Onko muilla sama?
Että nyt kun on lämmintä niin viettää kotona aikaa kulli esillä kalsareista. Mulla roikkuu koko ajan esillä. Sängyssä makaan kalsareissa, mutta kulli esillä. Kotona kävelen ja teen kotiaskareita, mutta kulli esillä kalsareista. Kesä on tullut.
Kulli esillä kotona kesäisin?
47
1279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heräsin just. Ja hirvee stondis. taidan te. Temmpaasta käteen että rauhuttuu
- Anonyymi00004
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee
Mitäs olet urpo tyhmä impotentti.
- Anonyymi00007
Tai viestii
- Anonyymi00009
Oon munasillaan
- Anonyymi00010
Oikein 👍
- Anonyymi00011
Mäkin kyllä nakuna. Mitäs sitä housuja pitää jalassa
- Anonyymi00016
Hyi saatana
- Anonyymi00012
Nukun alasti
- Anonyymi00022
Ja vielä yölläkin sulla vain paska mielessä. Eikö pieneen päähäsi muuta mahadu.
- Anonyymi00025
Mee töihin autisti.
- Anonyymi00026
Kun kulkee muna paljaana kotona niin pallit ei hikoonnu. Tämä on vähentänyt huomattavasti mun tapaa nuuskia omaa pallihikeä kun sitä ei kerta ole.
- Anonyymi00033
Juu mut kun käytän housuja ja tulen kotio niin pakko vetää kädellä hikisiä palleja ja nuuhkia. Hitto, en pääse millään eroon kyl pallihien haistelusta. Jääny ihan koukkuun.
- Anonyymi00027
Hehe
- Anonyymi00028
Kyllä se niin on, että vain lämpimällä kesäilmalla huoneet lämpiävät niin paljon, että tarkenee sisällä ilman vaatteita. Tulee kesällä usein oleskeltua vain paita päällä kotona, eikä muuta vaatusta lainkaan. Ei hiosta läheskään niin paljon, kuin jos joutuisi pitämään shortseja tai muita housuja.
- Anonyymi00029
Alasti yleensä tai kiva ohut mekko päällä.
- Anonyymi00030
On sama. Käppäilen kämpillä tiukoissa pikkareissa kalu esillä. Kiihottavaa ja ihanaa!
- Anonyymi00031
Täällä on just nyt
- Anonyymi00032
pääsäntöisesti ihan nakuna kotona olen
- Anonyymi00035
Aaahhh....just vetelen taas nokkaan pallihikeä. Kylläpä osaakin tuoksua hyvältä.
- Anonyymi00036
Koko juhannus meni taas kulli ylpeästi esillä roikkuen. Välillä tiputti spermaakin munan päästä mut annoin roikkua vaan.
- Anonyymi00037
Nytkin nakuna mökin lasiverannalka, pikkutielle 25m äsken meni nuori naisen alku ja katsoi pian tuli takas päin ja katseli kauemmin.
- Anonyymi00038
Nyt alasti puulaanilla luen seksitarinoita kalu kovana ja runkkaan samalla tippa terskan päässä.
m63- Anonyymi00047
Oikein. Kuuluu suomalaiseen kesään.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oikein. Kuuluu suomalaiseen kesään.
Ainakin mulla, vielä kun saisi kaverin mukaan puuhailemaan...
- Anonyymi00039
Kesä on tullut.
- Anonyymi00040
Joo, nukun alasti, en muista pukea kun aamukahvin kanssa menen lerssi heiluen laiturille. No mitä sitä pukemaan, koko päivä alasti. Ehkä jos joskus 18 lähtee kauppaa voi jotain vaalea laittaa päälle ilman alusavaatteita. Oma tupa oma lupa!
Ei ole rusketusraitoja. - Anonyymi00041
Oikein kesäkuumalla olen vain paituli päällä. Alakerta tuulettuu mukavasti. Ulkohommissa on kätevä lirauttaa pisut paitulin suojista.
- Anonyymi00042
Nakuna lueskelen, alkoi seistä luettuani juttusi voin vain kuvitella. Tykkään katsoa suihkua naisen pisuttelua, ihana näkymä kiihottaa, pakko hivellä kovaa penistäni, kohta lentää.
- Anonyymi00043
Sen verran kuuma, että ainoa asuste on kullirengas.
- Anonyymi00044
Tämä on just oikea asuste hellepäiviin, arvostan 👍
T:ap
- Anonyymi00045
Ei käytetä vaimon kaa kotona vaatteita sisällä ollenkaan ympäri vuoden ja ulkona vain sään ja lämpötilan vaatiessa.
Säästyy muuten vaatteet ja pyykkikonekin turhilta pesuilta! Kokeilkaa! - Anonyymi00046
Tänään tulee olemaan ekä yö kun tuuletan kulliani tuulettimella......sen verran kuuma....
Siihen on muuten mahtava samalla laskea kunnon haisevat pierut, tuulettimeen....leviää kivasti just suoraan nenään. - Anonyymi00049
Kiva tuulettaa vehkeitä kesällä...
- Anonyymi00050
Kyllä, kelien salliessa puutarhan hoitoa, ruohonleikkuuta, poltopuun tekoa jne. Yksi tiilikattokin on tullut rempattua kelteisillään. Moottorisahaa käyttäessä oppii melko nopiaan suuntaamaan sen purusuihkun muualle kun vehkeisiin.. :D
- Anonyymi00051
Kiva olla ilman vaateita kotona, omakoti-alueella useesti pihallakin pienen seisokin kanssa ;)
- Anonyymi00054
Täällä kanssa makoillaan rajattomasti aurinkoa ottamassa. Kohta pakko ottaa kulli käteen ja vähän purkaa paineita.
- Anonyymi00055
Otin parvekkeella aurinkoa. Tuntuu mukavalta kun pallit valuu persvakoon.
- Anonyymi00056UUSI
Mulla kanssa roikkuu kulli kalsareista. Mutta pidän kondomia päällä kun valuttaa herkästi ja tykkään hieroa aina välillä kyrpää niin pysyy siistimpänä kun valuu sinne kortsuun, Samaa kortsua voi käyttää pari päivää
- Anonyymi00057UUSI
Nuorempana oleilin aina alasti kerrostalossa. Vastapäisen talon naiset oli innokkaita kyttämään. Olipa pari kertaa mehukas tilanne kun yksi nuori nainen näytti tissinsä ja toinen peppunsa, molemmilla kerroilla olin jo tilanteessa että masturboinut näiden naisten nähden ja tilanne meni siihen että naiset oli yksin ja esittelivät mulle paikkojaan, pepun näyttäjä on erän naisnäyttelijä joka nykyään ollut jo vähemmän teeveessä mutta ehkä nyt 50-55v.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633