Sairas on maailma! Kun ei voida uskoa, että erisukupuolta ja paljon vanhempi kuin minä. Halusi vain olla ystäväni lapsena ja nuorena minulle. Emme ikinä olleet kahdestaan, kun ystäväni kävi meillä. Vanhempani oli aina silloin kotona! Joten ei edes ole mahdollista, että minulle olisi tapahtunut pahaa! Häntä syytettiin saastaksi vain koska oli lapsen ja nuoren ystävä eli minun ystävä!! Oli noloa!! Kun minulle tuputettiin Maijan tarina kirja luettavaksi! Vanhoillislestadiolaisen Maijan lapsuus särkyi jo varhain, kun hän joutui seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Miksi?? ystävyys tuhottiin? Vain valtavan iän eron takia ja erisukupuolen! Ei kai kukaan halua suhteeseen minun kanssani, jonka ystäväni näki ensimäistä kertaa kuin olin taapero ikäinen ja hän oli jo teini!! Ei tehnyt ikinä minulle pahaa. Vanhempani oli aina kotona, kun näin ystäväni. Joten ei ollut edes mahdollista!!! Miksi tuhositte!!
Voitte minun lapsuuden ystävyyden pois!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721106
- 641062
- 61852
- 93827
- 43687
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois228676- 50598
- 40580
- 66575
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79573