Moi. Onko kukaan käyny tuolla..? Jos oot niii kerro kaikki siitä, mitä tiedät. kiitos.
Rautalammin issikkavaellukset
10
2007
Vastaukset
- myys-kimo
ei voi muuta kirjottaa kuin että hauskaa oli!!!ratsastin myys(en tainnu ehkä oikein kirjottaa)nimisellä issikalla..se oli väriltään kimo..ja tosi iiiiiiiiiiiiihana!!!!!olin siellä 4-tunnin vaelluksella kesällä..siinäpä sitä olikii jo...suosittelen käymään!!siellä hypättiin(siis ne jotka halus)pieni maastoestekin..tietysti mä käytin tilaisuutta hyväkseni!!
- Wolfina
Niin ihanaa mä hoidin siellä ihanaa Gidjaa
- ihgu
Wolfina kirjoitti:
Niin ihanaa mä hoidin siellä ihanaa Gidjaa
oon ollu siel leirikoulussa ja ratsastin myysillä ihana oli :)
- myys-kimo
ihgu kirjoitti:
oon ollu siel leirikoulussa ja ratsastin myysillä ihana oli :)
mulla epäonnistu KAIKKI kuvat myysistä,jos sulla on(tai siis jos vain kellä tahansa on!!)kuva/kuvia myysistä,niin kehtaisitko lähettää mulle meiliin??kiitokset lähetit sitten tai et..:)
- Shady
Siellä on tosi kivaa, varsinkin jos ''Papatsu'' lähtee vetään sitä vaellusta niin läppä lentää..
- tyttöpisama
Olen ollut rautalammilla kerran issikkaleirillä :)
Oli mukavat ihmiset,kiva paikka ja aivan ihanat hepat!- tyttöpisama
ja mulla olikin Linda
- lelpuoni
Tuoltahan mun issikkainnostus lähtkin ^^
Hevosista on jäänyt mieleen nämä:
*Mús (Lausutaan Mys, tarkoittaa pientä hiirtä), nätti kimo tammaneiti. Todella huippuhevonen.
*Röst, musta pikku pallurainen- minaaah
Mikä olikaan tän tallin osote?
- LALDLDLALDLLS
minaaah kirjoitti:
Mikä olikaan tän tallin osote?
Mikä on tallin nettisivujen osoite? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5044136Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek173209Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2832253Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4582091Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861446- 1571323
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631228- 641145
- 811095
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411058