https://youtu.be/Z0kuTp_25Ms?is=XfwyS2VDuRO164-u
'Minnekä minä tämän kaiken roinan laitan, aittaanko vai navettaan"
Kenelle se tuota arvotonta roinaa säilöö, vanha yksin asuva ihminen?
Tuo ikä on jo luopumisen ja kuolinsiivouksen aikaa.
Kenen siivottavaksi se roinansa jättää?
Voi herranen aika
11
344
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Voi hyvä v'ttu, on polkupyörää, kuntopyörää ja pumppainta mutta onko koskaan niitä käyttänyt?
Eikö hyvät lenkkikengät ja kävelysauvat olisi metsämökin asukille sopivat kuntoiluvälineet?
Metsätietä tuolla seudulla riittää taivallettavaksi joka suuntaan. - Anonyymi00002
Sinne rojun alle taisi hukkua Puutukkurilta ostetut kypärä ja turvakengät? Ei edes silmäsuojia löydy halkomahommiin. Mikäs siinä...
- Anonyymi00004
Pääkin turvonnut niin, ei sovi turvakypärä päähän.
- Anonyymi00003
"On tiällä roinoo, pojan kirjoja neljä sattoo killoo"
Eikö aikuinen poika voi viedä kirjansa itse omalle asunnolleen. - Anonyymi00005
Samaa mietin. Vanha romu ei ole edes 5e/kpl arvoista. Psyykkinen vika se on jos romuläjän keskellä asuu. Ehkä perusturvallisuuden tunne on järkkynyt, roinan kerääminen helpottaa psyykk. ahdistusta?
Ahmiminen menee samaan kategoriaan, helpottaa hetkeksi ahdistusta. - Anonyymi00006
Järkyttäviä hintoja yritti myös pitää myydessään. Suurin osa todellakaan ei kelpaa minnekään.
Mihin niitä tosiaankin säilyttää, puolet kamasta roskiin. Sen sohvankin sinne katokseen laittoi, on kuukaudessa homeessa.
Tosiaan olisi ollut maiinio kuolinsiivouksen paikka, jätelava jäi vajaaksi. - Anonyymi00007
Kerran esitteli kenkiään, oli varmaanviidetkymmenet.
Itselläni ei edes eläessäni ole niin monia ollut. Kolmilla pärjää.- Anonyymi00008
Juuri tuosta elämäntyylistä löytyy hänen osaamattomuus taloudenpidossa. Pittää vaan esittää että on varakas johtava hoitaja.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juuri tuosta elämäntyylistä löytyy hänen osaamattomuus taloudenpidossa. Pittää vaan esittää että on varakas johtava hoitaja.
Semmosen mielikuvanko sait? Pirjo ei ole rikas, vaan aivan tavis niin kuin sinäkin.
- Anonyymi00010
Ihan rauhassa jätkät
Tää voi tulla suurelle yleisölle yllätyksenä, mutta saattaa olla mahdollista ettei asiaa päätetä tässä suomi 24 palstalla
voin olla tietysti väärässäkin - Anonyymi00011
Ottakaa huomioon että nykyisessä talossa oli lähes kaikki tavarat kun sinne muutti, nyt on kahden talon samassa. Ei ole kaikki hänen omiaan joten annetaan rauhassa järjestellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520