MTV näytti pätkiä vuoden 1995 MM voittojuhlista.
Täytyy sanoa että suomi on ollut ja on edelleenkin köyhä maa!
Autot kadulla olivat enimmäkseen Ladoja, Finnairin lentokoneet ikivanhoja MD-80 sarjan koneita ja ilmavoimien hävittäjät jotka saattoivat suomen joukkuetta, Saab Draken koneita jotka olivat muualla maailmassa museoitu jo vuosia sitten.
Ihmisillä 80-lukulaiset takatukat tursuamassa lippiksen alta ja haalistuneet tuulipuvut päällä.
Kekkoslovakia elää ja voi hyvin: https://www.leminkirjava.fi/wp-content/uploads/2010/06/arvi.jpg
Junttimaa suomi!
9
153
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niinpä!
Katukuva, autot ja ihmiset muuttuivat junteiksi heti kun joukkue siirtyi Turkholman Sergelin torilta suomeen. Maisema muuttui rähjäiseksi ja ainakin 10-15 vuotta ajassa ja tekniikassa taaksepäin Tukholmaan verrattuna. - Anonyymi00002UUSI
Osa MTV juontajista kuullostaa ihan kuin olisivat juovuksissa? 🍾 🤔
- Anonyymi00009UUSI
Ne on ne studion 'asiantuntijat' eli entiset pelaajat joidenka puhe sammaltaa ja katse on kaukaisuuteen katsova ja poissaoleva.😵💫
- Anonyymi00003UUSI
Junttila voitti, junttila mikä junttila.
- Anonyymi00004UUSI
On turhauttavaa...
- Anonyymi00006UUSI
Venäjä maksoi voiton Suomelle.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
On turhauttavaa...
Kuka oikeasti enää jaksaa tuota apinoiden riehumista jonkun yhden kullan takia?
- Anonyymi00005UUSI
Suomi ei ansaitse muuta kuin kohta turpaansa, ellei jo laita maan asioita kuntoon! Apinoiden juhlat ei ole se asia millä Suomi kuntoon laitetaan!
- Anonyymi00007UUSI
Ei minulla ole koskaan ollut yhtä paljon rahaa kuin silloin oli. Lähes miljoona markkaa. Oli Nokian osakkeita .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719