Taas mietin että

Anonyymi-ap

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä.

Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta, ei tarvitse miettiä enempää, se on helppo tapaus.

Mutta jos tuleekin vastaus, mitä sitten voi sanoa? Mä en osaa vastata edes "mitä kuuluu" kysymykseen. On asioita, joista ei voi puhua, joten sitten täytyy varmaan vaieta.

23

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En minäkään osaa sanoa mitään järkevää. Laitoin sähköpostia vähän tikusta asiaa ajatuksella. Ei tainnut olla mieleen.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ei vastannut mitään?
        Harmi. Ikävää odotella vastausta, vain todetakseen sittem lopulta, ettei sitä ole tulossa. :/

• Anonyymi00002
      UUSI

No sano se mitä sulla mielessä miksi sen viestin haluat laittaa, kai sille syy on. Ainakin jos kysymyksen laitat niin vastaus on odotettavissa. Siitä se sit lähtee vuorotellen luonnollisesti, jos niin on tarkoitus.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kysy tekoälyltä

• Anonyymi00004
      UUSI

Olen samassa tilanteessa ja en pysty laittamaan mitään.

• Anonyymi00007
        UUSI

Se on turhauttavaa, koska ei voi sanoa sitä mitä oikeasti ajattelee, ja kaikki muu höpötys on outoa ja saattaa viedä ihan väärään suuntaan. 😅

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on turhauttavaa, koska ei voi sanoa sitä mitä oikeasti ajattelee, ja kaikki muu höpötys on outoa ja saattaa viedä ihan väärään suuntaan. 😅

Mitä ajattelet tai koet hänestä?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä ajattelet tai koet hänestä?

Kysyt vaikeita.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ymmärrän hyvin aloituksen. Sekin on vähän hankalaa jos keskustelu jää yhteen vastausviestiin ja sitte ei keksi enää järkevää sanottavaa.

• Anonyymi00009
        UUSI

Sen viestinvaihdon voi kuvitella mielessään ihan riittävän uskottavasti, niin ei tarvitse nolata itseään oikeassa elämässä.

"Moi, hyvää vappua/ helluntaita/ juhannusta/ kesälomaa/ halloweeniä/ nimipäivää/ joulua/ uutta vuotta 20NN!"
        "Kiitos samoin!"

Näin. Yhdellä viestillä voi kätevästi kattaa koko vuoden, jos haluaa, tai vaikka useamman vuoden. 😬

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sen viestinvaihdon voi kuvitella mielessään ihan riittävän uskottavasti, niin ei tarvitse nolata itseään oikeassa elämässä.

"Moi, hyvää vappua/ helluntaita/ juhannusta/ kesälomaa/ halloweeniä/ nimipäivää/ joulua/ uutta vuotta 20NN!"
        "Kiitos samoin!"

Näin. Yhdellä viestillä voi kätevästi kattaa koko vuoden, jos haluaa, tai vaikka useamman vuoden. 😬

Pitäis ehkä laittaa tuollainen, siinä olis sitten kerralla käytetty kaikki tikut, joista tehdä asiaa, eikä tarvitsisi enää pohtia viestittelyä. Esitystapa on tosin vähän epäkohtelias..

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Kiitos samoin!"

Tai:

"Mä tykkään susta."
        "Niin mäkin susta."

Mitä sitten? Ei tuokaan vielä mitään ratkaise.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tai:

"Mä tykkään susta."
        "Niin mäkin susta."

Mitä sitten? Ei tuokaan vielä mitään ratkaise.

Eikö tuo tykkääminen ole jotain, mitä voi sitten kysyä uudestaan joka päivä, pitää kirjaa ja vaikka tilastoida? "kyllä", "no joo", "joo joo", "taasko?", "no vaikka", "ehkä", "en tiedä" (ai-jai!), "eijjaksa" (..nyt ei enää uskalla kysyä)

• Anonyymi00006
      UUSI

Hahaa, jos mulle laittaa viestin, niin mä kyllä osaa jatkaa sitä viestittelyä ja siitä tulis kivaa 😗

• Anonyymi00010
      UUSI

älä kriippaile niin voidaan olla frendei

• Anonyymi00011
      UUSI

juotkohan teetä

• Anonyymi00012
        UUSI

No en just nyt? Tarkenna kiikareitas.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No en just nyt? Tarkenna kiikareitas.

no perkule se on sitten vissiin tehtävä niin

• Anonyymi00013
      UUSI

Niin.. ei minun ja hänen juttelut ole ikinä olleet mitään parin minuutin juttuja. Luulen, että jos ja kun... Nauretaan vielä yhdessä miten tämä oli niin vaikeaa. Tai sitten itketään.

• Anonyymi00017
      UUSI

Mulla ei ollut äsken mitään vaikeuksia kirjoittaa viestiä henkilölle jonka kanssa olimme yhdessä noin 20 vuotta sitten. Tuntui että tämä oli sattuneesta syystä johtuen luonteva hetki laittaa viesti kun MM-finaalipeli menossa. :)

• Anonyymi00018
        UUSI

Joidenkin ihmisten kanssa on se jokin jännä yhteys, sana aallonpituus ehkä, että vaikkei olisi nähty yai juteltu vuosiin, niin heti tuntuu kuin aikaa ei olisi kulunut yhtään. :)

• Anonyymi00021
      UUSI

Kerro että ikävöit aidosti

• Anonyymi00022
        UUSI

Ei oikein sovi tällä tuntemisella, liian intiimiä.
        Ja miten niin oikeasti, oikeasti verrattuna mihin??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3545
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      2800
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      121
      2716
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      2398
    5. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      18
      2182
    6. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      77
      1762
    7. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1678
    8. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1666
    9. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      43
      1381
    10. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      144
      1334
    Aihe