Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Anonyymi-ap

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?

50

405

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No kenen lapsia sitten naisella on?

• Anonyymi00002
      UUSI

Että on varmaan adoptoinut ne. Tai hoitolapsia.

• Anonyymi00003
      UUSI

Siis jos naisella ei ole lapsia, ja on 40v, niin kyllä kelpaisi.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mitä mieltä siitä pitäisi olla. Jokaisen oma asia, onko halunnut lapsia tai ei. Kaikkihan ei edes pysty saamaan omia lapsia.

• Anonyymi00017
        UUSI

Sitä kysyttiin vaikka sinulta.

• Anonyymi00040
        UUSI

Kysypä tuota itseltäsi älä muilta. Mitä mieltä SÄ olet vai onko sulla mielipiteitä lainkaan??

• Anonyymi00005
      UUSI

Jotenkin epäonnistunut yksilö.

m43

• Anonyymi00008
        UUSI

Miksi?
        Onko naisen pakko lisääntyä?
        Intiassa on, mutta Suomessakin?

• Anonyymi00012
        UUSI

Epäonnistunut missä?

• Anonyymi00006
      UUSI

Järkevä ihminen,ei tälläiseen maailmaan lapsia kannata tehdä sotakin tulossa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei kiitos. Lapseton nainen tuskin osaa mitään kotihommia

• Anonyymi00009
        UUSI

Oho, kukas ne kotihommat sitten tekee?

• Anonyymi00014
        UUSI

Mitä kotihommia? Väitätkö että kaikki apsettomat naiset +18 eteenpäin eivät osaa tehdä kotihommia😆

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä kotihommia? Väitätkö että kaikki apsettomat naiset 18 eteenpäin eivät osaa tehdä kotihommia😆

Suurin osa ei osaa. Ja lapseton nainen on itsekäs minä minä minä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

😆 kuten mitä kotihommia? Pestä pyykkiä, tiskata, siivota? Miten lapsi opettaa tekemään noita 😆

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Viilaavat vain kynsiään ym

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sujuvasti kiersit kysymyksen 😆

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Naiset, joilla on lapaia eivät siis koskaan viilaa kynsiään. Jo on outoja kuvitelmia.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eniten mä kyllä viilailin kynsiäni ymv. silloin kun muksu oli vauva.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kokemuksesta voin todeta, että valtaosa miehistä ei ole tuosta yhtään mitään mieltä.

• Anonyymi00011
      UUSI
    • Anonyymi00013
      UUSI

Lapseton nainen on itsekäs vinkuja

• Anonyymi00016
        UUSI

En voi lopettaa nauramista 😁

• Anonyymi00021
        UUSI

Joo. Itsekeskeinen omasta elämästä nautiskelija ja epäkäytännöllinen.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Naisella voi olla kummilapsia, bonuslapsia, sisarusten lapsia, ja hän voi hoitaa lapsia työkseen myös. Myös koiralapsia.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ihan kiva on olla nautiskelija. Kaikki ei vaan syystä tai toisesta saa lapsia vaikka joku haluaisi. Eli jos ei saa, voi hyvällä omalla tunnolla olla nautiskelija.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Naisella voi olla kummilapsia, bonuslapsia, sisarusten lapsia, ja hän voi hoitaa lapsia työkseen myös. Myös koiralapsia.

Omilla ehdoilla vaan hoitaa, muuten kattelee lempparisarjoja ja tissuttelee viiniä.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Omilla ehdoilla vaan hoitaa, muuten kattelee lempparisarjoja ja tissuttelee viiniä.

Itse kyllä menin aina tarvittaessa, en kun itse halusin. Jos olisin mennyt omilla ehdoillani hoitamaan, niin en olisi mennyt ikinä. No mutta toisaalta enpä ole Iskaan katsellut sarjoja tai varsinkaan tissutellut viiniä, joten ehkä siksi.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ja se häiritsee sua syystä ...?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ja se häiritsee sua syystä ...?

Kerroin vaan mielipiteeni kun sitä varta vasten kysyttiin.

• Anonyymi00018
      UUSI

Taas huomaa, että kommentoijilla ei itsellään ole lapsia. 🙂

• Anonyymi00020
      UUSI

Sanotaan suoraan, maailmassa on aivan liikaa ihmisiä ja siitä tulee yhä suurempi ongelma. Kyse on siis naisen henkilökohtaisesta elämästä, kokeeko lapsettomuuden ongelmana.

• Anonyymi00022
        UUSI

Totta kai "Kyse on siis naisen henkilökohtaisesta elämästä, kokeeko lapsettomuuden ongelmana."

Tuota ei kysytty. Vaan mitä mieltä miehet on

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Totta kai "Kyse on siis naisen henkilökohtaisesta elämästä, kokeeko lapsettomuuden ongelmana."

