Kulli esillä kotona kesäisin?

Anonyymi-ap

Onko muilla sama?
Että nyt kun on lämmintä niin viettää kotona aikaa kulli esillä kalsareista. Mulla roikkuu koko ajan esillä. Sängyssä makaan kalsareissa, mutta kulli esillä. Kotona kävelen ja teen kotiaskareita, mutta kulli esillä kalsareista. Kesä on tullut.

55

1606

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heräsin just. Ja hirvee stondis. taidan te. Temmpaasta käteen että rauhuttuu

• Anonyymi00004

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee

• Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee

Mitäs olet urpo tyhmä impotentti.

• Anonyymi00007

Tai viestii

• Anonyymi00009

Oon munasillaan

• Anonyymi00010

Oikein 👍

• Anonyymi00011

Mäkin kyllä nakuna. Mitäs sitä housuja pitää jalassa

• Anonyymi00016

Hyi saatana

• Anonyymi00012

Nukun alasti

• Anonyymi00022

Ja vielä yölläkin sulla vain paska mielessä. Eikö pieneen päähäsi muuta mahadu.

• Anonyymi00025

Mee töihin autisti.

• Anonyymi00026

Kun kulkee muna paljaana kotona niin pallit ei hikoonnu. Tämä on vähentänyt huomattavasti mun tapaa nuuskia omaa pallihikeä kun sitä ei kerta ole.

• Anonyymi00033

Juu mut kun käytän housuja ja tulen kotio niin pakko vetää kädellä hikisiä palleja ja nuuhkia. Hitto, en pääse millään eroon kyl pallihien haistelusta. Jääny ihan koukkuun.

• Anonyymi00027

Hehe

• Anonyymi00028

Kyllä se niin on, että vain lämpimällä kesäilmalla huoneet lämpiävät niin paljon, että tarkenee sisällä ilman vaatteita. Tulee kesällä usein oleskeltua vain paita päällä kotona, eikä muuta vaatusta lainkaan. Ei hiosta läheskään niin paljon, kuin jos joutuisi pitämään shortseja tai muita housuja.

• Anonyymi00029

Alasti yleensä tai kiva ohut mekko päällä.

• Anonyymi00030

On sama. Käppäilen kämpillä tiukoissa pikkareissa kalu esillä. Kiihottavaa ja ihanaa!

• Anonyymi00031

Täällä on just nyt

• Anonyymi00032

pääsäntöisesti ihan nakuna kotona olen

• Anonyymi00035

Aaahhh....just vetelen taas nokkaan pallihikeä. Kylläpä osaakin tuoksua hyvältä.

• Anonyymi00036

Koko juhannus meni taas kulli ylpeästi esillä roikkuen. Välillä tiputti spermaakin munan päästä mut annoin roikkua vaan.

• Anonyymi00037

Nytkin nakuna mökin lasiverannalka, pikkutielle 25m äsken meni nuori naisen alku ja katsoi pian tuli takas päin ja katseli kauemmin.

• Anonyymi00038

Nyt alasti puulaanilla luen seksitarinoita kalu kovana ja runkkaan samalla tippa terskan päässä.
      m63

• Anonyymi00047

Oikein. Kuuluu suomalaiseen kesään.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Oikein. Kuuluu suomalaiseen kesään.

Ainakin mulla, vielä kun saisi kaverin mukaan puuhailemaan...

• Anonyymi00039

Kesä on tullut.

• Anonyymi00040

Joo, nukun alasti, en muista pukea kun aamukahvin kanssa menen lerssi heiluen laiturille. No mitä sitä pukemaan, koko päivä alasti. Ehkä jos joskus 18 lähtee kauppaa voi jotain vaalea laittaa päälle ilman alusavaatteita. Oma tupa oma lupa!
      Ei ole rusketusraitoja.

• Anonyymi00041

Oikein kesäkuumalla olen vain paituli päällä. Alakerta tuulettuu mukavasti. Ulkohommissa on kätevä lirauttaa pisut paitulin suojista.

• Anonyymi00042

Nakuna lueskelen, alkoi seistä luettuani juttusi voin vain kuvitella. Tykkään katsoa suihkua naisen pisuttelua, ihana näkymä kiihottaa, pakko hivellä kovaa penistäni, kohta lentää.

• Anonyymi00043

Sen verran kuuma, että ainoa asuste on kullirengas.

• Anonyymi00044

Tämä on just oikea asuste hellepäiviin, arvostan 👍

T:ap

• Anonyymi00045

Ei käytetä vaimon kaa kotona vaatteita sisällä ollenkaan ympäri vuoden ja ulkona vain sään ja lämpötilan vaatiessa.
      Säästyy muuten vaatteet ja pyykkikonekin turhilta pesuilta! Kokeilkaa!

• Anonyymi00046

Tänään tulee olemaan ekä yö kun tuuletan kulliani tuulettimella......sen verran kuuma....

Siihen on muuten mahtava samalla laskea kunnon haisevat pierut, tuulettimeen....leviää kivasti just suoraan nenään.

• Anonyymi00049

Kiva tuulettaa vehkeitä kesällä...

