Kyllä on kateellisia

Anonyymi-ap

Arille osa !! Mahtaa pikku timoakin kiukuttaa .Sä et ole enää mitään Ari on kosulan kunkku 👍🥳

38

468

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Höpö höpö aloittaja. Ei kyseessä ole kilpailu, ja jos olisi, niin metsamanilla on saavutus jota ei niin vain rikota:
      Suomen kolmen suosituimman tv-esiintyjän joukkoon pääseminen.

• Anonyymi00002

"Höpö höpö aloittaja. Ei kyseessä ole kilpailu, ja jos olisi, niin metsamanilla on saavutus jota ei niin vain rikota:
        Suomen kolmen suosituimman tv-esiintyjän joukkoon pääseminen."

Kuka sen äänestyksen järjesti ja kuinka monta ääntä metsäman sai?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

"Höpö höpö aloittaja. Ei kyseessä ole kilpailu, ja jos olisi, niin metsamanilla on saavutus jota ei niin vain rikota:

” Kuka sen äänestyksen järjesti ja kuinka monta ääntä metsäman sai?”
        -KVG

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

-Äänestyksen järjesti Kultainen Venla-ohjelma.

- äänimäärää, ei ensimmäisen, toisen, eikä kolmannen kilpailijan suhteen ole julkistettu. Eikä sillä ole merkitystä, kuitenkin MetsaMan sijoittui joko toiseksi tai kolmanneksi Suomen suosituimman TV-esiintyjän joukkoon.Siis todella hieno saavutus.

Onko muita kysymyksiä?

Koettakaa nyt vinkujat miettiä että kuinka saatte tämän saavutuksen mitätöityä. Ette taida onnistua? Hahah

• Anonyymi00013

Ei tule A
        Ämmälle TV esiintymisiä enää kun kone man lopetti ,niin katsojaluvut romahtivat niin rajusti , ette ei näy MM televisiossa Ari oli se joka piti pystyssä si tä ohjelmaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

-Äänestyksen järjesti Kultainen Venla-ohjelma.

- äänimäärää, ei ensimmäisen, toisen, eikä kolmannen kilpailijan suhteen ole julkistettu. Eikä sillä ole merkitystä, kuitenkin MetsaMan sijoittui joko toiseksi tai kolmanneksi Suomen suosituimman TV-esiintyjän joukkoon.Siis todella hieno saavutus.

Onko muita kysymyksiä?

Koettakaa nyt vinkujat miettiä että kuinka saatte tämän saavutuksen mitätöityä. Ette taida onnistua? Hahah

Aivan mahtavaa siis melkein Venla voittaja, saiko siitä hopeisen taulun runkk"luolan seinälle

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aivan mahtavaa siis melkein Venla voittaja, saiko siitä hopeisen taulun runkk"luolan seinälle

” Aivan mahtavaa siis melkein Venla voittaja, saiko siitä hopeisen taulun runkk"luolan seinälle”

-ei mutta saa kateelliset vinkujat kihisemään kiukusta. Ja saahan sillä erilaisia jommia, joilla tulee LIITUA

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei tule A
        Ämmälle TV esiintymisiä enää kun kone man lopetti ,niin katsojaluvut romahtivat niin rajusti , ette ei näy MM televisiossa Ari oli se joka piti pystyssä si tä ohjelmaa.

Katsoin uusinta kautta yhden osan. Hirveetä soopaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

” Aivan mahtavaa siis melkein Venla voittaja, saiko siitä hopeisen taulun runkk"luolan seinälle”

-ei mutta saa kateelliset vinkujat kihisemään kiukusta. Ja saahan sillä erilaisia jommia, joilla tulee LIITUA

Siis hommia.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Katsoin uusinta kautta yhden osan. Hirveetä soopaa.

Sitä katselee se poika poppoo joka ei ole päässyt äidin helmoista ja itse saa samanverran aikaan kuin tämä tubettaja ,niin kehottaakin ihmisiä vähemmän seuraavan tämän ihmisten kusetusta harrastavaa kaveria

• Anonyymi00003

On se 100 000 tilaajaa parissa vuodessa ympäri maailmaa aivan jotakin muuta kuin 70 000 tilaajaa yli kymmenessä vuodessa.

• Anonyymi00004

Jos tilaajia ja katsojia on ostettavissa niin onko metsämanin tilit sen puhtaammat?

• Anonyymi00006

Metsäman valaisee faneilleen ettei Mehtonen vaurastu suuresta tilaaja määrästä ja samalla tuon tekstin kirjoittaessaan paljastaa karvansa mikä on miehiään⬇️

@metsaman 4 sitten:

"Jos vertaa vaikka mikikkailee jolla 50 tonnia ja yli aina videon näyttö ja aika hitaasti silti kasvaa tilaajamäärä..

tuloihinhan tuo ei vaikuta mitenkään vaan ainoastaan videoiden katselumääristä
      maksetaan"

• Anonyymi00007

Mies joka itse paasaa kateellisista ja ahdasmielistä kyläläisistä, jotka eivät kestä naapurin menestystä vaan jyrsivät menestyjältä hiuksetkin päälaelta todistaa itse olevansa kateellinen myyrä

• Anonyymi00020

MM on niin itsekeskeinen tyyppi ettei mitään rajaa. On se mahtavaa paistatella julkisuuden valossa. Ei tuollainen miehen kanssa voi ystävystyä. Naisten kanssa on hyvää pataa. Muistuu yksi tyyppi menneisyydestä, kulki naisväen luona kukanoksia viemässä ja samalla uusimmat juorut.

