Että oikeasti tykkään susta!? Vähän liikaakin...
Miksi et usko..
45
518
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
- Anonyymi00002UUSI
Koska ei ole sanoja sinulta, ei edes viestiä.
- Anonyymi00043UUSI
Onko kaikilla yhteinen kaivattu, vai onko kaikki samanlaisia.
- Anonyymi00003UUSI
Vaikka sen takia että en tiedä kuka oot.
- Anonyymi00004UUSI
😃 Ai tykkäät??
- Anonyymi00005UUSI
Välillä tykkään,välillä en! Mies on tuuliviiri!
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä tarkoitti, että ”pitää?” 😄
- Anonyymi00007UUSI
En pidä itseäni riittävän hyvänä hänelle, ainakaan tällä hetkellä
- Anonyymi00008UUSI
Kyl mä uskon, että hän tykkää. Uskon myös, ettei hän halua mitään tapahtuvan.
- Anonyymi00009UUSI
Uskon, mutta sussa on juttu, että vaikea kuvitella tämän olevan yhtä syvää puolestasi luon minun.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä minä uskon
- Anonyymi00011UUSI
Kukapa sammakkomiehestä tykkäisi?
- Anonyymi00019UUSI
Ootko toiminnan mies siis?
- Anonyymi00020UUSI
👉😗
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
👉😗
Jaaaa... Sivusta siis 🫣
- Anonyymi00022UUSI
Sammakolle pusu, niin muuttuu prinssiksi 🦎➡️🫅🏼
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sammakolle pusu, niin muuttuu prinssiksi 🦎➡️🫅🏼
Sammakon henki oleva läsnä elämässäsi. Ugh!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sammakon henki oleva läsnä elämässäsi. Ugh!
No niin on...
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No niin on...
"Se ottaa aikansa", sanoi sammakko.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kurnuttiko ihan selvällä suomen kielellä nuo sanat?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
... Ja sammakko näin ilmaistuaan kyyristyi hetkeksi ja tarjosi limaisen selkänsä kielen eteen, kuin juhlapesulle.
"Miksi sinulla on noin karhea kieli", kysyi sammakko.
"Jotta kaikki limasi irtoaisi kerrasta", sanoi tietäjä. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin ottaa kyllä...
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No niin on...
"Wuw-wuw-wuw... ", hoki tietäjä ja silmät pyörien jokin voima imaisi hänen tietoisuutensa tietäjät.org:iin jossa aistitaan eri tuulensuuntiin lootuskukan lehtien pinnoilta. Kokemus on msytinen koska tietoisuuden nopeus on niin päätä huimaava sen keskiössä että jotkin asiat on tehty tiemämään vasta kun niiden aika koittaa. Muuten niiden voima saattaa lakaistua ennen kuin ne syntyivätkään.
Siksi on pimeyden voimia jotta asiat selviävät vasta kun niiden aika on. Potentiaalienergia on liian monimutkaista yhden hallita. Edes kahden. Tai kolmen. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
"Wuw-wuw-wuw... ", hoki tietäjä ja silmät pyörien jokin voima imaisi hänen tietoisuutensa tietäjät.org:iin jossa aistitaan eri tuulensuuntiin lootuskukan lehtien pinnoilta. Kokemus on msytinen koska tietoisuuden nopeus on niin päätä huimaava sen keskiössä että jotkin asiat on tehty tiemämään vasta kun niiden aika koittaa. Muuten niiden voima saattaa lakaistua ennen kuin ne syntyivätkään.
Siksi on pimeyden voimia jotta asiat selviävät vasta kun niiden aika on. Potentiaalienergia on liian monimutkaista yhden hallita. Edes kahden. Tai kolmen.Joskus taasen ne ovat niin yksinkertaisia että se vaatii vain jalanliikuttelua ilman pohtimista.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Joskus taasen ne ovat niin yksinkertaisia että se vaatii vain jalanliikuttelua ilman pohtimista.
Joskus täysin tuiterissa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Joskus taasen ne ovat niin yksinkertaisia että se vaatii vain jalanliikuttelua ilman pohtimista.
Jaloilla tehty töitä kyl👍😉
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joskus täysin tuiterissa.
