viimeiset ähellykset nähtävillä. On halpaa keskeyttää rakentaminen. Sakot paukkuu. Viisain sille pohjalla tehdä maijan grilli ja parkkipaikka.
Vastaukset 10
- Anonyymi00005
Silläkö saunalta hävinneet kaikki juomat rannan kaislojen lisäksi?? Näkyy vain mutkittelevat auton renkaan jäljet?? Persujen talousosaaja ollut asialla????🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00006
Minä näin ulkomaalaisella rekkarilla olevan auton..
Ja huomasin valtuuston kokouksessa että tuppisuita on eturivissä - Anonyymi00007
Pyhäjrven talousosaajat löytyy Kepu/ Vasemmisto yhteistyöstä Velka senkuin kasvaa.Vastuuntunnottomia ovat.Ei osanut yksi vasurivaltuutettu vastata kysymykseen mistä rahat kulttuuritaloon.Osoitti vain kaupungitalolle päin ja totesi ettämene kysymään tuolta.Äänesti kuitenkin kulttuuritalon puolesta Ei minkäänlaista vastuuta.Sysätään vain muile vastuut.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pyhäjrven talousosaajat löytyy Kepu/ Vasemmisto yhteistyöstä Velka senkuin kasvaa.Vastuuntunnottomia ovat.Ei osanut yksi vasurivaltuutettu vastata kysymykseen mistä rahat kulttuuritaloon.Osoitti vain kaupungitalolle päin ja totesi ettämene kysymään tuolta.Äänesti kuitenkin kulttuuritalon puolesta Ei minkäänlaista vastuuta.Sysätään vain muile vastuut.
Auttaako käpykaartiiin lähteminen parnatmaan tilannetta?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Auttaako käpykaartiiin lähteminen parnatmaan tilannetta?
Niinpä. Ketkä muuten valtuustossa uskoo siihen, että vuonna 29 on noin isot tulot?
Kunnissa pitää budjetoida realistisesti eikä esittää yltiöpäisiä unelmia. Se on vastoin kaikkia suosituksia tuo.
Ai niin Kepu uskoo nuo luvut. Ja moni muu tietää monta syytä miksi nuo luvut eivät pidä paikkansa. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinpä. Ketkä muuten valtuustossa uskoo siihen, että vuonna 29 on noin isot tulot?
Kunnissa pitää budjetoida realistisesti eikä esittää yltiöpäisiä unelmia. Se on vastoin kaikkia suosituksia tuo.
Ai niin Kepu uskoo nuo luvut. Ja moni muu tietää monta syytä miksi nuo luvut eivät pidä paikkansa.Auttaako käpykaartiin lähteminen? Montako kossupulloa tarvitaan, että tulee talousosaajaksi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Auttaako käpykaartiin lähteminen? Montako kossupulloa tarvitaan, että tulee talousosaajaksi?
No kysytään näiltä, jotka nuo talousarviot tehnyt ja hyväksynyt. Nehän niitä asiantuntijoita tuntuvat olevan. Tosin yksi pieni ongelma. Yksi ei edes tiedä mikä valuutta on käytössä
- Anonyymi00010
En äänestä 😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546