helvetin väliä on sillä, että sun lempi bändis ei ole saman tyyppisiä??
Kiitosta.... - Sally.
Mutta silti Green Day on paras, ja se on mun oma mielipide, ja mitä helvetin väliä on sillä, että sun lempi bändis ei ole saman tyyppisiä??
Kiitosta....Täs keskustelussa ei oikee näytä olevan ideaa, mutta... Green Day on mun mielestä "paras" bändi, koska niiltä löytyy kappale "jokaiselle päivälle"(kuulostaa tyhmältä, tiedän). Tarkotan, että GD:n levyt on sen verran erilaisia, että päivästä riippuen voi kuunnella vähän "rauhallisempia" kappaleita tai sitten kappaleita joissa on "enemmän meininkiä". En osaa selittää, mutta ehkäpä joku tajuaa idean. :) Pidän myös paljon My Chemical Romance:sta ja The 69 Eyes:istä.
- Laydee-J
Kiitosta....Sillä on sitä väliä, että nuo kaikki edustavat erilaista musiikkia, eli mielestäni niitä ei voi vertailla, ei voi valita parasta. Pahoitteluni jos se sinua noin kovasti rassaa :S
- Whatsername...
Laydee-J kirjoitti:
Sillä on sitä väliä, että nuo kaikki edustavat erilaista musiikkia, eli mielestäni niitä ei voi vertailla, ei voi valita parasta. Pahoitteluni jos se sinua noin kovasti rassaa :S
tää ei nyt oo mitään ylpeilemist, mut mun serkun isä on oasiksen roudari...siis se mun serkku asuu englannissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984