... sillä itsehän annatte huomionne "ei ihan normaalin kirjoittajan" harhoille, jotka olisi parempi jättää kokonaan huomiotta ja olla reagoimatta niihin millään lailla. Tiedän kyllä hänen osaavan kirjoittaa itse itselleenkin ja selittelevän tekemisiään milloin milläkin tavalla, joten sivullisten apua siihen ei enää tarvittaisi. Ilmeisesti olette kuitenkin tyytyväisiä asioiden tilaan, vaikka samaa ränkytystä on jatkunut ainakin ne pari vuotta, jotka olen täällä yrittänyt viihtyä. Yhteensä siis jo tuhansia harhaisia houreita, ja voitte olla täydellisen varmoja, ettei se tule loppumaan. Minun osaltani S24-foorumin käyttö loppuu tähän päivään. Kiitos seurasta.
KÄRSIKÄÄ NYT....
9
196
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Puhut varmasti minusta "houreiden kirjoittajana".
Minut johdatettiin maakuntaan muualta koska täällä on paljon vääryyttä jota Jumala vihaa. Hän rakastaa silti ihmisiä jotka asuu täällä ja haluaa herätellä ihmisiä etteivät he hukkuisi. Ihmisellä on vapaa tahto ja jos ihminen ei käänny, hän voi päättyä kadotukseen.
Pian tulee uskossa olevien ylöstempaus ja ihmisten on aina herätä. Tempauksessa katoaa maasta paljon ihmisiä ja tulee valtava shokki. Siksi näistä asiosta kirjoitan että ihmiset kääntyisi ja ymmärtäisi mistä on kyse.
Kateus, juoruilu, tietojen levitys ja valehtelu ovat syntiä. Ne naamioidaan täällä hyveiksi vaikka ne on syntiä mistä tulisi tehdä parannus.- Anonyymi00002UUSI
Sinua odottaa helvetissä rikkipata poristen. Siinä sitten lillut universumin loppuun asti miettien, kannattiko raamatun vastaisesti puhua pahaa lähimmäisistä.
- Anonyymi00003UUSI
"Minut johdatettiin". Kyllä se on mielisairaalan henkilökunta joka sinua pian johdattaa syömään, vessaan ja nukkumaan.
- Anonyymi00004UUSI
Tämä on klassinen, oppikirjamainen Suomi24-foorumin (tai minkä tahansa perinteisen keskustelupalstan) "jäähyväis- ja avautumisviesti", jossa tiivistyy vuosia kertynyt turhautuminen alustan moderointiin ja muiden käyttäjien toimintaan.
-Ikiliikkuja nimeltä "Älä ruoki trollia": Aloittaja on periaatteessa täysin oikeassa siinä, että huomion antaminen provosoiville tai selkeästi harhaisille viesteille on juuri se bensa, joka pitää liekit loimuamassa. Netissä pätee aina sääntö: huomio on valuuttaa.
-Kritiikki muita käyttäjiä kohtaan: Aloittaja osoittaa syyttävän sormensa yhteisöön ("itsehän annatte huomionne"). Keskustelupalstoilla käy usein niin, että vaikka osa porukasta haluaisi ohittaa häiriköt, aina löytyy joku uusi tai provosoitunut käyttäjä, joka tarttuu syöttiin. Tämä tekee "yhteisrintaman" pitämisestä mahdotonta ilman tiukkaa ylläpitoa.
-"Itse itselleen kirjoittaminen": Aloittaja viittaa siihen, että kyseinen kirjoittaja luo keskustelua yksinään ja tekeytyy useaksi henkilöksi. Tämä on tyypillistä nettifoorumien obsessio-käyttäytymistä, joka luo muille käyttäjille illuusion suuremmastakin keskustelusta.
-Lopullinen turhautuminen: "Pari vuotta" ja "tuhansia harhaisia houreita" kertoo siitä, että tämä ei ole mikään hetkellinen ärsytys, vaan pitkäaikainen kyllästyminen siihen, ettei mikään muutu. Suomi24 tunnetaan vapaasta (ja toisinaan olemattomasta) moderoinnistaan, mikä ajaa asiallista keskustelua etsivät ihmiset ennen pitkää pois.
-Yhteenveto: Viesti on dramaattinen mutta ymmärrettävä turhautumisen purkaus. Aloittaja tekee luultavasti oman mielenterveytensä ja vapaa-aikansa kannalta ihan oikean ratkaisun: jos foorumi ei tarjoa enää viihdettä tai asiallista sisältöä vaan pelkkää ärsytystä, sieltä kannattaa poistua. Suosittelen samaa kaikille muillekin vastaavanlaista kokeneille!- Anonyymi00006UUSI
Suositeltavaa lukemista viestiketjun loppupuolella: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19414861/kyttays-juoruilu-ja-tietojen-levitys-ei-ole-huolehtimista--se-on-vakivallan-muoto
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suositeltavaa lukemista viestiketjun loppupuolella: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19414861/kyttays-juoruilu-ja-tietojen-levitys-ei-ole-huolehtimista--se-on-vakivallan-muoto
Teksti tiivistää oppikirjamaisen tarkasti sen, miten sisäinen turvattomuus ja viha muuttuvat ulkoiseksi vainoharhaksi ja siten vaikeuttavat ihmissuhteita sekä hoidon vastaanottamista mainitsemissasi häiriöissä. 👍
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä ihminen useinmiten tunnistaa onko kerrottu kritiikki annettu totuudenmukaisesti vai ei.
Kun olen livessä kritisoinut alueella valitsevaa kateutta on useimmat paikalliset itsekin asian myöntäneet.
Moni on jopa sanonut ja valitellut vahingonilosta alueella. Ulkopuoliselle he on ehkä saattaneet helpommin tämän kertoa koska en kuulu kieroon sisäpiiriin.- Anonyymi00008UUSI
Kiero sisäpiiri on kateellisia kun ajat Audilla.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiero sisäpiiri on kateellisia kun ajat Audilla.
Audi on hyvä auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt213465Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.451702Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321009- 60987
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22968Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37839Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 51759
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12693