• Anonyymi00009

Naapuri ei voi saada yli 100 000 tilaajaa rehellisillä konsteilla ja jos saakin niin ei ainakaan taloudellisesti vaurastu koska tilaajista Youtube ei maksa rahaa.
      Youtube maksaa vain videoiden katselukerroista.

• Anonyymi00011

Se tässä on parasta, että vaikka naapurin Youtube videoiden tilaajamäärä kasvaa niin silti naapuri ei voi ostaa uutta Fendtiä ja Mercedes Benziä vaan joutuu leikkimään tekoälyn luomilla mielikuvilla.

• Anonyymi00017

Miksei mehtätollo laita kootaan audin logoja kuten valmettiin valtran merkit. Ei riitä rahuli kun pitää feikata

• Anonyymi00012

Kaikkea yritetään selittää omaa mieltä rauhoittaakseen.😁

• Anonyymi00014

Menkää tekin naisiin ai eihän se teille käykkään.

• Anonyymi00016

Heti huomenna rollitaan Tuusniemen kuntaan niistä myrkkypylväiden käytöstä perustuksena

• Anonyymi00022

Timo on saanut huonon kotikasvatuksen .Hänen isänsä oli samanlainen syytteli meitä kyläläisiä kaikesta.Olen vanhempi mies ja tiedän nuo Juvoset kun 74v olen asunut kylässä .Omia virheitään eivät huomaa .

• Anonyymi00023

Pata kattilaa soimaa.

• Anonyymi00028

Hyvä kun joku uskaltaa tämäkin puolen nostaa esille 👍

• Anonyymi00035

"Timo on saanut huonon kotikasvatuksen .Hänen isänsä oli samanlainen syytteli meitä kyläläisiä kaikesta.Olen vanhempi mies ja tiedän nuo Juvoset kun 74v olen asunut kylässä .Omia virheitään eivät huomaa ."

Kun keskustelu siirtyy henkilön tekemisistä hänen isäänsä ja kotikasvatukseensa, argumentit taitavat olla jo lopussa. 74 vuotta samassa kylässä on pitkä aika, mutta sekään ei tee kenestäkään kaikkitietävää tuomaria muiden elämästä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

"Timo on saanut huonon kotikasvatuksen .Hänen isänsä oli samanlainen syytteli meitä kyläläisiä kaikesta.Olen vanhempi mies ja tiedän nuo Juvoset kun 74v olen asunut kylässä .Omia virheitään eivät huomaa ."

Kun keskustelu siirtyy henkilön tekemisistä hänen isäänsä ja kotikasvatukseensa, argumentit taitavat olla jo lopussa. 74 vuotta samassa kylässä on pitkä aika, mutta sekään ei tee kenestäkään kaikkitietävää tuomaria muiden elämästä.

Ei tee myöskään sinusta asiantuntijaa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei tee myöskään sinusta asiantuntijaa.

En väittänyt olevani asiantuntija. Kommentoin argumenttia, en ihmisiä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En väittänyt olevani asiantuntija. Kommentoin argumenttia, en ihmisiä.

Älä tee sitä,kun sinusta ei ole siihen.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Älä tee sitä,kun sinusta ei ole siihen.

Mihin tarkalleen ottaen minusta ei ole? Argumenttien arvioimiseen vai niiden perustelemiseen? Jos kommentissani on virhe, kerro ihmeessä mikä se on.

• Anonyymi00024

Arilla 100 000 seuraajaa mutta katsojat kuitenkin puuttuvat 😂

• Anonyymi00026

Ai, vahingoniloparas ilo? Älänuolase ennenkuin tipahtaa! 😛

• Anonyymi00027

Sieltähän taulukoista hän on näyttänyt katselukerrat, useamman kerran. Ei niitä kirjaudu, ellei joku katso. Vai uskotko haamuihin.... Hohoo 👻

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sieltähän taulukoista hän on näyttänyt katselukerrat, useamman kerran. Ei niitä kirjaudu, ellei joku katso. Vai uskotko haamuihin.... Hohoo 👻

Kiva että seuraat jatka samaan malliin 😆

• Anonyymi00030

Mikä pikku Timo tuo on. Tavallinen ukon röntys eikä yritäkään olla muuta.

• Anonyymi00034

Mitään tavallista ei siinä ole, ja kaikki aika menee yrittämiseen olla jotain!

• Anonyymi00031

Mitä ihmeen kaapelia se repi umpiheinikosta.
      On melkoisen huoletonta hommaa.
      Vai onko tämä mut sitä kontekstia.

• Anonyymi00032

Väkäleualta on ruvenna shortsvilmejä ilmaantumaan....

• Anonyymi00033

Onko siellä kukaan missään töissä, eikä ainuttakaan kouluikäistä !

Kyllä ilman eväitä jaksaa odottaa koko paikan hautajaisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1145
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      118
      1032
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      770
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      715
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe