Minkälainen on tän sunnuntain fiilis?
Mukavaa päivää, senkin krapulaiset ja haisevat tyypit, sekä muut reippaat ja raikkaat. 😗
Huomenta vielä
23
249
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki spurgut taas kasassa.
- Anonyymi00004UUSI
Missä ne on, ei täällä näy ainuttakaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä on hyve muuta, kuin oikea käsitys asioista
Ann Radcliffe
The Mysteries of Udolpho- Anonyymi00005UUSI
🤔 Hyve voi olla moniakin asioita.
Ehkä en ymmärrä tuota runoa, niin kuin kuuluisi ta miten sinä sen ymmärrät.
- Anonyymi00003UUSI
Seinät kaatuu ja ukkostaa. 😰
- Anonyymi00006UUSI
Ukkosen voimasta 😱
- Anonyymi00007UUSI
Mukava fiilis. Pakkailen. Kesä on alkanut.
- Anonyymi00008UUSI
Oletko lähdössä reissuun?
- Anonyymi00009UUSI
Kyttään ja NAURAN
M- Anonyymi00016UUSI
Huvinsa kullakin.
- Anonyymi00010UUSI
No nyt tais tulla jokaiselle jotakin, mullekin, vaikken mikään spurgukaan ole. HipHeiHurraa! Mukavaa päivää sullekin.
- Anonyymi00012UUSI
Olen ehkä toi reipas ja haiseva tyyppi? Haisen itselleni ja välillä vähän hiellekin.
- Anonyymi00013UUSI
Kiitos 🙂
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen ehkä toi reipas ja haiseva tyyppi? Haisen itselleni ja välillä vähän hiellekin.
Mikäs mies 😆?
- Anonyymi00017UUSI
Ei oo krapulaa kun en juo. Muuten valtava päänsärky sekä paha olo ja jalka sekä lantio särky. Aamulla vähä itketti ihmisten ilkeys. Poistin somesta kuvat ettei kiusaajat saa lisää materiaalia. Ahdistaa. Välillä tunnen jopa vihaa. Mut onnellinen siitä etteivät ole elämässäni. Keskittyä ihaniin ihmisiin jotka ovat.
- Anonyymi00018UUSI
Ei oo krapula. Sopivaan aikaan lopetin juomisen ja sorruin vain yhteen shottiin. Suomi voitti ja finaaliin. Omin jaloin kotiin eikä perskärpäsiä helmoissa, kun eksytin ne. Wolttasin yöllä ruokaa ja heräsin virkeenä. Aknestikin Sadepäivää kuuntelen ja mietin miten ihanaa on kun on Ystäviä ❤️ ja elämä ja kesä.
- Anonyymi00019UUSI
Kesällä ei ole erikseen Sunnuntaita.
Hyvä välillä haissa pahalle ettei tule kullalle alemmuskompleksia. - Anonyymi00020UUSI
Kohtalainen viha tarottulkitsijoiden typeriä neuvoja kohtaan.
Siellä suu ja silmät täyteen saarnaten julistetaan, että luulet tarvitsevasi muita ihmisiä. Kyllä jokainen tarvitsee muita ihmisä ja on suuri illuusio ettei tarvitsisi. Itselle haitaksi olevai ei tarvitse, mutta heitä kyllä, jotka tuovat positiivisen vaikutuksen elämään.
Tuskin tarothaahkatolisivat kertoilemassa juttujansa Youtubessa, jos muut ihmiset eivät olisi luoneet sosiaalisen median alustoja, joille he suoltavat roskaansa ja printanneet tarotkortteja, joita he mukamas tulkitsevat. Tuskin he myöskään saisivat tuloja ja mielihyvää tekemisestään, jos muut ihmiset eivät katsoisi heidän videoitaan ja kommentoisi kannustavasti.
Minä kritisoin heitä niin kauan kunnes he, itse elävät sen elämäntyylin ja kokemukset joita he muille ehdottavat ja suosittelevat, koska suurin osa heidän antamistaan neuvoista on vahingollisia. - Anonyymi00021UUSI
en juo enää ruokkii sairauttani.
- Anonyymi00025UUSI
Hyvä päätös.
- Anonyymi00022UUSI
kelasin olla koko kesän käytännössä selvinpäin paitsi no muutaman voi joskus ottaa mutta eihän se nyt sinällään mitään ole. kun marjamehua joisi
- Anonyymi00023UUSI
Ei ole krapula, vaikka juhlien päätyttyä ja vieraiden lähdettyä join yli puoli pulloa Champpanjaa.🥂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719