Haluat, ettei kohdata kesällä?

Anonyymi-ap

Ymmärrän, ehkä se on helpompi niin. Ilmeisesti ainakin sinulle. Etsit itsellesi parisuhdetta ja se löytyy todennäköisemmin sieltä.💕
Toivon sinulle rentoa ja hyvää kesää. Ollaan vain näin. En ole enää täällä juurikaan, kuten et varmaan sinäkään. Piti vain kirjoittaa vielä tämä. Kuin itselle, kuin hänelle.
n> m

13

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä sinä sitten olisit halunnut?

• Anonyymi00002
        UUSI

En tiedä. En koskaan uskaltanut miettiä asiaa niin pitkälle. Ystävyyttä ja läheisyyttä, kenties.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En tiedä. En koskaan uskaltanut miettiä asiaa niin pitkälle. Ystävyyttä ja läheisyyttä, kenties.

Eikö hän halua näitä asioita?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö hän halua näitä asioita?

En tiedä, mutta teot näyttävät siltä, että ei. Luulen että hän etsii ihan ylipäätään parisuhdetta ja minusta ei siihen ole.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En tiedä, mutta teot näyttävät siltä, että ei. Luulen että hän etsii ihan ylipäätään parisuhdetta ja minusta ei siihen ole.

Miksei muka ole? Onko hän ehdottanut sinulle jotain?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluan nähdä hänet. Aivan sama mikä.💔

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksei muka ole? Onko hän ehdottanut sinulle jotain?

Olen jo parisuhteessa. Ei ole ehdottanut, tietenkään. Tiedän hänen etsivän parisuhdetta, sen huomaa kaikesta. Hän on ns.haku päällä, ollut jo ainakin vuoden. En tarkoita itseäni, että minua yrittäisi.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vastaan kuin olisi minulle. Muistit varmaan että sunnuntaina käyn ehkä täällä.

En etsi parisuhdetta, en ole koskaan etsimällä etsinyt. En myöskään ihastu helposti.

Olen joskus kirjoittanut sinusta tänne "Jos sinua kohtelee hyvin niin sen saa monikertaisena takaisin". Olen samaa mieltä edelleen.

Emme näe kesän aikana siellä missä yleensä olemme nähneet. Emme nähneet viime kesänäkään jos muistat.

Me voidaan viestitellä suoraan toisillemme. Muille tämä tiedoksi.

Hyvää kesää sinullekin. Joskus syksyllä näemme tai sattumalta jossain.

https://www.youtube.com/watch?v=wTgWX_62paE&list=RDwTgWX_62paE&start_radio=1

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vastaan kuin olisi minulle. Muistit varmaan että sunnuntaina käyn ehkä täällä.

En etsi parisuhdetta, en ole koskaan etsimällä etsinyt. En myöskään ihastu helposti.

Olen joskus kirjoittanut sinusta tänne "Jos sinua kohtelee hyvin niin sen saa monikertaisena takaisin". Olen samaa mieltä edelleen.

Emme näe kesän aikana siellä missä yleensä olemme nähneet. Emme nähneet viime kesänäkään jos muistat.

Me voidaan viestitellä suoraan toisillemme. Muille tämä tiedoksi.

Hyvää kesää sinullekin. Joskus syksyllä näemme tai sattumalta jossain.

https://www.youtube.com/watch?v=wTgWX_62paE&list=RDwTgWX_62paE&start_radio=1

Sunnuntaikommentti tai kirjoittamasi lause ei auennut, mutta toivottavasti oikea henkilö lukee ja ymmärtää.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen jo parisuhteessa. Ei ole ehdottanut, tietenkään. Tiedän hänen etsivän parisuhdetta, sen huomaa kaikesta. Hän on ns.haku päällä, ollut jo ainakin vuoden. En tarkoita itseäni, että minua yrittäisi.

Oletko nähnyt häntä toisen seurassa? Syitä voi olla useita.

• Anonyymi00008
      UUSI

Minulla ei ole muita mielessä kuin sinä. Jos et halua parisuhdetta, niin se on ok. Mutta älä hylkää mua jos oikeasti pidät musta. Haluaisin silti nähdä sua ja olla sun ystävä. Mulla ei ole ketään.

• Anonyymi00009
        UUSI

Toivottavasti nähdään kesällä, tai syksyllä, viimeistään. Jos ystävyyteni kelpaa. Kuin hänelle.

• Anonyymi00012
      UUSI

🤔🤔🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3465
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2629
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      117
      2582
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2251
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1713
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      49
      1619
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1566
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1277
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1166
    Aihe