Sammakko ja tuiterin-voima ovat oikein hyviä ystäviä. Sammakko tutustui hiidenkiveen joka kirnusi pitkän aikaan jotta tuiterin-voima laskeutuisi alas.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sammakko ja tuiterin-voima ovat oikein hyviä ystäviä. Sammakko tutustui hiidenkiveen joka kirnusi pitkän aikaan jotta tuiterin-voima laskeutuisi alas.
Siksi pikkukiviksi muuttuneet hiidenkivet osuvat jalanpohjiin muuttaakseen toisten aikatauluja ja kulkureittejä. Jotkut saattavat jopa hiilyä pikkukiveen osuttuaan mutta kyseessä onkin tulikivi joka varmistaa matkan perille pääsyn.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Siksi pikkukiviksi muuttuneet hiidenkivet osuvat jalanpohjiin muuttaakseen toisten aikatauluja ja kulkureittejä. Jotkut saattavat jopa hiilyä pikkukiveen osuttuaan mutta kyseessä onkin tulikivi joka varmistaa matkan perille pääsyn.
Mikään ei ole reseptorien maailmasssa sitä miltä se näyttää, tärkein on funktio, se määrittää mikä kuka ja mitä olet, sanoi sammakko.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mikään ei ole reseptorien maailmasssa sitä miltä se näyttää, tärkein on funktio, se määrittää mikä kuka ja mitä olet, sanoi sammakko.
Kunnon loikka vaatii panostusta.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kunnon loikka vaatii panostusta.
Tietolähteet mielenkiintoinen juttu niissä piilee digiaikana jotain mitä kukaan ei oikein näytä tajuavan.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tietolähteet mielenkiintoinen juttu niissä piilee digiaikana jotain mitä kukaan ei oikein näytä tajuavan.
1) https://www.alamy.com/sampo-a-magical-artifact-of-indeterminate-type-constructed-by-ilmarinen-that-brought-riches-and-good-fortune-to-its-holder-in-the-finnish-epic-poetry-kalevala-the-forging-of-the-sampo-joseph-alanen-1911-image613072411.html
2) https://etembassy.org/the-crop-circles-mystery-finally-solved-the-revelations-are-shocking/
Välityssuhteet toimivat reseptoreilla ja käyttömekaniikka digitaaleilla.
- Anonyymi00012UUSI
En usko. Sulla on aina ollut ongelma mun kaa.
- Anonyymi00013UUSI
Kenelle meni?
- Anonyymi00014UUSI
No ei toi kovin tervettä ole miten joka kerta olet käyttäytynyt mua kohtaan enää en jaksa
- Anonyymi00015UUSI
Oisko siksi että itken joka vtun päivä sun takia. Oot aukaisut kaikki mun traumat oon kuin murtunut pikkutyttö sisältä enkä voi ees kellekään puhua tästä. Pakotan itseni ulos ja tekemään asioita etten ahdistu enempää. Kuintenkin koko ajan takaraivoissa on ajatusvkaikki vaan nauraa mulle.
- Anonyymi00016UUSI
Olisiko vaikka silläkin merkitys pitääkö hän, josta sinä tykkäät sinusta?
- Anonyymi00017UUSI
olette naapurustoni trolleja kaikki
- Anonyymi00018UUSI
Onko täällä yläasteikäisten kokoontumiset?
- Anonyymi00026UUSI
jaa kuka ja kenestä? ryhdistäydy, nämä "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-aloitukset ovat ala-arvoisia👎
- Anonyymi00036UUSI
Et anna edes kostuttaa huuliasi. voitelet vaan vaseliinilla.
- Anonyymi00039UUSI
En usko naisen tykkäävän minusta ellei kerro tykkäävänsä, nipistä ja sitten kerro uudestaan.
- Anonyymi00041UUSI
En halua satuttaa. Mutta osaan tukistaa sillä tavalla ettei satu.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
En halua satuttaa. Mutta osaan tukistaa sillä tavalla ettei satu.
Ei minua haittaa jos vähän sattuukin.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei minua haittaa jos vähän sattuukin.
Eri asia tietysti jos nauttisit siitä, niin voisin vähän nipistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709