• Anonyymi00050

Kyllä, kelien salliessa puutarhan hoitoa, ruohonleikkuuta, poltopuun tekoa jne. Yksi tiilikattokin on tullut rempattua kelteisillään. Moottorisahaa käyttäessä oppii melko nopiaan suuntaamaan sen purusuihkun muualle kun vehkeisiin.. :D

• Anonyymi00062

Todellakin. Nyt kun lämpö nousee niin tuuletin suoraan kulliin. Viilentää mukavasti. Samalla "huuhtelee" hiet pois.

• Anonyymi00051

Kiva olla ilman vaateita kotona, omakoti-alueella useesti pihallakin pienen seisokin kanssa ;)

• Anonyymi00054

Täällä kanssa makoillaan rajattomasti aurinkoa ottamassa. Kohta pakko ottaa kulli käteen ja vähän purkaa paineita.

• Anonyymi00055

Otin parvekkeella aurinkoa. Tuntuu mukavalta kun pallit valuu persvakoon.

• Anonyymi00056

Mulla kanssa roikkuu kulli kalsareista. Mutta pidän kondomia päällä kun valuttaa herkästi ja tykkään hieroa aina välillä kyrpää niin pysyy siistimpänä kun valuu sinne kortsuun, Samaa kortsua voi käyttää pari päivää

• Anonyymi00057

Nuorempana oleilin aina alasti kerrostalossa. Vastapäisen talon naiset oli innokkaita kyttämään. Olipa pari kertaa mehukas tilanne kun yksi nuori nainen näytti tissinsä ja toinen peppunsa, molemmilla kerroilla olin jo tilanteessa että masturboinut näiden naisten nähden ja tilanne meni siihen että naiset oli yksin ja esittelivät mulle paikkojaan, pepun näyttäjä on erän naisnäyttelijä joka nykyään ollut jo vähemmän teeveessä mutta ehkä nyt 50-55v.

• Anonyymi00058

Paljon kiihottavampaa on kulkea kevät talvet ilman alus housuja niin, että kulli kivasti näkyvissä lahkeessa. Hieno kattoa, kun naiset salaa vilkuilee lähteeseen.
      Tietenkin täytyy kalun olla sellanen vähän niinku kookkaampi.

• Anonyymi00059

Kulli esillä ja tuuletin viilentää kullian ja persereikääkin välillä. Pienet unet ja sit loppu yö jalkapalloa. Kulli esillä tietysti.

• Anonyymi00060

Menin eräs kesä hellepäivänä Stadista Espooseen.
      Menin istumaan erään tytön vastapäätä, minulla oli t paita ja lyhytlahkeiset shortsit ja lahkeet oli löysät, alla ei ollut mitään muita pöksyjä.
      Alkoi seisomaan ja terska ja puolet kalusta tuli lahkeesta ulos. Oli todella kova seisokki. Näin kuinka tyttö näki sen. Tyttö oli niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Teki mieli hieman hyväillä kalua ja hipaisinkin terskaa ja samalla ikään kuin olisin lahjetta vetänyt suojaksi mutta ei kalu pysynyt lahkeessa ja tuli entistä enemmän näkyviin ja kun shortsit oli tosi löydät niin kaluni seisoi lähes pystyssä. Tyttö vilkuili kaluani ja oli pakko painaa kalua kädellä alaspäin ja loppumatkan pidinkin kämmentä kalun suojana mutta tyttö vaan vilkaisi välillä jalkojeni väliin, vähän ennen pois jääntiäni tein muutaman runkkausliikkeen tytön katsellessa, hymyilin tytölle ja poistuin junasta. Tyttö jäi kasvot punottaen istumaan junaan. Piti mennä lähimpään puskaan ja runkata.
      Tyttö oli ehkä 20-22 .
      .

• Anonyymi00061

Minä nukun aina pelkkä T-paita päällä kesät ja talvet.
      Heti jos sängyssä alkaa seisomaan niin hyvä runkata paineet pois.
      Pysyy mies ja eturauhanen kunnossa.
      Onneksi olen löytänyt itselleni sellaisen naisystävän joka on luonani aina joka toisen viikonlopun ja olen kysynyt että saanko työntää vaikka keskellä yötä kullini hänen pilluunsa jos seisoo niin hän on sanonut että sitä vartenhan täällä onkin että antaa tulla sisään vaan ja tietysti hyvän ruuan takia myöskin kun olen kokki ammatiltani.
      Olkaa miehet kulli paljaana kotona vaan jos on mahdollista ja antaa sperman lentää vaan kun seisoo.
      Se tekee todella hyvää terveydelle.

M52v

• Anonyymi00063

Olen ilman kalsareita. Kullia runkkailen

• Anonyymi00064

Itsellä vaan kulli rengas, muuten alasti. Runkkailen pitkin päivää kun kulli seisoo.

• Anonyymi00065

Just aloin kokkaiemaan muna ulkona kalsareista. Vittu ei puutu kun punaset korkkarit, mut en omista....

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      996
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      58
      782
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      643
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      589
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      566
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      559
    9. 28
      555
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      555
    Aihe