Että uskallat?
Tuleeko sitä päivää koskaan...
21
291
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Uskallan mitä?
- Anonyymi00002UUSI
Ai tappaa itteni?
- Anonyymi00003UUSI
Eikö sen pidä, joka on pesäeron halunnut?
- Anonyymi00004UUSI
En uskalla enää koskaan ottaa yhteyttä.
Viimeksi sanoit selvästi että asia on käsitelty loppuun. - Anonyymi00005UUSI
Uskaltaisin jos nähtäis jossain
- Anonyymi00006UUSI
En tiedä uskallanko koskaan kosia naista. Kun en vain uskalla avata sydäntäni. Pitäisi olla aivan varma, että nainen haluaa minut.
- Anonyymi00010UUSI
Vinkki. Osaat näemmä kirjoittaa jos et puhua.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vinkki. Osaat näemmä kirjoittaa jos et puhua.
Niin, mutta sydämen avaaminen toiselle ei tapahdu noin vaan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin, mutta sydämen avaaminen toiselle ei tapahdu noin vaan.
Ota kunnon kännit vaikka kossusta.
- Anonyymi00007UUSI
Toivottavasti sitä päivää ei tule koskaan, koska en kaipaa ketään ja tykkään olla yksin aina! Pakit tulee satavarmasti!
- Anonyymi00008UUSI
Olen rehellinen nyt. En uskalla enää kun en tiedä miten reagoit ja en halua häiritä.
- Anonyymi00009UUSI
Olisin iloinen jos mies laittais viestin!
- Anonyymi00011UUSI
Lakkaa trolli täyttämästä palstaa näillä sinun aloituksilla
- Anonyymi00013UUSI
Tulee. Kun sen on tultava. Mutta siihen tarvitaan myös vastaantuloa, jotta uskaltaisin.
- Anonyymi00016UUSI
Ei tule, koska et uskalla ikinä.
- Anonyymi00020UUSI
Minulta kenenkään on turha odottaa minkäänlaista vastaantuloa! En halua enää koskaan minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, enkä halua enää koskaan uutta ystävääkään! Olen tykännyt yksin olemisesta, eikä minulla ole mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään muiden, kuin omien lähisukulaisteni kanssa!
- Anonyymi00014UUSI
Mä oon tajunnut, että ei hän oikeasti halua mitään mun kanssa. Hän tykkää musta, mutta se riittää hänelle. Se on ihan ok. Hän ei voi mitään tunteilleen tai sille, että on välillä kuuma ja välillä kylmä. Kiva tyyppihän hän on. Mun täytyy sit olla se, joka osaa suhtautua tähän aikuismaisesti ja suojella itse itseäni.
- Anonyymi00015UUSI
Lakkaa trolli häiritsemästä toisten elämää.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole uskalluksesta vaan tahdostasi joten lopeta jankkaus.
- Anonyymi00021UUSI
Uskallan mitä? Minähän teen parhaani ettei tarvitsisi olla päivittäin samankaltaisessa rutiinissa ja vain tässä lähialueella. Kannelmäki on ruonala.
- Anonyymi00022UUSI
Ei ole enää tunteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273525Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142750Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182682Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152368Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161937Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771752Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261646Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1441324