Aikuiset ne vasta kiusaa ja haukkuu oikeassa elämässä! Haukutaan ja pilkataan. Minua on käsketty s*ksiä harrastaa! (Ottaa tumma sori mutta tämä on lievempi sana, kun minulle on sanottu!) Myydä itseäni. Ottaa kenet tahansa puolisokseni. Käsketty tappaa itseäni. Uhkailtu! Kiusattu ja haukuttu ja pilkattu niin monella tapaa, ettei kaikkea tänne voi laittaa! Vuosia kausia tätä on jatkunut. Vain koska olen vammaisena syntynyt ja toisen diagnoosin saanut myöhemmin. Enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat!
Aikuiset ne vasta kiusaa
16
146
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sitä on liikkeellä.
Suojele henkeen ja vereen intimiteetti suojaasi.Älä anna manipuloida sinua antautumaan. - Anonyymi00002UUSI
Onko vielä niin että mitäänsanomattomat kadehtii tämmöistä huomiotasi vielä ja liittyy haukkumisen mukaan.Kiusatuilla on jotain mitä halutaan saada.
- Anonyymi00003UUSI
Ei minulla ole mitään. Mutta on yksi! En ikinä tule tappamaan itsäni!!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei minulla ole mitään. Mutta on yksi! En ikinä tule tappamaan itsäni!!
Hyvä.!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvä.!
Sen lupauksen tein itselleni, kun pääsin ammattiauttajille puhumaan!
- Anonyymi00006UUSI
Elämme miesten maailmassa. Miesten armoilla. Nyt naiset on aika muutokselle. Ottakaa valta käsiinne.
- Anonyymi00008UUSI
Raiskatkoon niitä ropottejaan ja nukkejaan.
- Anonyymi00007UUSI
Sulla varmasti läheisiä. Pyydä että teette yhdessä rikosilmoituksen heistä. Sosiaalipuolella varmasti voivat myös auttaa. Inhottavia ihmisiä on aina. Heillä ei ole itsellään asiat kunnossa. Ihminen joka voi hyvin ei kiusaa. Voivat myös olla sairata mieleltään tai jitain narkkeja jopa luonnehäiriöisiä alinta saastaa maailmassa. Elät elämääsi ja unohdat heidät.
- Anonyymi00010UUSI
Oikein sanottu.Kiusaajilla on jotain mitä ne sinusta haluaa.Exä voi haluta sinut takaisin tai uus tuttavuus ei kestänyt pakkeja tjms kompleksia.
Kosto on myös yks muoto mikä tekee ihmisestä ilkeän.Mieti tarkkaan oletko VAKAVASTI loukannut jotain ihmistä.Pikkuseikoista sekoavat ei ole normaaleja. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oikein sanottu.Kiusaajilla on jotain mitä ne sinusta haluaa.Exä voi haluta sinut takaisin tai uus tuttavuus ei kestänyt pakkeja tjms kompleksia.
Kosto on myös yks muoto mikä tekee ihmisestä ilkeän.Mieti tarkkaan oletko VAKAVASTI loukannut jotain ihmistä.Pikkuseikoista sekoavat ei ole normaaleja.Heh,jollakin tyylillä on paremmat tissit voi laukaista kateuden sinua kohtaan.Se parempi kriteeri on katsojan silmässä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kosto on myös yks muoto mikä tekee ihmisestä ilkeän.Mieti tarkkaan oletko VAKAVASTI loukannut jotain ihmistä.Pikkuseikoista sekoavat ei ole normaaleja.Jos jotain olen hänen mielestään verisesti loukannut jos hän ei kykene sitä aikuismaisesti tuomaan minulle ilmi. Niin minkäpä minä sille voin. Lähinnä pidän häntä silloin tunne elämältään lapsentasolle jääneenä ja kykenemättömänä aikuiseen kommukaatioon. Sekä se että jos joku on kateellinen jostain. On ihan yhtälailla oikeus tehdä rikosilmoitus jos asia tuottaa harmia ja pahaa mieltä sekä vaikuttaa kiusatun elämään. Se ei ole mikään lieventävä asianhaara. Et haluaa kostaa. Kiusaajassa aina se ongelma ja syy kiusattu on uhri joka tapauksessa.
- Anonyymi00015UUSI
Kiitos järkevästä kommenteista! Läheiset on myös ainoa asia työni lisäksi miksi olen jaksanut vuosi kausia kiusaamista ja haukkumista! Onneksi pääsin puhumaan ammattiauttajille ja hän kuunteli koko minun elämäni tarinan. Sain kertoa kaiken ja puhua kaikesta mistä halusin. Minun läheisillä on omia murheita! Toisaalta osa on jo aivan vanhentuneita tapauksia. Olen vammaisena syntynyt ja toisen diagnoosin saanut myöhemmin. En ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ovat! Onneksi minun tuskaani nähtiin ja minua kuunneltiin ja minä sain apua! Ammattiauttajille
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kiitos järkevästä kommenteista! Läheiset on myös ainoa asia työni lisäksi miksi olen jaksanut vuosi kausia kiusaamista ja haukkumista! Onneksi pääsin puhumaan ammattiauttajille ja hän kuunteli koko minun elämäni tarinan. Sain kertoa kaiken ja puhua kaikesta mistä halusin. Minun läheisillä on omia murheita! Toisaalta osa on jo aivan vanhentuneita tapauksia. Olen vammaisena syntynyt ja toisen diagnoosin saanut myöhemmin. En ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ovat! Onneksi minun tuskaani nähtiin ja minua kuunneltiin ja minä sain apua! Ammattiauttajille
Puhu niille ammattiauttajille että voisitvatko neuvoa kuinka tehdä rikosilmoitus. Jokaisella oikeus rauhalliseen elämään. Sinun diagnoosit ei kuulu muille. Eikä sinun kannata ulkopuolisille edes niistä kertoa. Voivat käyttää sinua pahimmassa tapauksessa hyväkseen. Liian hyvä uskoinen ei saa olla. Toivon todella että joku auttava taho pistää tuolle lopun. Joihinkin kun ei auta muu kuin et virkavalta puuttuu asiaan. Ja joihin ei sekään.
- Anonyymi00009UUSI
Vanha koulukiusaaja ei muutu.
- Anonyymi00012UUSI
Meidän Pressa Korpraali Stuubb on koulukiu saaja ollut myös mikä mahtaa olla nykyään
- Anonyymi00013UUSI
Älä tee niinkuin joku käskee. Pidä omat rajat. Älä harrasta s*ksiä, jos toinen pakottaa ja menee sinun rajojen yli. Jos joku käskee sinua tappamaan itsensä, se on henkistä väkivaltaa.
Toisten tehtävä on puolustaa heikompiosaisia ja haavoittuvaisessa asemassa olevia. Voit myös opetella luomaan rajoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203409Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441676Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49743