Ari Mehtoselle .Jäi kylän itserakkain ja vihattu kielensä lihoja jälkeen .Emme pidä Juvosesta täällä ei ole tehnyt mitään tämän kylän hyväksi eikä tukenut pienyrittäjiä .Toivottavasti älyää muuttaa helvettiin kuhan isästään aika jättää .Arille ja Tainalle toivomme kaikkea hyvää .t:Tuusniemellä 68v asunut
Onnittelut Kosulaan
13
188
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Metsaman yritti työntää makkraa peräänsä viimeisenä vastavetona, mikään ei auta.
- Anonyymi00002UUSI
Mutta Simo valitsi puolensa ja jelppii nyt MetsäMania
- Anonyymi00003UUSI
Simo jelppii siinä makkaran työnnössä? Luulisi menevän tummelin kanssa vaikka metwurst pötky?
- Anonyymi00004UUSI
Simo on molempien kaveri.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Simo on molempien kaveri.
Simo onkin bisosiaalinen?
- Anonyymi00005UUSI
Inhottavia ovat metsämanin videot.
- Anonyymi00007UUSI
Aina pepperit ja banaanit mukana kun yhteenkään huoltamoon poikkea sitten kahville jostakin syystä?
- Anonyymi00009UUSI
Aloittajalle.
Tämä ketju taisi olla onnitteluja varten, ei perunkirjoituksia eikä kylävihaa.
Tuusniemi pärjää kyllä ilman henkilökohtaisia solvauksia. - Anonyymi00010UUSI
Aloittajalle.
Aikamoinen saavutus puhua koko Tuusniemen puolesta yhdellä nimimerkillä. Jos argumentit loppuvat siihen, että toivotaan ihmisen muuttavan helvettiin ja odotellaan hänen isänsä kuolemaa, niin eipä tekstistä paljon muuta jää käteen kuin kirjoittajan oma katkeruus.
Jos joku on todella tehnyt niin vähän kylän hyväksi, miksi hänestä jaksetaan kirjoittaa vuodesta toiseen? Usein kaikkein äänekkäin viha kertoo enemmän vihan kantajasta kuin sen kohteesta.
Asiallinen kritiikki olisi uskottavaa. Tuo näyttää lähinnä henkilökohtaiselta kaunakirjoitukselta.- Anonyymi00011UUSI
Ihanko ite tuon kehittelit...🤣
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä, ihan itse. Jotkut kirjoittavat perusteluja, toiset pelkkiä haukkumasanoja. Jokainen valitsee tasonsa itse.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Ihanko ite tuon kehittelit...🤣"
Ihan itse tuon kehittelin, ei ollut kovin vaikeaa,
kun aiheesta kirjoittaa eikä pelkkää naljailua raapustaa.
Toiset tuovat ajatuksia pöytään, toiset pelkän nauruhymiön,
jokainen jättää jälkeensä juuri oman näköisensä työn.
Joskus vastakommentiksi riittää "🤣", kun muuta ei löydy,
sillä vaikeahan sitä on kiistää tekstiä, jota ei edes yritä ymmärtää.
Mutta ei se mitään, jokaisella on oma tyylinsä keskustella.
Yksi perustelee näkemyksensä, toinen ilmoittaa hymiöllä olevansa eri mieltä.
Lukijat kyllä yleensä huomaavat, kumpi kirjoittaa asiasta
ja kumpi kirjoittaa kirjoittajasta.
- Anonyymi00015UUSI
Arilla 100 000 seuraajaa mutta katsojat kuitenkin puuttuvat 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709