Mahtava sinivalkoinen soundi on vaiennut 🇫🇮 😢
Esa Pulliainen on kuollut
13
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienon muusikon muistolle puteli keskiolutta + iso muki maukasta Ponua!
- Anonyymi00002
On Esan kitara hiljainen nyt hän Topin luokse on lähtenyt bändiin taivaalliseen.
- Anonyymi00013
Hän meni Topi Sorsakosken tykö iäisyyteen
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hän meni Topi Sorsakosken tykö iäisyyteen
Ei valitettavasti mennyt Topin luo - katsos kuoleman koittaessa ei mennä enää yhtään mihinkään.
- Anonyymi00003
En edes tiedä kuka hän on?
- Anonyymi00004
Ei matut tiedäkään. Sinun lempikappale on Da Melli Souroud.
- Anonyymi00008
KVG
- Anonyymi00010
Et tiedä kuka hän oli? Luulisi sinunkin lukevan päivän lehdet, kun tätäkin palstaa luet.
- Anonyymi00012
Hän oli se joka oudon narisevalla äänellä puhui.
Kitaraa taisi soittaa hyvin?
- Anonyymi00005
Hyvä kitaristi.
- Anonyymi00006
Jään kaipaamaan todella hyvää kitaristia, monet kerrat olen ollut Agentsin keikalla💔
- Anonyymi00007
Samoin 💔.
- Anonyymi00011
Hieno sovittaja ja kitaristi. Arvostan suuresti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501