Ottajia sinulla olisi?
Miten paljon niitä
42
376
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nolla
- Anonyymi00002UUSI
En usko
- Anonyymi00036UUSI
Sama. Ja ihan sama, en muut kiinnosta.
- Anonyymi00003UUSI
eiköhän miehellä ole huomattavasti enemmän kun minulla. on kymmenen kertaa kuumempi kun minä.
- Anonyymi00004UUSI
Ei yhtään. Ei minua kukaan oikeasti halua. Olen pelkkä objekti naisille. Kukaan keneen yritän tutustua, vetäytyy
- Anonyymi00005UUSI
Miksi niin ajattelet?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi niin ajattelet?
No siksi kun kaikki naiset kohtelevat kuin ilmaa kun haluaisin tutustua. Silti jatkuvasti kuulen selän takana kommentteja kuinka söpö tai kuuma olen. Miksi sitten kukaan ei halua minun kanssani mitään? Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi.🥲
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No siksi kun kaikki naiset kohtelevat kuin ilmaa kun haluaisin tutustua. Silti jatkuvasti kuulen selän takana kommentteja kuinka söpö tai kuuma olen. Miksi sitten kukaan ei halua minun kanssani mitään? Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi.🥲
Et itse halua. Siitä on kysymys.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et itse halua. Siitä on kysymys.
Miten niin en halua? Selitäpä vähän.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
He eivät vain ole oikeita sinulle.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun et ole tosissasi niiden kanssa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
He eivät vain ole oikeita sinulle.
No missä se oikea sitten on? Menee tätä menoa usko elämään.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun et ole tosissasi niiden kanssa
Minä olen ihan helvetin tosissani. Aina.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä olen ihan helvetin tosissani. Aina.
Sinä haluut vain sitä
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä haluut vain sitä
Enkä halua. Haluan rakastaa ja olla rakastettu.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi ❤️
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi ❤️
Taitaa olla liikaa vaadittu tällä vankilaplaneetalla.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rakkauspommitus voi pelottaa. Vai onko kukaan muu tällaista saanut?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Taitaa olla liikaa vaadittu tällä vankilaplaneetalla.
Olet muodostanut nyt vain siitä ongelman itsellesi.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rakkauspommitus voi pelottaa. Vai onko kukaan muu tällaista saanut?
En ole pommittanut ketään. On mulla sen verran sosiaalista älykkyyttä vaikka autistinen olenkin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olet muodostanut nyt vain siitä ongelman itsellesi.
Minä en ole muodostanut mitään ongelmaa. Se ongelma tuntuu olleen olemassa aina minun tietämättäni.
- Anonyymi00030UUSI
On vaikea sanoa toisesta muuta, kun kehua ulkonäköä, jos ei tunne. Silti saattaa olla syviäkin tunteita, joita ei vaan osaa selittää ja silti haluaa jotenkin osoittaa toiselle kiinnostuksen. Olisihan se nyt ihan pöljää mennä sanomaan jotain sellaista, mitä ei oikeasti tiedä toisesta.
Eräästä tili vahva mutu "tarkkailun" ja pitkällisen analyysin pohjalta 🤣, että on kiltti, ystävällinen, ujo ja herkkä, rehellinen ja lojaali, mutta eihän sitä voi tietää. Ei ne tunteet tulleet samantien, vaikka joku sai seurailemaan hänen toimintaansa ja olemistaan.
Ja onhan se nyt vaan fakta, että ulkonäkö, olemus ja joku selittämätön saa kiinnostumaan ja ihastumaan. En yleensä ihastu ja vatsinkaan ulkonäköön pelkästään, mutta joskus ei baan osaa selittää itsekään, että mitä tapahtui.
