Kyseessä 1 henkilön pienyritys. Summat vähän keksittyjä.
Velkaa 35 000 €
Rahaa kassassa / pääoma 45 000 €
Paljonko on omavaraisuusaste? Pääomaa on enemmän kuin velkaa. Jos yritys loppuisi, se voisi maksaa kaiken velan kerralla pois.
Paljonko on omavaraisuusaste
4
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarvittavat tiedot puuttuvat.
Tietysti noillakin luvuilla voit laskea jotain, mikä on vähän sinne päin. Sen laskun pystyy suorittamaan jokainen peruskoulun päästötodistuksen haltija ihan itse.- Anonyymi00002
Laskentalomake on veroilmoituksen normaalilla 6A lomakkeella lopussa. Siihen kun osaa laittaa firmansa lukemat, niin saa sen laskennalisen omavaraisuusasteen.
- Anonyymi00003
Pitäisi tietää vastattavaa summat. Pelkkä velkaa ja pääoma ei sitä kerro.
Verottaja vaatii omansa vielä tulevalta kaudelta. - Anonyymi00004
Kyllä kirjanpito ihan hoitaa asiansa ja verottajan kanssa myös yhteistyössä. Kai kun firmalla ei ole ulkopuolista lainaa / pankkilainaa, eikä pankkilyhennyksiä, niin tuohon omavaraisuusasteeseen ei ole hirveästi tarvinnut törmätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560