Tuota ei kysytty. Vaan mitä mieltä miehet on

Sanoinhan miehenä, en näkisi naisen tilanteessa mitään ihmeellistä.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sanoinhan miehenä, en näkisi naisen tilanteessa mitään ihmeellistä.

Vasta nyt sanoit noin 😂

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vasta nyt sanoit noin 😂

Ajattelen että nainen voisi vetää kirjoituksista jotain johtopäätöksiä, ikäänkuin käyttää loogista ajattelua 🤔

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ajattelen että nainen voisi vetää kirjoituksista jotain johtopäätöksiä, ikäänkuin käyttää loogista ajattelua 🤔

Ei kannata olettaa, että toiset lukevat juuri sinun ajatuksia. Kannattaa opetella puhumaan suoraan sinun ajatukset.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ei kannata olettaa, että toiset lukevat juuri sinun ajatuksia. Kannattaa opetella puhumaan suoraan sinun ajatukset.

Ai jaa, olen tottunut oivaltavaan keskusteluun.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ai jaa, olen tottunut oivaltavaan keskusteluun.

Parisuhteessa se just on ongelma

• Anonyymi00023
      UUSI

Itse haluan että naisella on lapsia ennestään. Ei osaa muutoin elää omien lasteni kanssa

iskä 35

• Anonyymi00029
        UUSI

Ohhoh mikä kommentti. Nainen on luonnostaan huolehtija, hoivaaja. Se että on omia lapsia ei tarkoita että hän tulisi toimeen juuri sinun lastesi kanssa

• Anonyymi00031
        UUSI

Osasitko sinä elää lastesi kanssa, ennen kuin sait lapsia? Ei se, että toisella on omia lapsia kerto siitä, että hän osaisi sinun lastesi kanssa elää ja olla. Lapset ovat yksilöitä ja on varsin epätodennäköistä, että sen naisen lapset olisivat samanlaisia kuin sinun ovat. Sitäkään ei tiedä, että osaisitko sinä elää ja olla sen naisen lasten kanssa. Se, että molemmilla on lapsia, ei todellakaan ole automaattisesti helpompaa.

• Anonyymi00025
      UUSI

ei mitään ajatuksia.tai ehkä se että ymmärrän jos ei ole halunnut omia lapsia. ei kaikki halua lapsia ja ns omistautua heille. se vie paljon aikaa ja voimia. elämässä on paljon erilaisia reittejä. itse halusin lapsia koska olen tämmöinen kotihiirulainen. kiva kun on vilskettä ja elämää. muuten on niin tyhjä ja yksinäinen olo.

• Anonyymi00032
      UUSI

Jokainen päättää itse haluaako vai ei, se ei ihmistä muuksi muuta jos on lisääntymättä onneksi sen saa itse päättää.

• Anonyymi00037
      UUSI

Vielä ehtii tehdä...

• Anonyymi00044
      UUSI

Siis mitenkäs nainen niinkuin ilman miestä vois lapsen tai lapsia edes saada🤣😂😆

• Anonyymi00046
        UUSI

Siis tarkoitan myös sitä että jos haluaa lapsen sitten esim.keinohedelmöityksellä niin eikös silloin pidä olla melkoisen varakas(ehkä rahat ei riitä?)ja ehkäpä ei jonkun asian takia tai tämäkään sitten halua kasvattaa lasta yksin..Voi olla siispä sata ja yksi eri syytä ettei ole lasta..!!.Töitten ja koulutuksen saaaminen vienyt kaikki mehut.. yms yms..!

• Anonyymi00045
      UUSI

Vastaan tähän nelikymppisenä naisena, jolla ei ole lapsia vaikka olisinkin halunnut perustaa perheen. Vastuullisesti olen ajatellut niin etten hanki lapsia ellei kohdalle osu miestä, josta olisi isäksi ja kumppaniksi. Ei osunut, joten olen lapseton.

Nainen ei tarvitse lasten isäksi miestä, joka olisi yksi huollettava lisää vaan kumppanin joka kantaa oman osansa vastuusta. Siksi kaikki joilla on päihdeongelma, vapaaehtoisesti työttömät yms. ovat automaattisesti poissuljettu vaihtoehto. Lisänä myös se, etten hankkisi lasta ellen rakastaisi miestä ja haluaisi hänen kanssaan yhteistä perhettä. Eli ehdoton ei lasten yksin hankkimiselle.

• Anonyymi00047
      UUSI

Ei ainakaan laastariksi miehelle jolla on teini kasvatettavana. Siitä ei vaan tule mitään. En itse ainakaan menisi semmoiseen suhteeseen. Teini ja vaihdevuosi ikäinen , huh. Oma lapsi rakkaampi.

• Anonyymi00049
      UUSI

Minä en huolisi miestä joka on jo perustanut perheen ja kasvattanut lapsensa aikuisiksi hakien nyt "aikuisen iän" kypsää rusinat-pullasta-suhdetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3054
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1530
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      949
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      918
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      56
      914
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      793
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe