Aina ghostaa mut? Siis, mikä juttu?
Mulla menee luotto elämään ja usko ihmisiin.
Miksi naiset
18
180
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ghostaaminen on mielen pienuutta, ilmeisesti ihminen ei uskalla päin naamaa kertoa mitä mieltä asioista on ja lähtee kuvioista niin ettei häntä enää voi tavoittaa. Toki ymmärtäisin tilanteen, jossa toinen ilmaisee ettei halua olla jostain syystä tekemisissä ja se toinen ei anna periksi, eikä senkään jälkeen ymmärrä tilannetta, niin siinähän on ehkä jotenkin rajattava enemmän.
LS- Anonyymi00002UUSI
Pitäisi pystyä sanomaan miten asia on eikä jättää vastaamatta.
- Anonyymi00003UUSI
Et kuulu komeimpaan 5%:iin. Naisista 80% miehistä on rumia.
- Anonyymi00004UUSI
Älä incel ulise. Jatkuvasti näkee kaikennäköisiä miehiä parisuhteessa. Minua sitä paitsi on kehuttu komeaksi ja hyvännäköiseksi vaikka kuinka monesti, joten ei johdu siitä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä incel ulise. Jatkuvasti näkee kaikennäköisiä miehiä parisuhteessa. Minua sitä paitsi on kehuttu komeaksi ja hyvännäköiseksi vaikka kuinka monesti, joten ei johdu siitä.
Tämäpä just. Miehen persoona ja luonne tärkeimmät! Ei pidä unohtaa sitä.
- Anonyymi00005UUSI
Vttu. Sunnuntai pilalla. Koko viime yö pilalla. En nukkunut silmäystäkään.
Ap- Anonyymi00007UUSI
Onko kyyläminen noin tärkeää?
- Anonyymi00014UUSI
En minäkään nukkunut silloin kun nainen oli toisen kanssa. Jos yhtään lohduttaa niin se tunne on aina sama. Eli kun seuraava nainen tekee sen niin hoksaa jo että tästähän pääsee yli 😅😂
Kokemus asiantuntija 40 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko kyyläminen noin tärkeää?
Ei kun en nukkunut sen takia kun huoletti se miksei hän vastaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei kun en nukkunut sen takia kun huoletti se miksei hän vastaa.
Älä esitä, tuskin ketään kiinnostaa noin paljon et vastaako vai eikö vastaa, ellei tosi läheinen ystävä ole.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä esitä, tuskin ketään kiinnostaa noin paljon et vastaako vai eikö vastaa, ellei tosi läheinen ystävä ole.
Täh? Kyllä minua kiinnostaa kun pidän hänestä.
- Anonyymi00006UUSI
Jotkut naiset tekee päätelmiä miehistä tutustumatta heihin ensin.
- Anonyymi00008UUSI
Ghostaa Suomi-naiset ja kierrä vaikka maapallo ympäri.
- Anonyymi00017UUSI
Olen tämmöinen kotihiiri. Aika iso kynnys lähtä ulkomaille kiertelemään.
- Anonyymi00009UUSI
No,jos lopetat lähietäisyydellä tervehtimisen kaks kertaa, suullisesti on miettimisen paikka sinulla.
- Anonyymi00010UUSI
Miehellä ei ole ainakaan velvollisuus tervehtiä miehiä jos ei ole tuttuja.
- Anonyymi00013UUSI
Maistraatin sivuja olit tutkinut ja kuunnellut puheluita.Olet helppo.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Maistraatin sivuja olit tutkinut ja kuunnellut puheluita.Olet helppo.
Kauhalla ei voi vaatia😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273495Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142700Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182642Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152318Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771732Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261606Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt131484Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1411302