Olet käynyt lääkärissä ja todistus ajokyvystä on mennyt Omakantaan, mutta se pitäisi saada toimitettua Trafille Onko ajokorttihakemuksessa linkki, joka suoraan liittää todistuksen siihen vai pitääkö tämä todistuis siirtää omalle työpöydälle ja siitä siirtää hakemukseen vai pitääkö se printata ja postittaa Trafiin ??
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Sähköinen asiointi on valintamahdollisuus, ei pakko. Joten printtaa vaan ja postita Trafiin.
- Anonyymi00002
Toiset valitsevat sähköpostin ja toiset taas hitaamman "adidas" postin.
- Anonyymi00003
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toiset valitsevat sähköpostin ja toiset taas hitaamman "adidas" postin.
Köyhillä on kiire. Rikkailla ei.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.
Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Pakkotila, pakkotila, jos minua pelottaa jokin, saan tehdä lainvastaisia tekoja pakkotilaan vedoten.Joo kyllä jos taustalla on todellinen ja välitön ulkopuolinen vaara.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo kyllä jos taustalla on todellinen ja välitön ulkopuolinen vaara.
Ei kai nyt sentään , ettet vaan näkisi unta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kai nyt sentään , ettet vaan näkisi unta.
Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.
Niinhän sitä sanotaan, mutta kyllä ne tarua olevat jutut joskus voi olla ja ovat ihmeellisyydessään jopa totuuden ylittäviä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, mutta kyllä ne tarua olevat jutut joskus voi olla ja ovat ihmeellisyydessään jopa totuuden ylittäviä.
Onneksi mielikuvitus sentään toimii, kun todellisuuden kanssa on niin ja näin.
- Anonyymi00010
Perinteistä asiointia ovat esim. tiskin yli asioimista naamatusten, puhelimella soittaminen ja perinteisen kirjepoistin lähettäminen. Asioidaan jonkun tahon, kuten esim. veroviraston kanssa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onneksi mielikuvitus sentään toimii, kun todellisuuden kanssa on niin ja näin.
No, todellisuushan tuossa on se mikä toimii, mielikuvituksen loistaessa poissa olollaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No, todellisuushan tuossa on se mikä toimii, mielikuvituksen loistaessa poissa olollaan.
Harmi, että noin hyvä mielikuvitus menee hukkaan väärässä paikassa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Harmi, että noin hyvä mielikuvitus menee hukkaan väärässä paikassa.
Sas muuta, vallankin kun mielikuvitusta jutussa ei ole, mutta todellisuus toimii.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sas muuta, vallankin kun mielikuvitusta jutussa ei ole, mutta todellisuus toimii.
Todellisuus on näköjään yrittänyt soittaa sinulle, mutta et ole vastannut.
- Anonyymi00015
Suomi.fi viestit on nykinen oletus. Voi valita paluun paperipostin, mutta paluu paperipostiin on voimassa vain vuoden kerrallaan, eli pitää uusia vuosittain.
Paluu paperipostiin on voimassa vuoden kerrallaan.
Huomaathan, että kun Suomi.fi-viestien käytöstä poistamisesta on kulunut 365 päivää, ehdotetaan sinulle Suomi.fi-viestien ottamista käyttöön, jos jatkat viranomaisten digitaalisten palveluiden käyttöä. Näet ehdotuksen, kun tunnistaudut vahvasti johonkin viranomaisen digitaaliseen palveluun 365 päivän jälkeen. Suomi.fi-viestit ei tule uudelleen käyttöön ilman, että sinä itse tai henkilö jolla on oikeus asioida puolestasi ottaa Suomi.fi-viestit käyttöön. Jos et jatka digitaalisten palveluiden käyttöä, sinulle ei tule Suomi.fi-viestejä uudelleen käyttöön.
Kun olet lopettanut Suomi.fi-viestien käytön, et saa enää uusia viestejä Suomi.fi-viesteihin. Näet edelleen Saapuneet- ja Lähetetyt-kansioissa olevat vanhat viestit, mutta et voi vastata viesteihin tai lähettää uusia viestejä.
Miten voin ottaa Suomi.fi-viestit käyttöön uudelleen?
Jos olet aiemmin lopettanut Suomi.fi-viestien käytön, voit ottaa palvelun takaisin käyttöösi milloin tahansa. Etsi vain Suomi.fi-viestien asetuksista Viestien toimitustapa, ja ota palvelu uudelleen käyttöön. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Todellisuus on näköjään yrittänyt soittaa sinulle, mutta et ole vastannut.
Todellisuuden tajuhan on tallella, kun juttu ei ole mielikuvitusta, kuin ehkä taholtasi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Todellisuuden tajuhan on tallella, kun juttu ei ole mielikuvitusta, kuin ehkä taholtasi.
Totuus on tarua ihmeellisempää onneksi yleensä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Totuus on tarua ihmeellisempää onneksi yleensä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja hyvä niin, että joskus vaan eikä yleensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546