Ehkä olet liikaa ajatustesi vanki ja et tule vastaan kiinnostuneita naisia, että paasisivat tutustumaan. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
On vaikea sanoa toisesta muuta, kun kehua ulkonäköä, jos ei tunne. Silti saattaa olla syviäkin tunteita, joita ei vaan osaa selittää ja silti haluaa jotenkin osoittaa toiselle kiinnostuksen. Olisihan se nyt ihan pöljää mennä sanomaan jotain sellaista, mitä ei oikeasti tiedä toisesta.
Eräästä tili vahva mutu "tarkkailun" ja pitkällisen analyysin pohjalta 🤣, että on kiltti, ystävällinen, ujo ja herkkä, rehellinen ja lojaali, mutta eihän sitä voi tietää. Ei ne tunteet tulleet samantien, vaikka joku sai seurailemaan hänen toimintaansa ja olemistaan.
Ja onhan se nyt vaan fakta, että ulkonäkö, olemus ja joku selittämätön saa kiinnostumaan ja ihastumaan. En yleensä ihastu ja vatsinkaan ulkonäköön pelkästään, mutta joskus ei baan osaa selittää itsekään, että mitä tapahtui.
Ehkä olet liikaa ajatustesi vanki ja et tule vastaan kiinnostuneita naisia, että paasisivat tutustumaan.Ei minua kohtaan ole kukaan osoittanut kiinnostusta moneen vuoteen.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et pyydä treffeille!
- Anonyymi00006UUSI
Rehellisesti sanottuna olisi joku ottamassa joka päivä, mutta hänellä miehellä on varmasti monta ottajaa joka päivä.
- Anonyymi00008UUSI
Onhan niitä onhan niitä. Kysymys on siitä kenelle annan.
- Anonyymi00010UUSI
Kun on rakastunut yhteen ainoaan, niin en ole kiinnostunut siitä mitä ympärillä tapahtuu.
- Anonyymi00028UUSI
Et missään nimessä ole kaivattuni. Hän ei kyselisi täällä tuollaisia ja olettaisi, että joko a) tunnistan hänet täällä ilman tunnisteita tai b) lähtisin leikkimään palstalla, että muka ollaan rakastavaisia.
- Anonyymi00021UUSI
En ole miettinyt enkä mieti. Kunhan pysyvät iholta pois. Älä sinäkään mieti. Asialla ei ole mitään väliä. Kukaan ei minulta mitään ota. Minä otan, jos minulle annetaan.
Naiselta - Anonyymi00029UUSI
Ei yhtään, kun hän ei ole ottanut 😭
- Anonyymi00031UUSI
Eipä niitä ole. Ainoastaan kavereita halutaan olla.
- Anonyymi00032UUSI
Et osaa edes laskea niin pitkälle.
- Anonyymi00034UUSI
Sen verran, että sinuna en enää viivyttelisi yhtään enempää.😉
- Anonyymi00035UUSI
Ei tämmöiset ujot mammanpojat ole mitään naisten suosikkeja. Yhden naisen suosikki voin olla. En muutu suosiota saadakseni. Riittää kun yksi rakastaa täysillä.
- Anonyymi00040UUSI
Mammanpojat on parhaita 🤩
- Anonyymi00038UUSI
Pitäisi oppia arvostamaan naisia paremmin, niin voisi onnistua mutta se ei oikeastaan ole se mitä haluan 🤔 kuitenkin pillua haluaisin.
- Anonyymi00039UUSI
Mitenkään olennaista ei ole määrä vaan laadukas yksi.
- Anonyymi00041UUSI
Varmaan olisi mutta alakanttiin eli on parempi olla yksin. En hirveästi pidä ihmisistä ja arvostan omaa aikaa ja rauhaa.
- Anonyymi00042UUSI
Ei ole ottajia, mut on aika paljon katselijoita ja flirttailijoita.
- Anonyymi00043UUSI
Noh kännissä ja läpällä melkein kaikki ottais.
- Anonyymi00044UUSI
ei ole enää meitä ikinä jarmo
- Anonyymi00045UUSI
Tarpeeksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122629Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112251Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥491619Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166